2012. május 27., vasárnap

közlemények

Két fontosabb dolgot is szeretnék veletek megosztani, de ne ijedjetek meg, semmi rosszról nem lesz szó :) 
Az egyik a bloggal kapcsolatos a másik személyesebb közlendő lesz. Kérlek titeket, hogy ha rendszeresen követitek a blogot, akár feliratkozva, akár a Facebook által, ezt a bejegyzést mindenképp olvassátok el!
Köszönöm! :)


ÓRAREND

Ezt a baromi jó ötletet Thündérke blogján olvastam és úgy éreztem, nekem is kell ilyet csinálnom.
Az úgymond "órarend" lényege, hogy napokra osztottam a bejegyzéseket, egyfajta rendszert kialakítva, így sokkal átláthatóbb lesz. Nagyon rossz volt eddig, hogy nem igazán tudtam eldönteni, hogy miről is írjak a héten, mert nem emlékeztem, hogy mi volt már és mi nem, így természetesen nagyon örültem mikor megláttam és szidtam magam, hogy miért nem jutott már előbb eszembe.  Megpróbáltam nem túl hasonlót csinálni, mint Thündérke, szerintem nagyjából összejött. Az egyes napokhoz több fajta bejegyzés is tartozik, ezek természetesen hétről hétre változni fognak, attól függően, hogy éppen mihez lesz kedvem. Amiket most leírok azok inkább csak témakörök. 
Ami még fontos, ha bármelyik naphoz van valamilyen ötletetek, nyugodtan írjátok meg, örülni fogok neki.
Akkor nézzük is a tematikát, remélem érhető lesz:

Hétfő:
  • sminkeléssel kapcsolatos postok 
  • FOTD (napi smink)
  • step-by-step (lépésről lépésre sminkek)

Kedd:
  • egészség
  • életmód
  • fogyókúra
  • mozgás
Szerda:
  • DIY (csináld magad!)
  • kreatív
Csütörtök:
  • tesztek
  • termék leírások
Péntek:
  • öltözködéssel kapcsolatos postok
  • divat
  • inspiráció
  • OOTD (napi öltözék)

Szombat:
  • haul
  • havi kedvencek
  • emberi kapcsolatok téma
Vasárnap:
  • konyhai postok
  • könyv- és filmajánló
  • személyes postok
  • instagram képek



UTAZÁS

Úgy gondoltam ideje szólnom nektek, így kb. 1 hónappal az utazásom előtt. Ha a képből eddig nem találtátok ki, bizony az úti cél nem más, mint a gyönyörű szép, felejthetetlen, megunhatatlan Anglia.

Azért írok nektek erről, mert ez nem csak egy szimpla nyaralás lesz, hanem én és a drága barátaim kiköltözünk kicsivel több, mint 1, azaz egy évre
Az ok, amiért így döntöttünk sajnálatos módon, gondolom ti is kitaláljátok, nem más, mint a pénz. Amiért én kimegyek azok olyan dolgok, amiket a közeljövőben szeretnék venni, megvalósítani, de nincs rá keret. A kint félretett pénzemet a jogsi megszerzésére, egy fogszabályzóra (szörnyen csálék a kis szemetek) és egy jó minőségű, profibb fényképezőre szeretném költeni. Hát nem kis pénzekről beszélünk, szóval valamit tennem kell, azért, hogy ezeket a "vágyakat" véghez tudjam vinni. 
Szerencsére ott lesz velem a párom és a barátok, mert akárhonnan is nézzük 1 év elég sok idő.


Már nagyon várom, hogy induljunk, de előtte még túl kell esnem a vizsgákon, úgyhogy most gőzerővel tanulok, hogy bebírjam fejezni őket Június 28-ig, ugyanis aznap repülünk.
Maga a város ahová megyünk, Kingston upon Hull, egy nagyon aranyos kikötő városka kb. 300 km-re Londontól északra. Szerencsére attól sem kell félnem (részben), hogy messze leszek a családomtól, hiszen a bátyám már több, mint 6 éve kint él, így legalább vele tudok majd találkozni. Ennek egyébként nagyon örülök, mert csak évente kétszer látom :( Akiket itthon hagyok azok a szüleim és a barátnőim, mivel van aki szintén párkapcsolatban él, vagy csak nem akar halasztani a suliba. Nagyon nagyon nagyon és annál is jobban fognak hiányozni nekem, de sietek majd haza! :) Hát egyelőre ennyit szeretnék mondani, természetesen ha kíváncsiak vagytok valamire, akkor mindenképp fogok még mesélni.

A legfontosabb pedig, amiért leírtam ezt, az az, hogy természetesen ez semmilyen módon nem fog kihatni a blogra, sőt szerintem igazán fellendíti majd, hiszen lesz elég pénzem arra, hogy rendes, minőségi smink és beauty termékeket vegyek, így lesz miről írnom. A blogot továbbra is a fent említett rendszer szerint fogom szerkeszteni és remélhetőleg sokkal izgalmasabb dolgokról fogok tudni beszámolni.


Mit gondoltok az órarendről és arról, hogy elutazom?

18 megjegyzés:

  1. sok sikert angliához :) ha tehetném én is repülnék innen már holnap

    VálaszTörlés
  2. köszönöm lányok, aranyosak vagytok :) m.bunny megértem!

    VálaszTörlés
  3. Irigylem azokat, akik így el tudják magukat határozni, hogy akkor igenis kimegy egy bizonyos időre dolgozni. Nem tudom, mit szokás ilyenkor, de sok sikert hozzá :) Szerintem mindenki kíváncsi lesz rá (mindenre, ami kint történik :D)!

    VálaszTörlés
  4. Dii köszi szépen :) igazából már voltam kint tavaly nyáron, de majd inkább az új élményekről írok, vagy az is lehet, hogy összehasonlítom az akkor történtekkel :) mindenképp írok majd ezekről, személyes postként :)

    VálaszTörlés
  5. Hű :)
    Egyre több emberről tudok, akik hosszabb-rövidebb időre elmennek innen. Én nagyon szeretnék itt maradni, de talán már nem minden áron. Sok sikert a terveidhez! :)
    A fogszabályzós ötletet támogatom -no, nem azért, mert szerintem is csálék a fogaid (nem is láttam még talán [?]), hanem mert régebben nekem is volt, és az eredményért megérte szenvedni. Azóta is elszörnyülködöm, amikor olyan fiúkkal-lányokkal találkozom, akiknek borzalmas a fogsoruk; ráadásul nem egy van, aki közülük lazán megengedhetné magának, hogy fogszabályzót csináltasson, de nem érdekli, vagy nem akarja, hogy fájjon... Szóval egy szó, mint száz hajrá hajrá! :)

    VálaszTörlés
  6. Sok sikert Angliához!:) Jó lenne, ha írnál majd kicsit a tapasztalataidról, mert az én terveim között is szerepel, hogy oda költözöm egy időre, és hát nem árt tájékozódni több helyről. :) By the way: imádom a blogod! :D

    VálaszTörlés
  7. köszönöm lányok, amint említettem a fentebbi kommentben is mindenképp írni fogok és összevetem majd az eddigi tapasztalataimat a mostanival, biztos vagyok benne, hogy változni fog a véleményem. :) Dödölle teljesen egyet értek, sajnos örököltem, hogy pici az állkapcsom ezért a fogaim egymásra dőltek, és bár eddig nem annyira zavart, mostanában egyre jobban, így hát szeretném helyre hozatni. Kreeszteeka köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem tetszik a tematikus beosztás.
    Sok sikert a kinti élethez ! :)

    VálaszTörlés
  9. szia! úristen, köszöntelek a blogon :) nagyon imádom a tiédet! ^^ és örülök, hogy végre valaki ehhez a részhez is kommentelt :) köszönöm a jókívánságot :)

    VálaszTörlés
  10. Jajj tök jó :) Imádtam Londont,habár csak 2 hónapot éltem kint :) . Készülj fel , hogy haza se akarsz majd jönni! :) És az órarend is szupi :$

    VálaszTörlés
  11. köszi, próbáltam nem olyat mint a tied, de ebben a témában nem nagyon lehet mást :) már voltam kint 2 hónapot tavaly nyáron, akkor nagyon haza akartam jönni, de majd írok erről később :) London szerintem is szuper, kétszer voltam ott, de felejthetetlen :)

    VálaszTörlés
  12. Úúúú,irgyellek! Egyébként,milyen idős vagy,ha érdeklődhetem? Eddig azt hittem,még a gimi boldogabbik végén vagy, de ha dolgozni mész,akkor biztosan nem:D

    VálaszTörlés
  13. haha. hát köszönöm szépen, ezt bóknak veszem, ezek szerint nem látszom valami idősnek :D 19,5 éves vagyok (decemberben töltöm a 20-at) és elsős egyetemista az SZTE-n :D

    VálaszTörlés
  14. Nem,nagyon kis bájos arcod van, simán 16-17-nek gondoltalak.:D

    VálaszTörlés
  15. ohh hát ez jó :D pedig általában a koromnak megfelelőnek ítélnek meg :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥