2012. június 5., kedd

50 követő - nyereményjáték - LEZÁRVA!

Pár napja kifundáltuk anyukámmal, ha meglesz az 50 követőm a blogon, akkor bizony kedveskedem nektek egy nyereményjátékkal :)
A játék június 24-ig fog tartani, hogy legyen időm elküldeni a nyertesnek a csomagot, mielőtt elutazom.
Mivel ez az 1. játék a blogon, ezért ne számítsatok túl nagy ajándékra,
tényleg csak köszönetnyilvánításképpen :)

A nyeremények:
Oriflame Tender Care Chocholate Protecting Balm (csokoládés univerzális balzsam)
Oriflame Body & Mind Temple Balm (relaxáló masszázs krém)
Oriflame Pure Skin Washing Gel (lemosó zselé problémás, zsíros bőrre)


Feltételek
Úgy gondoltam ne csak az első 50 követő vehessen részt, ezért aki később iratkozik fel az is nyugodtan jelentkezhet :)

JELENTKEZNI KOMMENTBEN TUDSZ, HA LEÍROD AZ ALÁBBIAKAT:
  • Írd meg milyen néven követed a blogot! (ha még nem vagy a rendszeres olvasóm jobb oldalt megteheted, csak a nyilvános  követést tudom elfogadni)
  • Írd meg milyen néven like-olod a blog Facebook oldalát (itt megteheted: Muccuus's Life
  • + 1 Ha van blogod, tedd ki a Játék Logót- (azaz a fenti képet) az oldaladra egy visszamutató linkkel, vagy írj róla egy kis ajánlót, és persze linkeld be, ha kitetted!
  • + 1 Oszd meg a játékot a Facebook-on és írd meg milyen néven tetted ezt (ezt a képet kell megosztani: Kép )

JÓL NÉZZÉTEK MEG, HOGY SIKERÜLT E NYILVÁNOSAN FELIRATKOZNOTOK A BLOGRA (a nevet is figyeljétek), VALAMINT AZT IS, HOGY A FACEBOOK-OT IS LIKE-OLTÁTOK E! (nem mindig működik a gomb)


Sok sikert, remélem sokan játszotok majd :)
Puszi Dorka

51 megjegyzés:

  1. Thündérke néven követlek:)
    Thündérke blogja néven lájkoltam a facebook oldalad
    és meg is osztottam facen a képet :)

    szuper nyeremények :$

    VálaszTörlés
  2. Verus néven követem a blogot, Lakkfannal lájkoltalak és osztottalak. :)

    VálaszTörlés
  3. Hajnuu :-) néven követlek
    Hajní Fuhrman néven lájkoltam a facebook oldalad
    Kép megosztva,
    blogbejegyzés : http://cukorvirag.blogspot.hu/2012/06/blog-post.html
    :)

    VálaszTörlés
  4. szia :)

    nyul néven követem a blogod
    Anita Séra néven lájkoltalak facebookon és meg is osztottam a képet ;)

    nagyon tetszik a nyeremény ^^
    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  5. dorca néven követlek, és György Dorottya néven lájkoltalak fészbúkon.

    köszi a lehetőséget, még hogy ne számítsunk nagy ajándékra, szuper dolgok ezek!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    kreeszteeka néven követlek, Zámbó Krisztina néven lájkoltalak facebookon és megosztottam a képet is. :)

    VálaszTörlés
  7. Soledad néven követlek
    Rita Szlovencsák néven lájkoltam a facebook oldalad és megosztottam a képet. :)
    Köszi a játékot! Még sok követőt!:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    dreamergirl113 néven követem a blogodat, valamint a fb oldaladat is lájkoltam, Falusi Barbara néven. Plusz fénykép is megosztva! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Petra világa néven követlek.
    Czellár Petra néven lájkoltalak.
    Kitettem oldalsávba: petravilaga.blogspot.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  10. Uff

    Melantha/Dobos Judit Eszter néven követlek/lájkoltalak. csak így tovább:)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok az első 50 emberhez, lesz ez még sokkal több is ;)
    Nos, akkor:
    Dii néven követlek
    Facebookon pedig Judit Perjéssy és ugyanezzel meg is osztottam a képet is :)
    Valamint kiraktam az oldalsávba a kis képet (www.wish-for-beauty.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    n_norii.- ként követlek, Nóri Fodor-ként lájkoltalak, és Édenkert oldalon megosztottam a játékod :)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. szia. anna néven követlek.megosztottam Fbn a játékot és lájkoltam a blogod Ecser Anna néven

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Andi néven követlek, a facebookon Andrea Bedőcs néven lájkoltam az oldaladat.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába itt: http://muccuus.blogspot.hu/2012/06/50-koveto-nyeremenyjatek.html

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia, én is szeretnék részt venni a játékban!
    doo-doo néven követlek, lájkoltam a FB oldalad (Doo-Doo Gardróbja) és megosztottam a képet is!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    cs.ery néven követem a blogot!
    Lájkoltam az fb oldalad, Erika Csonka néven. :)
    És kiteettem az oldalamra a nyereményjáték képét:
    www.sparkling-nails.blogspot.com

    Köszi a lehetőséget, tetszenek a nyeremények!:)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    K.Viki néven követlek a blogodon.
    Lájkoltam a fb oldaladat,Kéméndi Viktória néven.
    Megosztottam a fb-on a játékot,itt is ugyan azon a néven.(+1)
    És kitettem a a nyereményjáték képét a blogomon:
    www.sminkcuccok.blogspot.com

    VálaszTörlés
  19. nyuszifül.dója néven követlen a blogon
    lájkoltam a fb oldalad is fehér dóra néven és meg is osztottam ugyanezen a néven :)

    VálaszTörlés
  20. Szio!:)

    Kemiviki néven követem a blogod, fecebookon Viktória Major néven lájoltalak.
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékod: http://wowoskiscsaj.blogspot.hu/
    És megosztottam a képet facebookon a fent leírt néven:)

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  21. Adri Retrogirl néven követlek Krisztii Szaboo néven lájkoltalak, retrogirlss@gmail.com az emailem. remélem nyerek már valahol:D

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    első nyereményjátékhoz képest szerintem igenis szuper és hasznos termékeket válogattál össze!
    Gratulálok!

    Szappanbubi néven követlek és
    Szabina Luzics néven 'like'-oltalak FB-n
    email: porcukorborso at gmail dot com

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Eszter Dali néven követem a blogod
    Eszter Dali néven likeoltam a facebook oldalad
    Eszter Dali néven megosztottam a játékot a facebookon

    VálaszTörlés
  24. Szia! Köszi a játékot!
    Bloggerina Bellala néven követlek, email: bellalablog@gmail.com, Bellala Beauty blog néven megosztottam a játékot fb-n.

    VálaszTörlés
  25. Szia! :)
    SziAnna néven követlek itt,a Facebook-on pedig Anna Szikora néven, és meg is osztottam a játékot (tudok linket is küldeni róla).
    Köszi a játékot! :) és szép napot!

    VálaszTörlés
  26. Fanny néven követlek és Fehér Fanny néven like-oltam :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Renáta Szilágyi néven követlek,like-oltalak facebooko-on és megosztottam a játékfelhívást. Köszi

    VálaszTörlés
  28. Szia !
    Vivi♥ néven követlek
    Kulcsár Vivien néven lájkoltalak :)
    Jók a nyeremények !! :)

    VálaszTörlés
  29. Kiwi néven követlek,likeolni pedig Nemes Viktória néven lájkoltalak :P

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Mandula illetve Fróna Júlia néven találsz meg követőid között :)
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  31. Szia! lex néven követlek itt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! az nem elég ha csak követsz, facebookon is like-olnod kell :) addig nem tudom elfogadni a jelentkezésed. ha nincs facebookod azt kérlek jelezd :)

      Törlés
  32. Válaszok
    1. szia! neked is ugyanezt tudom mondani, hogy az nem elég ha csak követsz, facebookon is like-olnod kell :) ha nincs facebookod azt kérlek jelezd és megoldjuk, de addig nem tudom elfogadni a jelentkezésed.

      Törlés
  33. Szia!
    L néven követlek, Szegfű Laura néven lájkoltalak.
    Köszi!! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    pinkmamusz92 néven követlek, Fb-n pedig Niki Kerekes:)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Renii néven követlek.
    Fb-n Nagy Renáta.
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  36. Sziia,
    Rékaa. néven követlek, fb-on Réka Tóth néven lájkoltalak.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  37. Szia !
    Ani néven követlek
    Anett Mihály néven lájkoltam és meg is osztottam a képet face-n.
    Szuper ajándékok és köszi a játékot

    VálaszTörlés
  38. Syaaa!
    Blogon Dalma ( : néven követlek.
    Facebook: Dalma Sánta,megosztotam a képet is.+1
    Köszi a lehetőséget! : DDDD
    E-mail: dalma.snt@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Azrail nèven követlek
    Gallaynè Rofcsász Eleni nèven osztottam meg a kèpet :)
    Nagyon szeretem az Oriflame termèkeket,szuper az ajándèk,köszönöm a lehetősèget.

    VálaszTörlés
  40. A blogod Lara néven követem.A facebookon pedig Kinga-Klára Pál néven.

    VálaszTörlés
  41. DynaChii néven követem a blogod.
    Diána Stiller néven lájkoltalak.
    Kiraktam blogom oldalsávjába: http://dyna-angel.blogspot.hu/
    Diána Stiller néven osztottam meg a játékot.
    E-mail címem: dyna.sekai@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szió!
    A blogod Smiley Rencsi néven követem és Faceről pedig Olajos Renáta néven!

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  43. Szio!

    Itt: Eszter V
    Fb: Eszter Virág V

    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  44. Szia,
    itt jeriko rózsája néven, fb-n Noémi Bányai néven követlek, játék megosztva.

    VálaszTörlés
  45. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  46. Szióka!
    Annie néven követlek, Horváth Anna néven lájkoltam és itt a blogom címe : http://orchidea-egy-gyonyoru-holgynek.blogspot.hu/
    Kitettem a logócskát is! :))

    VálaszTörlés
  47. Szia Miczki Zsanettként követlek itt és Janetsbeautyzone fb oldalammal likeoltalak!

    VálaszTörlés
  48. Szio! :)
    Adry néven követem a blogot
    Facebookon Adrienn Lambert néven
    Köszi a játékot, szupi nyeremények

    VálaszTörlés
  49. Szia.

    Ejika Kitty neven kovetem a blogodat.
    Facebookon Ejika Lénárt neven likeoltam.
    megosztottam http://www.facebook.com/Ejikaaa itt plussz 1.
    koszi a lehetoseget :):):)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥