2012. május 10., csütörtök

rossman, dm, kik haul

A mai egy haul bejegyzés lesz. Nem sok mindent vettem, viszont szerintem hasznosak :)
Lássuk is őket, szép sorban :)


1.
Először a Rossmanba vezetett az utam, így az első amit vettem,
egy Lilibe sminklemosó kendő volt.
Erről nem szeretnék részletesebben írni, mivel már hoztam róla egy teljes postot,
amit ITT megtaláltok.

ár: 395.- (akciós volt)
kiszerelés: 25 db



2.
Még mindig a Rossmannál maradva, átmentem a kézkrémek szakaszra, 
ahol igazából nem ezt a terméket akartam megvenni. 
Végül is jó választásnak tartom, hogy egy Essence 2 in 1 hand & nail balm lett belőle, mert imádom! 

ár: 499.-
kiszerelés: 75 ml


3.
A Rossman után jöhetett a DM, mivel egy ajakápolóra volt szükségem, amit szerencsére meg is találtam, bár először nem láttam sehol a polcot, nagyon meglepődtem, hogy nincs, aztán sikeresen észrevettem eldugva az egyik állvány mögött. Na szóval, amit sikerült beszereznem az a
  Balea Fresh Grapefruit Fruchtige Pflege für die Lippen ajakápoló volt. 

ár: 299.-
kiszerelés: 4,8 g


4.
Pár napja jártam a KIK-ben kifejezetten melltartót keresni, mivel egyszerűen nem kapok magamra sehol. Mikor kint voltam Angliába, akkor is majd megütött a guta, mert egyel nagyobb és egyel kisebb mindenhol volt, de az én méretembe sehol nem találtam! Szerencsére a KIK-ben volt egy csomó, de csak kettőt vettem. Az egyik egy nagyon szép fehér alapon kék virágmintás és kék csipkével van elszegve, míg a másik egy egyszerűbb fekete-fehér csíkos, engem a matróz mintára emlékeztet.

ár: 2450.- / db


5.
Ezt pedig nem vettem, hanem tegnap kaptam apukám munkatársától, mivel olvassa a blogom és tudja, hogy imádom a pandás dolgokat. Majdnem meghaltam olyan cuki nyakláncot kaptam. Nagyon örültem neki! :) Köszönöm szépen.



Mi a véleményetek? Szeretnétek valamelyikről tesztet?

4 megjegyzés:

  1. Az ajakápolót én is megvettem, imádom az illatát! :)

    VálaszTörlés
  2. én is szeretem az illatát, csak engem nem nagyon emlékeztet a grapefruitra :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a pink kézkrém van meg ezek közül, én is nagyon szeretem, főleg a gyümis illatát :) Ezen kívül csak a neutrogena kézkrém segít, de az essence-el jobban szimpatizálok, mert nem tesztelik állatokon :)
    A nyaklánc pedig iszonyat aranyos! :)

    VálaszTörlés
  4. én is szagolgattam a rózsaszínt de ennek valahogy jobban bejött az illata, valamiért a narancssárga és a tört fehér szín jutott róla eszembe, így ez mellett döntöttem. :) szerintem is cuki a nyaklánc :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥