2012. május 26., szombat

aloe first natural soothing spray

A mai bejegyzést eléggé lefáradva írom nektek, egy vicces informatika történeti vizsgán vagyok túl, szerencsére sikerült, de nagyon elszívta az energiám.
Szóval a mai egy Aloe First Natural Soothing Spray termékleírás lesz, amelyet a Forever Living Products forgalmaz.


 

Maga a termék pumpás kiszerelésű, ami praktikus, mert így nem kerül felesleges anyag a sérült területre. A csomagolás eleje igen egyszerű, csak a termék neve, egy kis leírás, a kiszerelés és a gyártó cég neve olvasható el. A hátulján sem találunk több leírást, kicsit kiegészítik az előzőeket, valamint az összetevők is itt olvashatóak. Az viszont nagyon tetszik, hogy ragasztották rá egy magyar leírást is, bár sokkal többet így sem tudunk meg a termékről. 


Az összetevőket szerencsére megtaláltam a Krémmánia oldalán:



A termékben lévő folyadék egy nagyon jellegzetes fertőtlenítő illatot / szagot (kinek mi, én pl. szeretem az ilyen dolgokat) áraszt magától, de teljesen színtelen (mintha víz lenne), szóval ha fújunk a fájó területre észre sem lehet venni, hogy ott van.


Akkor lássuk tehát mire is jó ez a kis csodaszer: 


Az Aloe First minden elsősegély csomag elengedhetetlen tartozéka. Ez az exluzív bőrvédő formula elsődleges védelmet nyújt a kisebb bőrirritációkkal szemben. Alapvető összetevője a stabilizált Aloe Vera gél, de tartalmaz még méhpropoliszt, allantoint, valamint további tizenegy kiváló gyógynövény kivonatát.
A méhpropolisz fokozza az Aloe Vera természetes bőrnyugtató és bőrvédő hatásait. Az allantoin olyan bőrvédő hatóanyag, amely számos gyógynövény mellett az Aloe Verában is megtalálható.
További tizenegy gondosan válogatott, jótékony hatásairól ismert gyógynövény kivonatával egészül ki a formula.

Ez a spray, amely az aloét más gyógynövények hatásával ötvözi, biztosítja a bőr természetes nyugalmát és pH-egyensúlyát. Könnyen alkalmazható, még az érzékeny bőrűek számára is. Az Aloe First-öt hámsérülések, horzsolások, égések és napégés esetén a bőr megnyugtatására alkalmazzuk. Az Aloe First ezen kívül hajra permetezve is véd a káros környezeti hatásoktól. Neves fodrász szalonokban például használják dauerolás előtt, hogy védelmet nyújtson a kiszáradástól. Az Aloe First különösen jótékony wax kezelés után.

Tehát használható égés, vérzéscsillapítás, fertőtlenítés, bőrgombásodás, lábszárfekély, hajkorpa, torok, hangszálgyulladás, orrcsep-fülcsepp, hüvely irrigálásra, napégés, szúrt, vágott, harapott sebek, fogágy betegségek esetén.


VÉLEMÉNY
Egyszerűen imádom, tényleg mindenre jó, nem lehet megunni. Főleg fülfájásra, torokfájásra és gyulladásokra szoktam használni. A fülfájásomat kb. 1 éjszaka alatt helyre teszi, nem kell a meleg vasalóval vagy a sós zoknival szenvedni és természetesen orvoshoz sem kell vele mennem. A torokfájást is 1-2 nap alatt elmulassza, viszont nem túl kellemes az íze, ezért ódzkodva használom. Ha megvágom magam, akkor is ezt szoktam ráfújni, 1-2 órán belül nem is látszik és nem is érzem a sebet. Sokszor használom még a lila foltokra, mivel sajnos anyukámtól örököltem, hogy ha kicsit erősebben megnyomnak, azonnal belilulok. Szerencsére a kis csodaszeremmel már 2 nap alatt elmúlik!, nem csak elhalványul, hanem teljesen elmúlik! A páromnak nemrég nem is kicsit be volt gyulladva a lábujja, mert beszakadt a körme (aucs.) és 2-3 nap alatt teljesen lelohadt a duzzanat és a gyulladás is elmúlt.  

Az árát én nem sokallom, mert rengeteg ideig elég, persze ez attól függ ki milyen gyakran használja. De úgy gondolom, hogy az mellett, hogy mennyi mindenre használható és milyen gyorsan hat, megéri az árát.

ár: 5940.-
kiszerelés: 473 ml

Ismeritek ezeket a termékeket? 
Esetleg használjátok is?

7 megjegyzés:

  1. Jajj, ez tényleg mindenre jó! Nekem is nagyon hamar segített a fülfájásomon, torokfájásra viszont csak egyszer használtam, mert én nem igazán bírtam elviselni az ízét :D De tényleg jó mindenféle sebre, fájásra, viszketésre. Sajnos nekem nincs, páromnál használtam mindig. Nem csak hatásos, de az összetevői is nagyon barátiak. Szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Nah nem is gondoltam, hogy lesz aki ismeri, de ez tök jó. igen az íze az valami borzasztó, szóval én is ritkán használom, de szerencsére nem is kell sokszor *kopp.kopp.kopp*. sajnos az enyém nemsokára elfogy, szóval lassan be kell szereznem az új adagot :D

    VálaszTörlés
  3. ilyen nekem is van és mindig bevált :)

    VálaszTörlés
  4. hát ez tök jó, hogy ismeritek :) örülök, hogy bevált ^^

    VálaszTörlés
  5. Jó lenne, de nem igazán natur... mit keres ott az a bőrirritáló parabén??

    Ezen gyűlöltem meg a Livinget, naturnak állítják be magukat... holott...
    Már megjártam vele...

    VálaszTörlés
  6. az engem nem zavar, amíg nem tapasztalok ilyen mellékhatást. hát lehet az érzékeny bőrűeknek válik be, vagy nem tudom :/ nekem egyáltalán nem irritálja a bőröm. sajnálom, hogy így jártál.

    VálaszTörlés
  7. Hol lehet be szerezni olcsón ?

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥