2012. június 9., szombat

cipő, smink haul

Elég rég jelentkeztem haul bejegyzéssel, de sosem vettem egyszerre olyan sok dolgot, hogy külön bejegyzés szülessen, szóval most összegyűjtöttem miket vettem az utóbbi időben.


1.
Aomat félcipő

ár: 2500.-

Régóta szerettem volna egy félcipőt. Tudom sokan azt gondolják, hogy olyan férfias, meg idióta a formája, de nekem nagyon tetszenek :) Nézegettem az oldalakon, de csak a Deichmann-ba találtam, ott is 6000.-ért, ami lássuk be egy ilyen kis cipőért elég borsos ár. Aztán találtam az egyetemi csoportban egyet, barna alappal és fehér fodorral az orr részen, nagyon szép volt, de sajnos nagy lett a lábamra. Másnap elmentünk kínaizni anyával, amikor is megláttam ezt az egyszerű, de nagyszerű szépséget. Fehéret vettem, mert a fekete túl pasis volt, sajnos elég hamar koszolódik, de annyi "fáradtságot" megér, hogy naponta letakarítsam.

2.
Essence Eyeshadow Brush

ár: 399.-

Elmentem a Rossmanba ugyanis eddig szivacsos applikátort használtam (most mondhatjátok, hogy régimódi vagyok), és tökéletesen meg is felelt a sminkjeim elkészítésére, de a kedvencem elszakadt, úgyhogy kénytelen voltam venni valamit helyette. Egyelőre még nem használtam, szóval nem tudok róla nyilatkozni, de sok pozitív véleményt olvastam. Remélem nekem is beválik, bár biztos fura lesz az applikátor után.

3.
Catrice "Call the Ambulance" rúzs

ár: 299.-

Ha már ott voltam a Rossmannba gondoltam körül nézek még a leértékelt áruk között, volt egy csomó Catrice rúzs, de mindegyiknek olyan csúnya volt a színe, hogy már tökre elkeseredtem, hogy semmi jó nincs, amikor megláttam ezt a gyönyörűséget, hozzáteszem egyetlen egy darab volt belőle. Azt pedig alig akartam elhinni, hogy csak 299.- az 1149.- helyett, nem is hezitáltam, szépen hazajött velem.

4.
NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder "Sunny"

ár: 899.-

Csipkelány nem rég írt róla a blogján, nagyon megtetszett így gondoltam megnézem hátha van még belőle. Szerencsére volt, így ő is bekerült a kosárba a többi finomság mellé.

5.
Alouette Feuchte Tücher mit Aloe Vera sminklemosó kendő

ár: 199.-

Fizetésnél az eladó hölgy megkérdezte, hogy ajánlhatja e nekem ezt a törlőkendőt, mert most akciósan árulják. Úgy voltam vele, hogy az előző nemsokára elfogy, akkor miért ne próbálhatnék ki egy másikat, így ő is hazajött velem.


Ráadásul mivel ilyen aranyos voltam, hogy elköltekeztem náluk a pénzem, ezért kaptam ajándékba két száraz bőrre való Neutrogena testápoló mintát.


Már összeállítottam a rúzsról, a bronzosítóról és a sminklemosó kendőről szóló teszteket, úgyhogy írjátok meg melyiket szeretnétek leghamarabb látni :)

Használjátok valamelyik terméket?

17 megjegyzés:

  1. Jókat vettél. A cipő is tök szuper, nekem is van egy hasonló, nagyon szeretek :) Azt el is felejtettem írni, hogy az utolsó Outfites bejegyzésemben ez a bronzosító volt rajtam, de akarok úgyis majd videót csinálni vele. De eddig nekem tetszik, sokkal jobb, mint a régi Essencesem, ami van :) Neked mi a véleményed róla?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye hogy milyen jó ez a cipő ^^ a bronzositót nagyon megszerettem, sokkal jobb mint az Oriflame-s barnitó gyöngyei, örülök hogy hallgattam rád nagyon jó választás volt :))

      Törlés
  2. Tényleg pasis a cipő, de pont ettől klassz, nekem is tetszenek, bár talán sötétebben vennék ilyet. Egyébként, én is szivacsos applikátort használok. Sőt, én olyan kis kezdő (vagy inkább tudatlanka) vagyok sminkek terén, hogy azt sem tudtam, hogy applikátornak hívják ezeket. :D Szóval hagyjuk is, nem hiába csak körmös a blogom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a fekete még borzalmasabb volt, de mivel fehér nem olyan bumszli, azt vettem meg :) én szeretem, hogy körmös blogod van, sokat olyan szívesen kipróbálnék, de hát nem hiszem, hogy hamar lesz rá lehetőségem a körmeim állapota miatt :/

      Törlés
    2. Műkörmössel kellene talán beszélned, aki tehetne rá mondjuk egy sima zselé réteget, meghosszabbítva a körmeid, amit magadnak is nyugodtan festegethetsz otthon. Ilyenen még nem gondolkodtál?

      Törlés
  3. Nekem is tetszik a cipő :) Ezt a bronzosítót szerintem meg fogom venni ha ennyi jót hallok róla :) És a rúzsról mutatnál tesztet/fotót élőben? Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki :) persze lesz róla teszt, a bronzosítóról és sminklemosóról is, ezért kérdeztem, hogy melyikről legyen leghamarabb, eddig csak te jeleztél, szóval valószínű, hogy a rúzsról lesz :)

      Törlés
  4. aaa,az a rúzs <3 mikor és hol sikerült beszerezned ennyiért? nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedden vettem a Rossmanban, ez volt az egyetlen a többi mind ilyen barna meg lila volt :S jövőhéten lesz róla teszt :)

      Törlés
  5. Nem rég én is kaptam Neutrogena mintát. Én egészen belehabarodtam, de olyan drága egy normál kiszerelés :(
    Egyébként meg én a sminklemosó kendőre is kíváncsi lennék, legyen a rúzs után következő teszt az :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem nagyon használok testápolót, mert se kiszáradva nincs a bőröm, nem repedezik sehol, puha és selymes, bár lehet azért, mert a saját készítésű bőrradírozós tusfürdőm elég szépen letisztít :D az olvasók kérése számomra parancs :D szóval a rúzs után a sminklemosó jön majd ;)

      Törlés
  6. Szerintem tök jó a cipő :$ jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) most nézem ezt a képet, annyira nem is férfias ^^

      Törlés
  7. Szerintem jó cuccokat vettél :) A cipő nem igazán az esetem, de szerintem az a lényeg hogy az jól érezem magát benne és annak tetsszen aki hordja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nem mindenkinek tetszik de nekem iszonyatosan bejön :D és imádom! :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥