2012. április 24., kedd

mini haul

A mai bejegyzés nagyon rövid lesz, mivel nem leszek itthon egész nap,
ezért nem tudok ma hosszabb postot írni.

Azért remélem, tetszeni fog. :)



1.
Az első amit vettem az egy 
Essence Gel Eyeliner black volt.

ár: 899.-

Mióta beauty blogokat olvasok, ez volt az első dolog amit megakartam venni.
Annyi jót olvastam róla, és most végre volt időm eljutni a Rossmanba.
Először nagyon furcsa volt, mivel még sosem használtam ecsetes tust, csak filcem volt.
Még jó sokat kell gyakorolnom, de egyszerűen imádom.
Egész nap fent volt, tartós volt, és este alig bírtam lekaparni :)

2.
A második amit vettem a szemhéjtushoz való
Essence Gel Eyeliner Brush ecset.

ár: 499.-

Nagyon puha sörtéi vannak. Mikor először próbáltam ki, nem is éreztem, 
hogy hozzáér a szemhéjamhoz, csak láttam, hogy ott van a tus. 
Még meg kell szoknom, nagyon fura, de szerintem kis gyakorlás után, már rendesen fogom tudni használni :)

3.
A harmadik pedig, egy Rossman sminktükör volt.

ár: 1499.-


Mivel az előzőnek sikeresen eltörtem a tartóját, ezért muszáj volt egy újat vennem.
Izgultam kicsit, hogy tudom e rendesen használni, mivel elég alacsony az asztalom,
és a képen is látszik, hogy a tükör sem túl magas.
Nagy örömömre nem fordul el csak úgy magától, ha beállítom egy bizonyos szögben, úgy is marad.
Tökéletes két oldalú tükör, egy sima és egy nagyítós oldallal.


Használjátok valamelyik terméket,
ha igen bevált? 

2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a tust. Sokan mondják, hogy nekik beszárad, de ezt furcsállom. Az enyémnek semmi baja, szerintem ha jól le van zárva nem lesz baja (remélem). Nagyon szép intenzív színe van :)

    VálaszTörlés
  2. igen én is olvastam sok helyen, remélem nekem sem fog rosszalkodni :) még a próbálgatós fázisba vagyok :) egyébként igen, tényleg nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥