2012. május 9., szerda

vágassak, ne vágassak?

A problémám az ott kezdődik, hogy ezer éve hosszú hajam van és tudom, hogy ez a nőies de egyszerűen úgy unom már. Valami változást akarok! 



Kiskoromban is olyan hosszú hajam volt, hogy rátudtam ülni és akkoriban nagyon szerettem, viszont hajat mosni mindig is gyűlöltem és a mai napig is gyűlölök. Annyi nyűg van vele, legalább 2x-3x be kell samponoznom, majd balzsamozni. Kádban szoktam hajat mosni, mert a csapba nem fér bele, ha előre dőlök akkor meg a derekam szakad le, mire megmosom. Tehát muszáj beleülnöm, aminek megint van egy jó nagy hátránya, hogy ha megtelik mögöttem a kád, akkor állhatok fel, várhatom meg míg lefolyik. 
Ráadásul olyan súlya van, hogy ha vizes néha alig bírom megemelni. 


Megszárítani még jobban utálom, mert legalább fél óráig tart és ha végre valahára megszárad, akkor is úgy nézek ki, mint egy oroszlán.


Ebből egyenesen következik, hogy ha valami normális fejet akarok magamnak varázsolni, akkor vagy kivasalom vagy felkötöm. Most szerencsére olyan hajvasalóm van, ami elég szépen és gyorsan helyre teszi a madárfészket a fejemen, viszont mire kivasalom, ezzel is vagy 25-30 percig tart.



Biztos szerencsés vagyok, hogy ilyen hajam van. Sokan mondják, hogy "bárcsak nekik is ilyen lenne" vagy "nem adok e kölcsön egy kicsit". Igazából vihetnék az egészet is, mivel én nem szeretem, hogy ilyen a hajam. Nem arról van szó, hogy nem szép, hanem dús, vastag, meleg, nehéz és igazából mindig felkötve hordom, mert nem szeretem. Persze, ha megyünk valahova szép és jó, hogy mindenféle frizurát tudok csinálni, de igazából számomra ennyi az, ami jó benne.



Jelenleg a derekam alatt ér véget a hajam, tényleg jó hosszú, de nekem már sok. Biztos van közületek is olyan, főleg, hogy sok bloggernél látom a hajnövesztési tippeket, próbálkozásokat. Őszintén megmondom, én soha semmivel nem segítettem rá, de így is 1 év alatt körülbelül a duplájára nőtt.

(tablókép, 2010. november)

(2011. február)

(2011. június)

(2011. augusztus)

(2011. szeptember)

(2011. december)

(2012. január)

(2012. február, itt a pandás pólóm akit érdekel)

Ilyen hosszú jelenleg:

(hurkákat ne tessék nézni, 2012. április)

Amint látjátok szép hosszú, de mivel már annyira unom, ezért egy nagyon drasztikus változtatást gondoltam ki, és szerintem jól is állna, mivel Klaudiának a Makeupmania házi asszonyának, hasonló arcformája van mint nekem, és szerintem neki iszonyatosan jól áll, imádom. Akkor lássuk is, hogy milyen formára szeretném.







(a végére tartogattam az abszolút kedvencemet)

Jövőhétre szeretnék bejelentkezni a fodrászhoz és megvalósítani ezt a tervemet.
Igazából az sem zavarna, ha nem állna jól, mert amint láttátok elég gyorsan nő ahhoz, hogy egy év múlva hasonló méreteket öltsön a hajam. Ráadásul olyan helyen fogok dolgozni a következő 1 évben, ahol hajhálót kell hordanom, szóval ha valakinek szúrná a szemét akkor se látna belőle sokat.


Mi a véleményetek a dologról?

u.t: bocsi a hosszú postért.

16 megjegyzés:

  1. Hmm, tényleg olyan szép hosszú hajad van *-* és aki olyan hajat szeretne, mint ami neked van, úgyis azt fogja mondani, ne vágasd le (legszívesebben én is ezt mondanám).
    De mivel már volt rövidebb hajad (tablókép), és tényleg nagyon gyorsan nő, nem lehet nagyot bukni vele, ha levágatod. Néha kell egy kis változatosság (tudom, ez azért drasztikusabb :). Legalább felfrissül a hajad, nyárra pedig tényleg praktikusabb és kényelmesebb a rövidebb haj. Ha pedig megunod, megint megnöveszted, az neked nagyon megy :D De a lényeg, hogy ne hagyd magad befolyásolni és lehetőleg ne bánd meg a döntést, amíg nem vagy benne biztos, ne 'vágj bele' a dolgokba :D
    (Azért esetleg írhatnál egy hajápolási-rutin posztot, hátha van benne valami érdekes az olyanoknak, akiknek sehova nem nő a hajuk :P)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a véleményed. jól esett tényleg :) a barátnőim nagyon várják, hogy milyen lesz :) anyukám nem annyira, mert ő hosszú haj mániás, de mondtam már neki is, hogy olyan gyorsan nő, még ha rosszul is állna, egy fél év alatt már olyan lenne mint a tablóképem, vagy kicsit rövidebb, szóval nem olyan nagy baj az :) igazából nincs hajápolási rutinom, ezért nem hoztam még olyan postot, de csinálhatok 1-1 képet a termékekről :)

    VálaszTörlés
  3. Szia :) (első kommentem ide!:D) Én csak a saját tapasztalatomat tudom veled megosztani: szintén elég hosszúból csináltattam pont olyan rövidet, mint amilyet Te is szeretnél. Nem bántam meg, azóta is imádom és életem egyik legjobb döntésének tartom:) Ugyanazt tudom mondani, mint amit akkor is mondtam magamnak: ezt most akarom, ki akarom próbálni, kell, ha esetleg úgy fogok kinézni vele, mint egy idióta, akkor puff neki, ez csak haj, majd megnő :) Hónapokig kattogtam rajta én is előtte és szerintem neked sem lesz addig nyugtod, amíg ki nem próbálsz valamit :) Sok szerencsét! :)

    VálaszTörlés
  4. először is üdvözöllek az oldalon, örülök neked :) másodszor pedig teljesen igazad van, úgy érzem erre szükségem van és köszi a megerősítést már be is jelentkeztem keddre a fodrászhoz :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kíváncsi leszek a hajadra :) A mások által használt termékekről meg szeretek képeket nézegetni/olvasgatni róluk, mert amíg nem próbáltam ki, addig nem sok fogalmam van róluk. :)

    VálaszTörlés
  6. hát igazából összesen 2 termék, de csinálok róla egy postot, szerintem még a héten :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon jól áll az új haj :)

    VálaszTörlés
  8. Énis most készülök vágatni, és nagyon szeretném olyanra, mint a 2. kép, de nem tudom párom hogyan reagálna, és ha megbánom, az gáz. :D
    Ezért a köztes, félutas megoldást választottam, olyan Bekemnésre vágatom, már volt olyan, jól ált, és imádtam. De azért még csüngök ezen a képen. :D

    VálaszTörlés
  9. nem hiszem, hogy a párodnak kellene megfelelned, persze az ő véleménye is fontos, de a lényeg, hogy neked tetsszen :) Victoriának se sokkal hosszabb a haja, sőt neki is volt már ilyen, és ha hasonló az arcformád az övéhez, akkor az ilyen fajta is jól állna :) szerintem még gondold át, hátha a végén neked is beválik :) én egyáltalán nem bántam meg, hogy levágattam ;)

    VálaszTörlés
  10. Még rágódom, a rövid és a bob között... meg azon is, hogy akkor már jó lenne szőkét is kipróbálni. :D

    VálaszTörlés
  11. Istenem mióta álmodozom ilyen hajról :D

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű hajad volt,most ilyenre hajtok:)
    Ott tartok ahol neked ért a tablóképeden.
    A mostani is nagyon bejön:D
    Az érdekelne,hogy amikor már kb. a melled alá ért a hajad akkor nem vasaltad? Magától egyenes?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! köszi szépen :) sok sikert a hajnövesztéshez :) de vasaltam, legalábbis a képeken ez látszik, de általában nem hordtam kiengedve a hajam ezért is lett levágatva, ha nem volt kivasalva olyasmi volt mint a decemberi képen :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥