2012. május 16., szerda

FOTD - black cat

Ezt a sminket egyik ismerősöm ajánlotta, hogy az új hajamhoz szerinte jól állna.
A fantázia nevet is Ő találta ki, Black Cat, nekem nagyon tetszik.
Nekem igazából olyan lett, mint egy sima fekete füstös szem, pedig nem annak indult. Még gyakorolni kell :)


 






Felhasznált termékek
Szem:
- Vollare Cosmetics Viva 4 (fehér)
- Vollare Cosmetics Viva 4 (ezüst)
- Oriflame 11347-es paletta (fekete)
- Essence Gel eyeliner black
- Avon SuperShock black szempillaspirál

Arc:
- Catrice Allround korrektor paletta
- Oriflame Giordani Gold bronzosító gyöngyök
- Very Me Sweet Coral pirosító

Száj:
- Oriflame Lip & Cheek bubble 


Szerintetek milyen lett? :)

13 megjegyzés:

  1. Nem igazan hivnam fustos szemnek. Black cat inkabb...

    VálaszTörlés
  2. Wow, szerintem nagyon jó lett!!! :) tetszik a hajad is !

    VálaszTörlés
  3. Maria örülök neki, hogy ezt hallom, akkor csak bennem keltett ilyen érzést :) Csipkelány köszönöm szépen :))

    VálaszTörlés
  4. Áhh annyira jó a hajad :) tényleg szuperül áll :) és a smink is tetszik :) Pleaseee a szó ellenőrzőt kapcsold ki :$ ha van rá mód és lehetőség:$

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen! :) ne haragudj de eddig nem is tudtam, hogy van az oldalon, mert nekem nem rakja ki mikor elküldöm a bejegyzés. sajnos nem tudom hol kell vagy ki lehet e kapcsolni. tudsz esetleg segíteni?

    VálaszTörlés
  6. Főoldal-> beállítások -> bejegyzések és megjegyzések ->Szóellenőrzés megjelenítése -> nem :)

    Kösziii, csak szívebben kommentelek így :D és még sokan szerintem :)

    VálaszTörlés
  7. köszönöm a segítséget, elvileg kiiktattam! de örülnék neki ha visszajeleznétek, hogy működik e, vagyis, hogy nem működik e :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper lett, találó a név :) Főleg, mivel az új frizurádról nekem rögtön a Halle Berry féle Macskanő ugrott be :D Nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen :) örülnék neki, ha úgy néznék ki, mint Halle Berry :)

    VálaszTörlés
  10. mikor megláttam a képeket egyből Kim Kardashoan jutott az eszem be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg? hát akkor elég jól sikerülhetett :) ezt nagyon nagy bóknak veszem ^^

      Törlés
  11. Bizony, az első képen nagyon hasonlítasz rá, szerintem :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥