2012. június 10., vasárnap

100 követő!

El sem hittem, mikor megláttam, hát ez hihetetlen. 
MEGVAN A 100 KÖVETŐM!
és az oldalmegjelenítések száma is elérte a 18000-et!
a Facebook-on pedig már 81-en vagytok!


Úristen olyan boldog vagyok, hogy azt el sem tudjátok hinni. :)))
Reméltem, hogy a játékkal szerzek pár feliratkozót, de azt sosem gondoltam, hogy ennyien feliratkoztok a blogomra. Viszont azon csodálkozom, hogy ahhoz képest, hogy + 50-en feliratkoztatok, nagyon kevesen jelentkeztetek a játékra, szóval úgy érzem, nem csak azért tettétek, ami külön örömmel tölt el.

Nagyon sokat jelentetek nekem és most le sem tudnátok lőni annyira örülök!
Azt vettem észre a rendszer is bevált a blogon, szinte minden bejegyzéshez 10+ megjegyzések érkeznek, és a látogatottság is hihetetlenül megugrott.

Új versenyt nem fogok kiírni, ne haragudjatok, de várlak titeket sok-sok szeretettel a mostanira, amire még június 24-ig lehet jelentkezni ITT.
Ha jelentkeztek JÓL NÉZZÉTEK MEG, HOGY SIKERÜLT E NYILVÁNOSAN FELIRATKOZNOTOK A BLOGRA (a nevet is figyeljétek), VALAMINT AZT IS, HOGY A FACEBOOK-OT IS LIKE-OLTÁTOK E! (nem mindig működik a gomb)

KÖSZÖNÖM!

14 megjegyzés:

  1. Gratulálok, csak így tovább! :) Az igényes munka, a jó hozzáállás, a barátságos környezet(sablon) meghozza a sikert. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem igazad van és még 10x ennyi olvasóm lesz :) köszönöm ^^

      Törlés
    2. Én mint olvasó, olyan blogokat kedvelek, ahol elsősorban nem riadok vissza a sablontól, tehát nem túl színes, nem zavaros. Ez az első, amit meglátok, tehát kell hogy jó legyen. A jó képek, érthető írás, is nagyon fontos. Az elmosódott, kicsi képektől falnak megyek... A harmadik és számomra nagyon fontos dolog a blogger reakciója. Te válaszolsz, reagálsz, látszik, hogy fontos neked az olvasó. sok helyen hagytam kommentet, ahol nem reagálnak többszöri alkalommal sem, akkor hagyom... szerintem alapjaiban ilyen egy jó blog, és nálad ezek megvannak. :)

      Törlés
    3. "oh stop it you!" :$ köszönöm szépen ezt a dicséretet. egyébként nálam is ezek a fontosak, szóval egyértelmű, hogy a saját blogomat is az elvárásaimnak megfelelően vezetem :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥