2012. április 20., péntek

oriflame haul

A mai bejegyzés egy haul lesz :)
Mivel mi tagok vagyunk ezért, a végösszegből lejön 30% kedvezmény.


Nature Secrets Exfoliating Shower Gel
Mint & Raspberry

ára: 999.-
kiszerelés: 400 ml

Tusfürdő mentával és málnával. A benne lévő kis bogyók radírozzák a bőrt.


Feet Up Aromatic Summer
Foot spray

ára: 699.-
kiszerelés: 150 ml

Nagyon jó hűs érzést kelt a lábamon. Az illata kicsit gyümölcsös és friss.
Ezt nem a szag eltüntetésére vettem, hanem frissítésre.


Nature Secrects Soap Bar
Tee Tree & Mandarin

ára: 249.-
kiszerelés: 75 g

Még nem bontottam ki, mivel még az előző algás szappant használom.
De még csomagolás keresztül is érezni a teafa illatát.


Ecobeauty Hydrating Foundation

ára: 1999.-
kiszerelés: 30 ml

Ez volt a legdrágább termék amit vettem, és sajnos nagyobb méretre számítottam.
Pár nap múlva teszek fel egy tesztet, amiben leírok majd mindent az alapozóról.


Heated Eye Lash Curler

ár: 1499.-

Ez egy melegítő funkcióval ellátott szempilla göndörítő.


Very Me Cherry by Cheeks
Sweet Coral blush

ár: 899.-
kiszerelés: 2 g

Nagyon szép színe van. Sokkal nagyobbnak gondoltam, eléggé meglepődtem, hogy milyen pici.
Remélem sokáig elég lesz. Nagyon halvány színe van, felvíve nem próbáltam még.

 



Very Me No Time For Shine Powder
Matte Latte

ár: 999.-
kiszerelés: 9 g

Bár barnának látszik, de felvíve teljesen színtelen.


(bocsi, egyszerűen nem bírom elfordítani)

Wonder Colour Lip Liner
Hot Coral

ár: 999.-
kiszerelés: 0,3 g

Nagyon szép korallos színe van. Régebben volt egy ilyenem másik színben és az bírta az egész napos strapát.




Professional Blending Brush

ár: 699.-

Nagyon szép fekete satírozó ecset. Még nem próbáltam ki.


Professinal Concealer / Lip Brush

ár: 699.-

Kétvégű ajak és korrektor ecset. Még nem próbáltam ki.



Very Me Blush Brush

ár: 599.-

Itt is nagyobb méretre számítottam. Utazó készletbe való mérete van.
Nem próbáltam még ki.


Cotton Dispenser

ár: 499.-

Vattakorong tartó, praktikus kivágással. Ecsettartónak akartam használni, de a kivágás
miatt mégis vattakorong tartó lesz.



Milk & Honey  Gold csomag

ár: 1499.-

Nourishing Hand & Body Cream
kiszerelés: 250 ml

Creamy Soap Bar
kiszerelés: 75 g

Moisturising Shower gel
kiszerelés: 200 ml

Akciós csomag, ami 3 terméket tartalmaz.
Egy tusfürdőt, egy kéz és testápolót, és egy szappant.




Összesen: 8636 .-

Kipróbálnátok őket?

2 megjegyzés:

  1. De szuper dolgokat vettél, az ecsetekre nagyon irigy vagyok :))

    VálaszTörlés
  2. köszi :) ezek az első normális ecseteim, holnap ki kell öltöznöm, szóval megpróbálkozom egy komolyabb sminkkel, persze az ecsetekkel együtt :D

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥