2012. június 13., szerda

DIY - karkötő

Hát, hogy én mennyit szenvedtem ezzel a karkötővel. Az elején minden klappolt, aztán beütött a krach és kezdhettem elölről az egészet.


HOZZÁVALÓK

üdítős flakon
ragasztópisztoly
szigszalag
sniccer
anyag darab

1. lépés
vágás, mérés


A sniccerrel az üdítős flakon matricájánál mindkét oldalról körbe vágjuk az üveget. Lehetőleg minél pontosabban (ami persze nekem nem sikerült)


Ha kész vagyunk a vágással, akkor mérjük le, hogy mennyi szükséges a csuklónkhoz, majd a felesleget vágjuk le.

2. lépés
tekerés


Fogjuk a levágott és bemért flakon csíkot és kezdjük el betekerni a szigszalaggal. Ez egyrészt a helyén tartja a végeget, valamint kis merevséget ad a műanyagnak. Lehetőleg legalább kétszer tekerjük körbe, nehogy később a ragasztó megolvassza.


3. lépés
díszítés

Húzzunk egy csíkot a ragasztópisztollyal, majd szépen egyenletes (ugyanúgy ahogy a szigszalagot is) tekerjük körbe a műanyagot, a kiválasztott anyaggal. Ha körbeértünk, a végét is ragasztópisztollyal rögzítsük és már hordhatjuk is.

Na nálam itt kezdődtek a problémák, ugyanis a ragasztó pisztoly nem egyszer megégetett, szóval óvatosan bánjunk vele. A másik gondom az volt, hogy rossz anyagot választottam, és a végén csak csúnyaság lett belőle, így le kellett bontanom és újra szigszalagoznom a műanyagot. A lebontás sem volt egy egyszerű feladat, hiszen a ragasztópisztoly nem egy sima kis technokol, hanem ha az ragaszt, akkor kb. örökre ragaszt. Ezután kerestem egy másik anyagot, ami végül egy dekor szalag lett. Ezzel már sokkal könnyebben ment a tekerés, de mivel sok réteget kellett egymásra raknom, ezért alig fér rá a csuklómra. 
Végül csak sikerült befejezni a projektet, ez lett belőle:





Nektek, hogy tetszik?

32 megjegyzés:

  1. Szerintem tökjóó! :)) Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, ez nagyon cuki lett! :) Én magamnak kicsit keskenyebbet csinálnék, de szerintem ez egy tök szupi ötlet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így visszagondolva lehet jobb lett volna a keskenyebb de így is hordható. köszi :)

      Törlés
  3. Tetszik, ügyes vagy! Lehet ezt is kipróbálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) esetleg küldhetnél róla képet ha megcsinálod :)

      Törlés
    2. Rendben, csak előbb vennem kell majd ragasztópisztolyt, amit már amúgy is régóta szeretnék. :)

      Törlés
  4. Haláli ötlet, és a megvalósítás is tetszik! Bakker tele vagyunk (ugyanilyen!!!) palackokkal :D hogy nem jutott eszembe csinálni belőlük valamit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sokan isznak ilyen vizet, éljen a Lidl :D köszi szépen :)

      Törlés
  5. Ez nagyon klassz ötlet, tök kreatív. (De így zárójelben nem bírom ki, hogy ne mondjam, az szigszalag, amit használsz, merthogy szigetelő szalag; bocsi a helyesírás-mániámat nehezen kezelem...) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi hogy szóltál, de légyszi máskor inkább emailbe :)

      Törlés
  6. Én fele ilyen vastagban tudnám elképzelni, óckodom a nagyon nagy ékszerektől. :/ Nagyon ügyi!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) nekem tetszik hogy ilyen nagy, de akkorára vágód amekkorára szeretnéd :)

      Törlés
  7. Nagyon ötletes és mutatós, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett, tuti kipróbálom, bár nem tudom, milyen üdítős flakon lesz jó a kezemre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bármelyik mivel úgyis ráméred majd :) majd küldj képet róla ^^

      Törlés
  9. Nagyon nagy ötlet!!!! Szupi lett!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Hú, mikor az első 1-2 képet néztem, azt gondoltam, hogy te jó ég mi lesz ebből, és aztán lám, mennyire szép lett! A végeredményről meg nem mondanám, hogy üdítősflakonból barkácsolt és nem valami butikban szerzett dolog. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  11. igen, nem valami bizalom gerjesztő de aztán elég jó dolog sül ki belőle :) köszi szépen ^^

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. végül ez sült ki belőle :D köszi szépen ^^

      Törlés
  13. De klassz,milyen jò ötlet o.o nagyon tetszik a színe is.

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥