2012. május 15., kedd

OOTD - new style

Először is köszöntöm az új követőimet, hihetetlen de már 28-an vagytok! 
Annyira köszönöm nektek, el sem tudjátok képzelni milyen jó érzés! :)

Ugye ez a blog, azért készült legfőképp, hogy átváltozzam egy nőiesebb lánnyá. Ez a stílus, ahogy ma felöltöztem nekem baromira tetszik, egyszerűen imádom és szerintem jól is áll. :)

Kezdjük egy kis inspirációval, amit én állítottam össze, ezért szinte ugyanolyan ruhák vannak rajtam, mint a képen, máskor majd próbálok kicsit eltérőt készíteni, de így is vagy 1 órát szenvedtem ezzel a képpel.

sandstorm





Nézzük a rólam készült képeket

A nadrágot a JOY napok keretében kaptam a páromtól, és a szemüvegem is új. Szerelem volt első látásra mind a kettő. Igazából fekete szemüveget akartam, hogy menjen mindenhez, de mikor megláttam, úgy voltam vele "fenébe a feketével, nekem ez KELL", úgyhogy haza is jött velem :)


 (no smink, ezt még szoknom kell, mert régen sosem sminkeltem hétköznap és néha most is elfelejtkezek róla, viszont azt kell mondjam mióta rendszeresen tisztítom az arcom, nem is nagyon kell alapozót használnom, ezen a képen sincs rajtam)




Szemüveg: Szezsi Optika
Blézer: Turi
Fehér póló: Turi
Nadrág: C&A
Cipő: Turi
Sál: Turi
Táska: Made in Italy
Fekete gyűrű: Egyetemista lánytól vettem 
(de gondolom ebay-en megtalálható)
Rózsaszín gyűrű: Reiner Betty

Úgy gondolom, hogy elég stílusosan felöltöztem, ahhoz képest, hogy a nadrágot kivéve csak turkálóból vannak a ruhák.


MEGLEPETÉS!

Aki elolvasta a Vágassak, ne vágassak post alatti hozzászólásokat az tudhatja, hogy ma voltam fodrásznál, és bizony levágattam a "szép, hosszú" hajamat. 
Az előző képeket a fodrász előtt készítettem, így azok még hosszú hajjal készültek.

I M Á D O M
a fodrászom is ilyen szól "dorka, sokkolsz itt reggel hogy ilyen rövid hajat akarsz"





Mi a véleményetek az öltözékemről?
Hogy tetszik az új hajam?

23 megjegyzés:

  1. Irtó dögös lett a hajad! Teljesen más lett az arcod, a kisugárzásod, remek. És a szemüveg is nagyon üt! :)

    VálaszTörlés
  2. jajj annyira örülök, hogy ti is így látjátok! :) tényleg, nagyon happy vagyok most :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon vagány lett a hajad tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Úristen nagyon bátor vagy! A végeredmény pedig nagyon vagány! Jól áll! :) És a szemcsi is szuper :)

    VálaszTörlés
  5. Dóra, Viktória köszönöm szépen :) Beautyniki kifejtenéd esetleg bővebben? ez az OMG elég negatív érzést kelt bennem :/

    VálaszTörlés
  6. Fú, ez nagyon jó lett :D teljesen más lett így az arcod, de annyi örömöt sugároz, hogy gondolom te is meg vagy vele elégedve :D Komolyabbnak tűnsz és ahogy már előttem is írták: vagány, ez a legmegfelelőbb szó rá :D

    VálaszTörlés
  7. Még mindig nem jutok szóhoz! Annyira szexi meg csajos, meg vadító meg ÜBERÁLLAT!! :DD

    VálaszTörlés
  8. úú lányok annyira köszönöm! tényleg úgy feldobtátok a napomat. ma még semmit nem ettem, de a visszajelzések keltette örömben észre sem vettem :D Dii igen nagyon tetszik, szuper szuper, jobban érzem magam a bőrömben, mint azzal a nagy gumóval a fejemen :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik az outfit... de a hajad. *.* Fantasztikus!! :) Komolyan, a fotóidat nézegetve kedvet kaptam a rövid hajhoz! Sokkal jobban áll, mint a hosszú, remélem, a párod is értékeli! :)

    VálaszTörlés
  10. Úristen, de jól áll a rövid haj! :)) a blézered pedig imádom! :)

    VálaszTörlés
  11. bakker nem semmi :D először megijedtem :D de szuperül áll ! Annyira más ! Tök jó ! :)

    VálaszTörlés
  12. köszönöm lányok, aranyosak vagytok! :) nagyon jól esik ^^

    VálaszTörlés
  13. Nagyon helyes lett a fejed:) Szerintem jó döntés volt, a nőies arcodat nagyon jól megvadítottad a rövid hajjal.. így sokkal ütősebb, izgalmasabb, mint amikor hosszú volt. Bátor vagy, ez jó:)

    VálaszTörlés
  14. köszönöm Timka, és egyébként teljesen egyet értek veled :)

    VálaszTörlés
  15. nabakker...
    itt örlődöm, mert én is le akarom vágatni, de még dünnyögök, erre páff :D
    nagyonatom!! :)

    VálaszTörlés
  16. köszi szépen :D írtam vissza a másik bejegyzésnél is, majd olvasd el :)

    VálaszTörlés
  17. Nem hiszem el, ilyen blézert találni turiban?! Kell! A cipővel együtt :$ Egyébként nagyon bátor dolog volt a hajvágás, de nagyon jól áll, meg más az arcod is, látszik, hogy jobban érzed magad!

    VálaszTörlés
  18. köszike :) nem tudom hol lehet ilyet találni, én kedves Anyucikámtól csórtam el ;)

    VálaszTörlés
  19. Elképesztő, hogy milyen kisugárzásod van, annyira irigyellek! Pontosan az ilyen embereknél nem számít, hogy mennyit mutat a mérleg, mert egyszerűen ezeket hívom én Nőnek, így, nagybetűvel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oooh! hát ez egy orbitálisan nagy dicséret volt! köszönöm szépen neked, feldobtad az estémet, legalábbis ami maradt belőle :) jól esett!

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥