2012. június 14., csütörtök

Catrice "Call the Ambulence" rúzs

Már mutattam nektek ezt a rúzst a Rossman-os haul postban és akkor a legtöbben azt kértétek, ezt mutassam meg legelőször. Az akciós állványon ez volt az egyetlen normális színű, az összes többi barna meg lila volt. Nagyon megörültem ennek a kis gyönyörűségnek, hiszen ez az 1. Catrice rúzsom. Nézzük mit tud. 




A csomagolás elég egyszerű, sima fekete borítást kapott, egy picit fénylő szintén fekete Catrice felirattal. Biztos van aki zavar esztétikai szempontból, hogy a tok gyűjti az ujjlenyomatokat, de szerintem ennek vajmi kevés jelentősége van. A kupakja még mindig jól záródik, tehát elég strapabíró. Az alján a rúzs színéhez közelítő / megfelelő árnyalatban találunk egy kis matricát. Megtalálható rajta a rúzs száma, fantázianeve és a kollekció neve.


Szerencsére a rúzs teljesen visszatekerhető a tokba, így nem kell attól félnünk, hogy a kupak levevése vagy visszarakása közben megsérül. Külön tetszik, hogy a rúzsba is belenyomták a márkanevet. A formája nekem kicsit még szokatlan, hiszen nem a tipikus ferde, hanem egy csúcsos végű, bemélyedéssel rendelkező rúzst kapunk kézhez. 



A színe valami fantasztikus, inkább a pink felé hajlik egy kicsit pirosas beütéssel. Apró csillámokat tartalmaz, de ez inkább csak akkor látszik, ha megcsillan rajta a fény. Az illata engem az eperre emlékeztet.

Az összetevőket megtaláltam a Krémmánia oldalán:




A felvitele könnyű, krémes állagú, egyenletesen és szépen fed. Nálam kb. 1,5 órát bírt, úgy hogy nem ettem, nem ittam. Kb. 1,5 óra után egyszer csak hirtelen kiszárad az a szám és olyan érzésem volt, mintha elszívták volna belőle az összes vizet. Ezután elkezdett lekopni a rúzs, de a kopást is egyenletesnek mondanám, a csillagos még órákig megmaradt utána.

ár: 300.- (eredetileg 1050.-)
kiszerelés: 3,8 g

Összességében nekem tetszik, de mindenképp fogok alá használni balzsamot, lehet akkor tovább is bírja majd a színe. Örülök, hogy sikerült beszereznem. 

Mi a véleményetek róla?

19 megjegyzés:

  1. Tetszik.Én egy piros-pirosat vettem(valami high heels nemtommi afantázia neve) Hasonlóm van már, ARTDECO, bár az inkább vörösáfonya-színű. Mindenesetre mindkettő nagyon szép, az ARTDECO tán egy fokkal elegánsabb, a catrice-t simán nyáron napszemüveggel akármikor lehet hordani.
    Meg vettem egy sötétlilát,ami első blikkre barnának tűnt. Mivel imádom a lilát...Hogy mire,hogyan fogom használni,még nem tudom,mert hát nagyon sötét, de meseszép a színe...Namindegy. Meglepődtem,mennyire jó az állaga, nekem nem szárított.Bár nem olyan tartós,mint az ARTDECO,nem is olyan szép a csomagolása, de meg merem kockáztatni, az ajkam jobban érezte közben magát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem nem zavar, hogy olyan csúcsos. hát lehet, hogy csak az én számon csinálta ezt, nem tudom. én lilát nem tudnék feltenni soha, nem tudom magam elképzelni vele :)

      Törlés
  2. Viszont az a kis csűcsössége kiakaszt...Nem tudok vele normálisan dolgozni...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színe van :$ egy catrice rúzsom van ( még mikor bejött Mo-ra, akkor vettem:D az első kollekcióból:D ) de nagyon imádom:$ sajnos itt még mindig nincs Catrice! :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez az egy van. itt Szegeden se sok helyen van, sőt egyik Rossmanba van, másikba meg nincs.. logika?

      Törlés
  4. Piszok jó fogás! Én nem vagyok nagy rúzsos, egy Essence Coralize me! rúzsom van, meg pár labello, egy szájfény és kész. Tetszik ez a rúzs, és ami kifejezetten bejön a Catrice rúzsokban az a rúzs oldalán a név. Az én essencem hegye is ilyen, nem a tipikus ferdén vágott... már várom mikor fog a legvége letörni, mert az nem ér úgy az ajkaimhoz, ezért nem kopik, viszont a többi rész igen, így csak hegyesebb és csúcsosabb lesz minden használat után. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem használom olyan régóta, de remélem nem fog letörni :D én sem vagyok egy túl rúzsos, viszont van egy pár, de nagy részét nem használom. inkább szájfényes vagyok :)

      Törlés
    2. Én meg labellos, már ha eszemben van. :D Ha szem előtt tatrom, akkor kenem, ha kell, ha nem. :P

      Törlés
  5. Válaszok
    1. bizony, csak ezért vettem meg! egyből bele szerettem :)

      Törlés
  6. Szia! Díjat kaptál a blogomon! :-)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/06/dijjal-kapcsolatos-igeretem.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm, tetszik amit rólam írtál :) tovább fogom adni! :)

      Törlés
  7. Ohhhhh de szép!!!!Én ma voltam Rosmannba és a jó színű Catrice rúzsok szét voltak törve, meg undorítóan összenyomkodva és 500,-ba kerültek... Sajnos...Én egy essence Marble Mania szájfényt vettem 250,-ért és egy Catrice arany tust, az is 200-valamennyi volt.Sosincs az a szín egyikből sem (Catrice, essence)amilyet szeretnék :( Jó zsákmány és jól is áll a szín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) itt is ez volt az egyetlen és hálát adtam, hogy nem volt összetörve és megnyomódva. a többibe láttam, hogy belevágták a kupakot, meg a fele hiányzott. :/

      Törlés
  8. Jajj képzeld én is találtam egy ilyet!Meg is vettem. Szuper jó! Az ára is jó volt!Meg már a Revoltaire kollekcióból is le volt értékelve minden. Egy Nude Alarm rúzst, egy Colour Bomb rúzst, meg két lakkot is vettem! A lakkokat nevetségesen jó 299-es áron!!! Imádtam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neeem mondod! a Colour Bomb-ot én is kerestem! nagy mázlista vagy :D

      Törlés
    2. Mióta megvettem minden nap rajtam van!!Kapom is a bókokat rá! :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥