2012. május 28., hétfő

step by step - pin up look

Ma egy elég könnyű step-by-step sminket hoztam nektek. Szerintem elég jól sikerült, Halloweenre tökéletes lenne. Remélem nektek is tetszik.

A pin-up girl, vagy pin-up modell (címlaplány) kifejezés azokra a vonzó modellekre értendő, akiknek a tömeggyártásban megjelenő képeivel szinte mindenütt találkozhatunk, és akik valóságos szexszimbólumokká lettek. Pin-up kifejezés ugyancsak vonatkozik rajzokra, festményekre, egyéb illusztrációkra, melyek a fent említett fotókat emulálják.


Miután letisztítottam az arcom és tonizáltam, felkentem az Essence Pure Skin színezett hidratálómat (lesz róla teszt). Ezután kis korrektort oszlattam a szemem alatt és az almácskáimon.


Első lépésben egy ferde végű ecsettel és egy sima barna szemhéjpúderrel kiszíneztem és megigazítottam a szemöldököm.


Második lépésként lealapoztam a szemhéjam, majd a mélyítő vonalba egy közepes barna színt vittem fel, amit egy pufi ecsettel elsatíroztam.


Harmadik lépésben egy fényesebb fehér szemhéjpúdert oszlattam el az eddig kimaradt helyeken, és jól összesatíroztam a barnával.


Végül fekete tussal kihúztam a szemem és spiráloztam alul-felül, mert ennél a sminknél az a lényeg, hogy minél nagyobbak legyenek a pillák. Az arcomra jó sok pirosító került, valamint egy feltűnő piros szín a számra, hiszen ez is elengedhetetlen kelléke a pin-up kinézetnek.


 (bocsi, nem volt időm kiszedni a szemöldököm :$)







Felhasznált termékek
Szem
- MUA Pro Heaven and Earth paletta
- Essence Gel eyeliner black
- Avon SuperShock black szempillaspirál

Arc:
- Essence Pure Skin színezett hidratáló
- Catrice Allround korrektor paletta
- Very Me Sweet Coral pirosító

Száj:
- Oriflame Wonder Colour Lip Liner szájceruza
- Maybelline N.Y - Forever Lipcolor - Wild Apple 175


Nektek, hogy tetszik?

8 megjegyzés:

  1. Én a mindennapokban is ezt a technikát használom :) Imádom

    VálaszTörlés
  2. a szememet én is kiszoktam húzni, bár azért nem ennyire, de a piros száj és az ilyen erős pirosító messze áll tőlem a mindennapokon :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem kevésbé megszaladt pirosítóval hordható hétköznap is. legalábbis én gyakran hordok vörös rúzst szemhéjtussal.:)

    VálaszTörlés
  4. hú jó neked, én nem vennék fel ilyen erős rúzst hétköznapra, legalábbis pirosat biztos nem :)

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlen önbizalmat ad pedig^^ . Plusz ha napszemcsid van,akkor nem tudsz szemhangsúlyos sminket mutatni.
    Csak javasolni tudom,hogy próbáld ki majd, ha nem is suliba,munkába, de hétköznap délután,meglátod, fogsz bókot kapni rengeteget.:)

    VálaszTörlés
  6. hát köszönöm szépen, de van egy iszonyat nagy bökkenő, ugyanis nem tudok napszemüveget hordani XD. mivel nem fogok fényre sötétedő lencsét venni, mert szerintem gusztustalan, és ha leveszem a simát és felveszek egy napszemüveget nem látok :D szóval sajnos ez veszett ügy, pedig néha majd kiég a retinám. lehet, hogy majd egy buliba kipróbálom, csak amúgy félek, hogy összekeni a fogaim és csak kiröhögtetem magam.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon egyszerűen tudod ellenőrizni, hogy nehogy befogja a fogad, ha a mutató ujjad bekapod tövig (elég viccesen hangzik :DDD ) és csukott szájjal kihúzod az ujjad, ha rúzsos akkor ezt ismételd addig amíg nem lesz rúzsos az ujjad. :) Így tuti annyi van a szádon amennyi kell és nem fogja be a fogadat sem. :)

    VálaszTörlés
  8. hú köszi szépen, erre még nem is gondoltam :"D máskor majd így csinálom, mert amíg ezt a sminket csináltam addig is befogta, szóval ezért nem merném felvenni utcára. de ha ez így beválik akkor lehet változtatok a gondolkodásomon :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥