2012. május 5., szombat

lilibe sminklemosó kendő

Rengeteget olvastam a sminklemosó kendőről, így jutottam arra az elhatározásra, hogy én is beszerzek egyet. A Rossmanba vezetett az utam, ahol több termék is le volt árazva. 
Amit végül megvettem az a Lilibe Cosmetics - Feuchte Kosmetiktücher volt.






Egyszerű fehér-lila csomagolást kapott, ami személy szerint nekem nagyon tetszik. Aranyos, tavaszias és friss érzést kelt bennem. Amikor megfogtam a csomagot, már egyből éreztem, hogy nagyon puha és nedves törlőkendők találhatóak benne. (szerencsére igazam lett)


Azt kell mondjam, hogy annak ellenére, hogy öntapadós, visszaragasztós zárófelülete van, nagyon strapabírónak tűnik, eddig nem volt vele probléma. Az illata mandulás és allantoin található benne, aminek gyulladásgátló, bőrvédő hatása van, gyorsítja az elhalt bőr külső rétegeinek lehámlását, simítja a bőrt, elősegíti a sejtosztódást és a sebgyógyulást.




Egy egyszerű napi sminkhez a törlőkendő felét használtam fel, ezért elvágtam kettőbe a kendőket, így a 25 db-ot jobban kitudom használni. Feljebb már említettem, de nagyon tetszik, hogy ennyire puha és nedves, mivel mindenképp egy olyan terméket akartam választani, ami nem csak tisztít de felfrissít is. 

Szerintem nagyon jó választás volt, és ha elfogy, mindenképp ezt fogom újra megvenni.

Ár: 395.- (ha jól emlékszem)
Kiszerelés: 25 db

Ti mit használtok?

2 megjegyzés:

  1. Én még csak gondolkozok, hogy milyet vegyek nyárra (pl utazásokra tökéletes). De mindenképp veszek majd, úgyhogy ezek után ez is a kiszemeltek között lesz ;)

    VálaszTörlés
  2. Rengeteget olvastam róluk tényleg és sokan már mindennaposan is ezt használják. Egyébként utazásokhoz lehet kapni 10 db-os vagy 5 db-os kiszerelést. Sajnos ebből a típusból nem láttam. Nekem nagyon tetszik ez a sminklemosó. Ha kipróbáltál valamit, majd írd meg nyugodtan. Kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥