2012. május 1., kedd

catrice korrektor paletta

A mai bejegyzést a Catrice Allround Concealer korrektor palettáról fog szólni.




A csomagolása nekem nagyon tetszik. Mindig előnyben részesítem azokat a termékeket, amiknek átlátszó a borítása, mert így tudom, hogy mire számítsak, ha kinyitom. A hátulján minden információt megtalálunk a palettáról. Leírja, hogy melyik szín mire használható, az összetevőket és a kiszerelést is.


Öt szín található benne. Három testszínű, egy rózsaszín és egy zöld. Nyilván a testszínűek közül nem tudom használni az összeset, mivel a legvilágosabb nagyon elüt a bőrszínemtől. 
A bőrszíneket a pattanásokra és egyéb bőrhibákra, a rózsaszínt a szem alatti karikákra, a zöldet pedig a pirosságokra használjuk. 


Az állagukat nagyon szeretem. Krémesek és a kéz melege miatt gyorsan felolvadnak, így még könnyebb felvinni a bőrre.

TAPASZTALAT

A fedésükkel sok problémám van, mert hiába írják, hogy a zöldet pirosságokra kell használni, én úgy nézek ki vele, mint egy UFO, és ráadásul el sem tünteti. Sokkal jobban szeretek oda egy barnát felvinni, mert nem kell belőle egy kilót rápakolnom és szerintem látványosabb is az eredmény. Próbáltam ecsettel is felvinni, de egyszerűen képtelenség. Ha ecsettel viszem fel, a 3/4-e rajta marad, ezért muszáj kézzel felvinni, de akkor is úgy járok, hogy ha kevés akkor meg sem próbálja eltüntetni, ha többet rakok rá akkor meg olyan, mintha maszk lenne a fejemen.

 (eredeti)

 (bőrszínnel)

(zölddel)


A szem alatti karikákra a rózsaszínt használom, ami elég jól bevált, bár ott is kétszer-háromszor át kell mennem, hogy jó eredményt kapjak.

 (eredeti)

(korrektoros)

Összességében nekem nem vált be. Ha vissza mehetnék az időbe, sosem vettem volna meg. Következőnek az Essence palettáját fogom megvenni, mert sokkal jobbakat olvastam róla, mint a Catrice-ről. A többi bloggernél is azt olvastam, hogy nem fed jól és maximum csak egy bőrszínűt tudnak használni a háromból. Mondjuk nekem ezzel nincs bajom, mert az én bőröm kicsit kreolos, így a kettő sötétebbet is tudom használni.

Ár: 1050.-
Kiszerelés: 6 g


Mi a véleményetek róla? Nektek bevált?

8 megjegyzés:

  1. nekem az essence 3in1 korrektorpalettája volt meg, csak abban nem zöld, hanem kéket kell(ene) a piros dolgokra kenni. ugyanúgy használtam mint te, hogy a bőrszínűt kentem a pirosságra, mivel a kék semmit nem használt. a rózsaszín ott is szépen eltüntette az erket, táskákat.

    VálaszTörlés
  2. hát ha essence-l is ez a baj, akkor lehet nem veszem meg, pedig azt terveztem, hogy következőnek az lesz a szerencsés, de ha hasonló a tapasztalat, mint nekem ezzel akkor felesleges. majd szét nézek még a neten valami normális korrektorért. köszi a véleményt!

    VálaszTörlés
  3. szijjaa! engem az érdekelne hogy Szegeden hol lehet Catrice termékeket kapni?? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! az Árkádban lévő Rossmann-ban biztosan, eddig még sehol máshol nem láttam. ezt a korrektort is ott vettem :)

      Törlés
    2. Szuper!! köszönöm :) meg fogom nézni!! :)

      Törlés
    3. most sajnos nincs leakciózva semmi, pedig tegnap direkt azért mentem be :( örülök, hogy segítettem :)

      Törlés
  4. Megtaláltuk egymást a Catrice állvánnyal, de akció nem volt még mindig, úghogy erős voltam és nem vettem semmit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe :) biztosan lesz a közeljövőben valami akció, érdemes mindig odafigyelni ezekre mert hipp-hopp elkapkodják a dolgokat :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥