2012. május 8., kedd

utó anyák napi post

Először is, bekövetkezett  az, amit nagyon nem akartam. Nem tudtam bejegyzést írni, mivel nem kerültem net közelbe. Sajnos meg is látszik a napi látogatottságon, de ne csüggedjünk! Azt viszont észrevettem, hogy az OOTD bejegyzéseket néztétek meg a legtöbben. Ennek nagyon örülök, de nem hozhatok mindig azt, remélem a későbbiekben a többi bejegyzésre is ilyen sokan lesztek kíváncsiak.
Ma hoztam nektek egy utó anyák napi postot.


Ezt a három ajándékot kapta tőlem drága anyukám. 


Az első egy kávés-kókuszos házi készítésű szappan volt, amit a Meska.hu-ról vettem. A kávéőrlemény masszírozza és megtisztítja a felesleges, elhalt hámrétegtől a bőrt, a koffeintartalma pedig élénkíti és méregteleníti a felgyorsított anyagcsere révén a szöveteket, ezért arcápolásra, és cellulitiszre is kiváló ez a szappan. A kókuszolaj puhítja a bőrt, lassítja a sejtek öregedését, csökkenti a pattanások számát, felgyorsítja a sejtképző folyamatokat, antioxidánsokban gazdag. 
Anyukám nagyon szereti a testradírozós dolgokat, a kávét és a kókuszt is, szóval szerintem nagyon jó választás volt. Egyébként én nagyobb méretre számítottam, de szerintem ez is vagy fél évre elég lesz neki. Már kipróbálta, és elmondása szerint jó erős kávé darabkák vannak benne, mert a "bőrt is lenyúzza" róla. :)

Összetétele:  lúg, kókuszolaj, olívaolaj, kókusztej, ricinus olaj, pálmaolaj, napraforgó olaj, kávé



A következő két terméket SophieBello és Tündéri lonka közös Anyák napi nyereményjátékán nyertem. Nagyon megörültem nekik és először el sem hittem, mikor megtudtam. A termékek rendben, időben megérkeztek és vasárnap estére saját viselőjükhöz kerültek. :)

Az első egy rózsaolajos ajakápoló volt, én nem próbáltam ki, de Anyukámnak nagyon tetszik. Az illata engem valamiért az infra szaunára emlékeztet. Gondolom az illóolajok miatt. A csomagolás szerintem nagyon ízléses, minden fontos információ megtalálható rajta. 

Összetétele:  sheavaj, kakaóvaj, rózsaolaj, jojobaolaj, bio extra szűz olívaolaj, méhviasz, aroma, illóolaj, természetes MICA színezék


Lehetséges, hogy Anyukám ennek az ajándéknak örült a legjobban, ugyanis mindene a kis aranyos, kézzel készített mütyür. Szerintem eszméletlen szép ez a csipkés-rózsás kitűző. Mivel Kinga írta nekem, hogy örülne egy képnek Anyukámról, amint a kitűzőt viseli, ezért innen is sok szeretettel küldjük neki :)



Ennyi lenne mára, de holnaptól kezdve rendesen hozom az újabb és újabb bejegyzéseket.

Ti mit vettetek anyukátoknak?

6 megjegyzés:

  1. Tényleg milyen boldog anyukád :))) és milyen cuki, kár hogy én nem tudtam otthon lenni és még! semmivel sem tudtam se őt se a nagymamámat meglepni, de ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon örült neki, imádja az ilyen dolgokat :) szerintem a szándék a fontos, nem az, hogy mikor adod oda :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen helyes ajándékok :)
    Én egy könyvjelzőt készítettem az Anyukámnak:
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545642_371757052860678_235442346492150_971724_414876678_n.jpg

    VálaszTörlés
  4. úúú, igen ezt láttam. nagyon szép lett, biztos szenvedtél vele eleget, de megérte :) egyébként azt a könyvet, majd szeretném elolvasni, úgyhogy külön tetszik, hogy azzal fotóztad :)

    VálaszTörlés
  5. Mindenképp olvasd el, nagyon jó. Anyunak is kedvence lett, ezért azzal fotóztam :) Ne riasszon el, hogy hosszú, mert nagyon olvastatja magát. Ráadásul tömegközlekedési eszközön némi tisztelet jár vastag könyv olvasásáért utazás közben :D

    VálaszTörlés
  6. na igen, egyszer próbálkoztam meg ilyesmivel, soha többet. sajnos nekem nagyon huncut a gyomrom, ha már kicsit bénán vezet a sofőr, vagy egy kisebb fékezés is kiváltja nálam a hányingert. de majd szeretném elolvasni, bár lehet, hogy előbb a filmet megnézem, tudom hogy általában nem olyan, de ha a film jó akkor a könyv csak jobb lehet :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥