2012. április 18., szerda

MUA pro heaven and earth paletta


A mai nap a MUA Pro Heaven and Earth palettáját mutatom be nektek.

Mikor megvettem nem is tudtam, hogy ez ilyen híres és minőségi márka. Mivel nem vagyok (remélem leszek) nagy sminkelős, ezért nem vittem magammal semmilyen szemfestéket Angliába.
De épp grill partyra készültünk, és szerettem volna jobban kiöltözni, ezért benéztünk egy sminkes boltba, ahol meg is vettem ezt a palettát, ami akkor épp új, bevezető áron, azaz 4£-ba került.

 ( bocsi a bevillanások miatt, sötét volt már)

Először is talán ez az első normális palettám, mikor megláttam a boltban egyből beleszerettem.
A csomagolás a már megszokott és szeretett, tipikus fekete doboz, átlátszó tetővel. 
Szerintem ez a legjobb az egészben, mert így nem érhet csalódás a színösszeállítás terén.


A tetőt felnyitva 12 gyönyörű meleg szín és egy kétvégű applikátor tárul elénk.
A színek mint már említettem gyönyörűek, nem lehet nem szeretni őket!
Egyszerű, de jól variálható, szatén csillogású színek  találhatóak benne.
Számomra az egyetlen negatívum az egészben, hogy nem adtak nekik fantázianeveket.

Végül pedig egy kis swatch.

ALAP NÉLKÜL
VAKUVAL / NÉLKÜLE



Mint láthatjátok, még vakuval is alig látszódnak a világosabb színek.
Ezeket én szemzugba és highliter-ként szoktam használni.

ALAPPAL
VAKUVAL / NÉLKÜLE




Alappal viszont a világos színekbe is beleköltözik az erő. 
Ezt a palettát szoktam mindennapi sminkhez használni.
Egész nap kitart, még akkor is, ha nincs a szememen alap.
Nagyon szeretem, és ez egy nagyon jó beruházás volt!
Nem bántam meg egyszer sem, hogy megakadt rajta a szemem.


Ti mennyire szeretitek a föld színeit?
Van a MUA-tól valamilyen palettátok, mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. Szió! Tényleg nagyon szép színei vannak! Készíthetnél majd sminkes fotókat is, bemutatva lépésenként, hogyan készült! :)

    VálaszTörlés
  2. szió :) hát megpróbálkozhatok vele, de nem tudom milyen lesz az eredmény, mert még csak most próbálgatom a szárnyaim :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥