2012. május 12., szombat

i ♥ turi

Akik szemfülesek voltak, tegnap már láthatták ezt a bejegyzést, véletlen rosszul ütemeztem, na de mindegy is, vágjunk is bele.
Tegnap anya megkérdezte tőlem, hogy nincs e kedvem elmenni turkálóba, mondtam neki,
hogy hogyne lenne!
Szóval elugrottunk az egyik bálás turiba. Tudom sokan vannak akik nem szeretik az ilyet, de nekem igazából mindegy, hogy vállfás vagy sem, márkás vagy sem. 
Nekem csak az a fontos, hogy jó legyen rám és jól álljon.
Ráadásul néha olyan dolgokat lehet találni, amit boltba biztos nem kapsz, valamint egy másik előny, hogy nem jön szembe veled az utcán.



Az első amit találtam egy kék rövidnadrág volt, aminek nagyon nagyon örülök, mert csak egy rövidnadrágom van, így muszáj volt végre egyet beszereznem. A hátulja gumírozott, elől csak díszítés a cipzározható rész.


A következő amit megláttam egy fekete és egy fehér nadrág volt. Azért veszem ezt a kettőt egybe, mivel gyakorlatilag ugyanolyanok. A fehér kicsit trapézabb szárú. Tudom, hogy azt mondják, hogy az alacsony, duci lányok ne hordjanak trapéz alakút, de ezzel nem értek egyet, rajtam például kifejezetten ez áll jól, és ha magassarkút veszek fel, akkor még nyújtja is a lábaimat.



A következő amit vettem igazából egy szoknya, de én úgy vagyok az ilyen hosszú szoknyákkal, hogy nem mindig áll jól, meg nem is nagyon szeretem. Ilyenkor fogom magam és felhúzom, mint egy ruhát és teszek rá egy övet, így van egy szoknyám és egy ruhám is egyben.


(így gondoltam)

Vettem még egy szép rózsaszínes-lilás sálat. Már régóta szerettem volna ilyet és teljesen véletlen akadtam bele, de mondtam anyának, hogy ez haza is jön velünk.


Most pedig jöjjön a kedvencem. Szerintem ez a ruha egyszerűen gyönyörű. Fehér és rózsaszín virágok, ráadásul szerintem cseresznyevirágok (kedvenc virágom) vannak rajta. Felül halszálkás merevítő van benne, amit külön szeretek, mivel nincs pántja a ruhának, de a merevítőnek köszönhetően biztos fent marad. Igaz a felsőrész kicsit bő rám, de majd anya bevesz belőle kétoldalt és akkor tökéletes lesz.
IMÁDOM!


Végül pedig találtam egy fekete topánkát, amire már régóta vágytam. Kis csillogó pikkelyek vannak rajta, így szerintem még ünnepibb a dolog. A masni finomítja a túl komoly kinézetet.



Tehát ezeket vettem és most nem viccelek, tényleg nem viccelek, összesen
1610 forintért.
Szerintem ennél jobb vásárt nem is csinálhattam volna.


Nektek mi a véleményetek?

11 megjegyzés:

  1. Húúú de irigyellek most! Nagyon jó cuccok!

    VálaszTörlés
  2. Wooow! Tényleg nagyon jó cuccok! Megmondanád, hogy melyik üzletben voltál? Én is imádok turizni, a ruháim minimum 80%-a turkálóból származik, és ez eddig még senkinek se tűnt fel... ;) :D

    VálaszTörlés
  3. persze meg tudom mondani, bár fogalmam sincs mi a neve, bocsi. A Szilléri sgt. és a Hajós u. sarkán. A szilléri végén van egy Spar és azzal szemben, remélem be tudod azonosítani :D egyébként minden szerdán van bálabontás, és teljesen egyet értek, senkinek nem tűnik fel :)

    VálaszTörlés
  4. Dorka én is oda szoktam járni :) Tegnap is voltam :)

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom a turikat, de pedig szuper dolgokat vettél! :)) Az a ruha gyönyörű, ha beveszi anyukád, mutasd majd meg magadon is!:)

    VálaszTörlés
  6. Csilla nem mondod! tök jó :) remélem találtam valamit, mert én kifosztottam a boltot :D Eszti mindenképp csinálok, majd egy OOTD-t vele :)

    VálaszTörlés
  7. Találtam bizony :) De még milyen jót. Majd csinálok róla posztot :)

    VálaszTörlés
  8. Ennyi pénzért mind megérte. A szoknya rucinak való hordásáért külön plusz pont :)
    Jó az ötlet,köszi

    VálaszTörlés
  9. bizony meg :D köszönöm szépen, jól bevált trükk nálam ;)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥