2012. április 27., péntek

ballagási haul

Ma vásárolni voltam anyukámmal, mert jövőhéten lesz a párom ballagása.
Szeretek turkálókban és piacon vásárolni, ezért egyből a Cserepes sori piacra vezetett az utunk.



Szerencsére hamar találtunk is egy A vonalú, lenge, nyári, türkiz színű ruhát. Elég egyszerűnek találtam, ezért mindenképp szerettem volna hozzá egy övet, és mivel a türkiz színhez a fehér illik, ezért olyan övet vettünk hozzá.

ár: 2500.-





Az övcsat egy D betűt formál, ami külön tetszik, mert ugye Dorkának hívnak. A csaton kívül található még rajta három fehér masni, ami szerintem nagyon elegánssá teszi a megjelenést. Az övet a Sever Centerbe vettem.

ár: 2200.-


+ RÁADÁS

Mivel kielégíthetetlen panda mániában szenvedek, ezért nagyon örültem, hogy újabb darabbal bővült a gyűjteményem :) Már hetekkel ezelőtt kinéztem a piacon ezt a párnát, de most az én kedves, aranyos bátyámtól megkaptam ajándékba :) Ráadásul összecsatolható, így akár plüssnek is használható.
Annyira cukii *-*



Jövőhét pénteken lesz a ballagás, tehát az akkori post, majd egy OOTD lesz, ahol láthatjátok, hogy hogyan is festek a ruhában :)

Mi a véleményetek?

4 megjegyzés:

  1. Huhhh, nagyon tetszik az öv!!! Lehet hogy én is kilátogatok valamikor a cserkóra, vagy rákeresek ebayen, hátha ott is van :) Mekkora a pandás gyűjteményed?

    VálaszTörlés
  2. Jajj elfelejtettem odaírni, hogy az övet a Sever Centerbe vettem :) hát a gyűjteményembe van takaró, fülbevaló, nyaklánc, fülmelegítő, póló, hűtőmágnes, egy kb 1,5 méteres plüss panda :) és most már egy párna is :)(hirtelen csak ennyi jutott eszembe) ha érdekel titeket, akkor hozhatok róla egy külön postot :)

    VálaszTörlés
  3. ugye-ugye? *-* ezentúl ezen fogok aludni :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥