2012. május 3., csütörtök

oriflame eco beauty alapozó

Az Oriflame haulos bejegyzésben említettem, hogy fogok hozni egy tesztet az új alapozóról.
Sajnos én lekéstem a bevezető áras akciót, így 1999.- forintért jutottam hozzá  30 ml-hez.

"Kényeztesse bőrét a hidratáló és regeneráló hatású alapozóval. Egyenletessé teszi a bőr tónusát és elkendőzi a fáradtság jeleit. Fairtrade organikus shea-vajat tartalmaz, amely simábbá és egészségesebbé teszi a bőrt." (Oriflame)




A csomagolás nekem nagyon tetszik, tavaszias érzést kelt bennem. Pumpás kiszerelésű, ami azért jó, mert nem fog a fejemre ömleni, ha véletlen erősebben nyomom meg. Az illatát is szeretem, nem igazán tudom behatárolni, hogy milyen. Olyasmi mintha púder lenne összekeverve egy arckrémmel és valamilyen virággal.


Az összetevőket a Krémmánia oldaláról másoltam ki:


Az alapozót 5 féle árnyalatból választhatjuk ki (Porcelain, Light Ivory, Natural Beige, Golden Beige, Dark Beige). Én a golden beige árnyalatot rendeltem meg, ami egy sötétebb barna, rózsaszínes beütéssel. Nagyon imádkoztam, hogy passzoljon a bőröm színéhez, szerencsére eltaláltam. 

Az állaga egyébként nagyon krémes és könnyen el lehet dolgozni. Nagy problémám viszont, hogy akár ecsettel, akár kézzel viszem fel, a legtöbb alapozó nem az arcomra kerül. Hiába nyomom eleve az arcomra, ahogy dolgozom el a kezemmel, egyszerűen rátapad és nem látok nagy változást az eredeti állapot és az alapozott bőröm között. A jobbik pillanataimban, egész szépen eltünteti a problémás részeket, de akkor is inkább csak kiegyenlíti az arcomat. Viszont mikor rosszabb állapotba van az arcom, alig látok különbséget.

JOBBIK PILLANAT



ROSSZABBIK PILLANAT


(nekem teljesen olyan, mintha nem is lenne rajta semmi)

A fedését én inkább gyengének mondanám, mint közepesnek. Lehet, hogy akinek nincsenek bőrhibái vagy csak alig, annak tökéletes fedést biztosít. Mivel púdert kellett rá használnom, ezért nem vettem észre, hogy átfényesedett volna alatta a T vonalam.


Összegezve nekem nem vált be, ha elfogy mindenképp egy másik alapozó után fogok kutatni. A BB krémeket is kiszeretném próbálni, de ami pont jó lenne a bőröm típusához és színéhez, majdnem 8000.- forint. A Garniert, azért nem akarom kipróbálni, mert sok bloggernél olvastam, hogy a zsíros bőrön egyszerűen nem működik, összeragad, nem lehet eldolgozni. Elvileg júniusba új, zsíros bőrűeknek készített BB krémmel rukkolnak elő. Lehet, hogy majd kipróbálok egyet, addig is marad az Oriflame.


Ti kipróbáltátok már? Nektek bevált?

6 megjegyzés:

  1. Szió! Én is pont a megfelelő alapozó/BB krém keresésnél tartok. Én kipróbáltam a Garniert, de nekem sem vált be, a T-zóna nagyon hamar kifényesedett, folyamatosan éreztem, hogy zsíros a bőröm ... Aztán vettem az ebay-en próbára egy noname (na jó, van neve: Beauty Angel) BB krémet, asszem 4 dollár volt, kb. 1000 Ft. Ma próbáltam ki először, de kellemesen csalódtam. Elég sűrű, de még jól kenhető, kiegyenlíti az apróbb hibákat, igazodott a bőrszínemhez és a lényeg, hogy egyáltalán nem lett zsíros hatású a bőröm, nem fényesedett :) Így elsőre megérte az árát, remélem hosszabb távon is beválik! Te milyen BB krémet néztél?

    VálaszTörlés
  2. én a Missha M BB krémjét néztem ki, mert a fedés, bőrszín, bőrtípus alapján ez pont jó lenne nekem. http://bbkrem.hu/gyartok/missha/missha-m-perfect-cover-bb-cream-spf-42-pa-194.html ezt az ebayes dolgot kipróbálnám, csak nekem nincs olyan kártyám, ami oda jó, majd a nyáron, addig ezt használom, mert nem fog egy hamar elfogyni :(

    VálaszTörlés
  3. A háromszög alakú alapozószivacsot használom kizárólag alapozófelvitelre. Tökéletes. Az oriflame-esek közül én az oxigéneset használom, nagyon jót tesz a bőrömnek (nekem is kissé problémás), ill. frissíti a szemem amikor felkenem. Volt az a stiftes változat, amit most vonnak ki (legalábbis egyfolytában a leértékelt kiskatalógusban van) - az szárazabb jellege miatt kiváló a problémás bőrre. :)

    VálaszTörlés
  4. háromszög alakú szivacsom nincsen sajnos, de lehet, hogy beszerzek egyet hátha nálam is beválik. erről a stiftes dologról még nem is hallottam :)

    VálaszTörlés
  5. http://hu.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=15157

    Erre gondoltam :)

    VálaszTörlés
  6. jjaaa, most már tudom mire gondoltál. Tényleg láttam már az újságban, de mindig átsiklottam felette. Hát ha kifutó termék, akkor nem hiszem, hogy kipróbálom, mert ha esetleg beválik többet nem tudok majd belőle venni :(

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥