2012. május 31., csütörtök

giordani gold eye silk

Először is köszöntöm az új követőimet, már 43-an vagytok! Nagyon örülök nektek.
Másodszor már megtalálható vagyok az Instagram-on is muccuus néven :)

Tegnap kutakodtam kicsit az Oriflame-s zacskókban és találtam egy szemhéjárnyalót. Őszintén szólva mindig azt hittem, hogy ez egy szemkörnyékápoló, így sosem bontottam ki a dobozt. Gondoltam megnézem már közelebbről mit írnak a termékről, erre látom, hogy szemhéjpúder.
Így esett, hogy a mai bejegyzésben az Oriflame Giordani Gold Eye Silk-jét fogom bemutatni.


Nem hiszitek el, de egyik katalógusban sem találtam, se a hivatalos oldalon, se angol oldalakon. Aztán végül a képek között találtam egy lengyel oldalt, hát mit tesz ilyenkor az ember lánya, bedobtam a leírást a google fordítóba, szóval nézzük mit ír róla (szerintem) az Oriflame:

"A Gala egy nagyon finom porállagú szemhéjpúder, mely fényessé és simává varázsolja a szemhéjat. A selyem kivonat táplálja az érzékeny bőrt és bársonyossá teszi azt. A szivacs applikátor megkönnyíti a szemhéjpúder felvitelét. Elérhető 4 árnyalatban."


A csomagolás egyszerű, de nekem tetszik, hiszen átlátszó az üveg, így nem ér meglepetés a színt illetően. A doboz a tipikus Giordani Gold arany külsőt kapta, arany betűkkel. Megtaláljuk rajta a gyártót, a termék nevét, a márkát, a kiszerelést és egy leírást, de semmilyen információt nem kapunk az összetevőkről.


A szemhéjpúder por állagú, amit a szivacsos applikátor segítségével tudunk kihalászni az üvegből. Az applikátor nagyon puha, lekerekített formája van, így vékony és vastag vonalakat is tudunk vele húzni. A letekerhető applikátor / kupak rész nagyon jól záródik. A termék színe halvány rózsaszín és lila keveréke, megspékelve egy kis gyöngyházfénnyel. A fantázia neve Gala.

Még nem próbáltam ki, így a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, de úgy vélem nem bír sokat. A kezemre vittem fel alappal, és kicsit erősebb dörzsölés hatására szinte teljesen eltűnt onnan.

Hoztam 2 swatchot is a termékről.

VAKUVAL
ALAP NÉLKÜL (felül) / ALAPPAL (alul)

TERMÉSZETES FÉNYNÉL

ALAP NÉLKÜL (felül) / ALAPPAL (alul)



Minden esetre szerintem nagyon szép színe van, így biztosan fogom használni, annak ellenére, hogy úgy ítélem meg, hogy nem tarthat valami sokáig.

ár: biztos nem lehet olcsó, ha már GG, szóval 2000-2500.-ra tippelem
kiszerelés: 1,7 g


Mit gondoltok róla?

2 megjegyzés:

  1. Hát nem tudom, nekem olyan semmi extra:S főleg ha ilyen borsos az ára:D

    VálaszTörlés
  2. nem extra, de attól még szép :) hát az áráról nem tudom pontosat mondani, lehet hogy nem fáj ennyibe. :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥