2012. április 29., vasárnap

OOTD - családi ebéd

A mai bejegyzést, azért raktam fel ilyen későn, mert ma családi összejövetel volt nálunk, és csak most értem haza. Kint voltunk a kertbe, gyönyörűen sütött a nap, meleg volt, bár kicsit fújt a szél, amit egyébként egyáltalán nem bántam, mert különben megpörkölődtem volna a napon :)

Mint tudjuk az idei tavasz nagy slágere a virágminta, amit bárhogy hordhatunk, a lényeg, hogy színes, vidám, élénk legyen. Az én ruhám bár nem épp virágmintás, de nagyon szeretem, hogy ilyen színes és nekem tényleg feldobja a napomat. 

(bocsi, de ha nagyobba rakom ki a képet, nagyon pixeles)





Ruha: Next
Papucs: Ázsia Csillag
Táska: Oriflame
Gyűrű: Kiskegyed
Fülbevaló: Kiskegyed
Nyaklánc: Kiskegyed


Remélem tetszettek a képek, máskor próbálunk majd élesebb, szebb képeket csinálni.

Szerintetek jól áll ez a ruha?

4 megjegyzés:

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥