2012. április 19., csütörtök

avon supershock szempillaspirál

Ma a kedvenc szempillaspirálomat hoztam el nektek.

AVON superSHOCK




A csomagolás elég egyszerű, nekem külön tetszik, hogy a felirat a zöld és kék színeiben játszik
(attól függ, hogy esik rá a fény).
A kiszerelése 10 ml, nekem kb. 6-7 hónapja van meg. Még mindig van benne, pedig mindennap használom.
A spirált barna és fekete színben lehet megvásárolni. Nekem fekete van, mert ez áll közelebb az eredetihez.


Külön szeretem, hogy ilyen nagy és gumi a keféje. Már egy lépésben is rengeteg festéket fel tudok vinni.
Nagyítja, színezi, dúsítja és íveli a szempilláim. Én szeretem sok rétegben fel vinni, de tapasztalataim szerint akkor sem csomósodik. A bal szememen elég idiótán nő a szempillám, szóval azzal szenvedni szoktam, hogy szépen álljon, de ez nem a spirál hibája :)

SPIRÁL NÉLKÜL


(szerintem így is elég hosszú, viszont ha kinyitom a szemem ez egyáltalán nem látszik)

JOBB 1 RÉTEG, BAL SEMMI


JOBB 2 RÉTEG, BAL 1 RÉTEG



JOBB - BAL 2 RÉTEG

(itt mosolygok, azért olyan fura a szemem :D)




Azt hiszem a dolog magáért beszél :)
Bármikor megvenném újra, és meg is fogom.
Nem mindenki szereti az ilyen nagy keféket, de aki igen annak bátran ajánlom!

Ti milyen spirált használtok?
Ezt kipróbálnátok?

2 megjegyzés:

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥