2012. május 21., hétfő

essence 2 in 1 kéz- és körömápoló

A mai bejegyzés az essence 2 in 1 hand & nail balm teszt lesz.

"a joghurt kivonatot és kalciumot tartalmazó 2 in1 kéz- és körömápoló balzsam nemcsak a fáradt kézfejet kényezteti, hanem a körmöt és a körömágyat is ápolja. a hidratáló gyorsan beszívódik, selymes érzetet hagyva maga után." (essence)


Mivel a kedvenc színem a sárga és a narancs, ezért érthető, hogy nagyon tetszik a csomagolás. Régen volt egy játék a neten: a myscene, ahol lányokat lehetett öltöztetni, sminkelni, átalakítani a hajukat, kifesteni a körmüket és pont úgy néztek ki, mint a rajz a kézkrémen, így ez is külön tetszik benne. Az viszont egyáltalán nem tetszik benne, hogy semmilyen magyar leírást nem találunk meg a terméken, viszont angolul vagy németül beszélők előnyben vannak. 


A hátulján még megtaláljuk az összetevőket, amiket szokásosan a Krémmániáról másoltam be:

Több összeállításban is forgalmazzák, én a narancssárgát választottam, ami joghurttal és kalciummal készül, és nagyon finom citrusos illata van. Nekem különösebben nincs szükségem a hidratálásra, de gondoltam kipróbálok egyet, mert jól esik néha kényeztetni.
Sokak véleménye szerint szárít, gyorsan elillan az illata és nem vált be nekik.


Nálam tökéletesen bevált, maga a krém fehér színű és folyósabb állagú. A leírás szerint, valóban gyorsan beszívódik, nem hagy zsíros érzetet, puha és teljesen hidratált érzést nyújt. Azzal pedig végképp nem értek egyet, hogy nem érződik az illata, nekem kb. 1 óra után is érződik a kezeimen, ami egyáltalán nem zavar, hiszen nagyon tetszik. A körömápolás részéről nem tudok túl sokat mondani, mivel eddig sem volt baja a körömágyamnak, így talán csak annyit mondanék, hogy rendben tartja.


A kupakja nagyon jól zár, de könnyen nyitható. Bármikor bemerem tenni a táskámba, nem kell attól félnem, hogy esetleg kinyílik és az egész bele ömlik. Ami még egy nagyon nagy előnye a terméknek, hogy nem tesztelik állatokon!

ár: 499.-
kiszerelés: 75 ml


Ti kipróbálnátok? Mit használtok kézápolásra? 

4 megjegyzés:

  1. Én is ezt használom, múltkor fedeztem fel, hogy nekem van ilyenem. :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, szeretem, gyorsan felszívódik, és nem hányom el magam az illatától. Nálam ez már csúcs, ha kézkrémről van szó. :D

    VálaszTörlés
  3. ezt jó hallani, sokaknak nem tetszik az illata de én nagyon szeretem. a páromnak is tetszik szerencsére :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥