2012. június 6., szerda

DIY - krémes pirosító

Először is, hogy tetszik az új kinézet?


 A mai bejegyzés egy újabb csináld magad post lesz. Krémes pirosítót akartam csinálni, igazából össze is jött, de ha újra csinálnám akkor sokkal több színt raknék bele. Na kezdjük is!


HOZZÁVALÓK

pirosító
vazelin
tégely

Amiket én használtam:
  • gagyi gyerekeknek való pirosító maradvány
  • rózsaszín szemhéjpúderek
  • vazelin nem volt itthon, helyette egy félbetört natúr ajakápoló
  • először Kinder csokis doboz, később kiürült krémes tégely

Első lépésben a tégelybe dobtam a félbetört ajakápolómat. Ezután a kívánt színeket összekevertem egy papíron, majd bele szórtam az alakápoló mellé. 




Ezután jól összekutyultam a hozzávalókat, de mivel az ajakápoló az istenért se akart rendesen elkeveredni, ezért bedobtam őket a mikróba kb. 45 másodpercre, így jól felolvadtak és így már könnyen ment. A Kinder csokis doboz túl nagynak bizonyult ehhez a mennyiséghez, szóval kerestem egy kisebbet és szerencsére találtam egy régi szemkörnyékápolós tégelyt. Nagy nehezen átkanalaztam az összes anyagot, majd beraktam a hűtőbe, hogy kicsit megszilárduljon.



A szín amit kaptam nagyon élénknek tűnt a kis dobozkában, ezért nem akartam még többet hozzá adni. Sajnos most azt gondolom nem ártott volna még, mert az arcomra felvíve nem elég pigmentált és többször is át kell mennem rajta, hogy valami látszódjon. Egyetlen egy előnye van, hogy tudom építeni, szóval nem kell attól félnem, hogy esetleg nem fogom tudni felhasználni. 

(lámpás fényben)

(vakuval)

(az arcomon kb. 3 réteg után)

Összességében jó lett szerintem, csak kellett volna még hozzá színt adnom.
Tetszik, hogy kicsit csillog is, mert az egyik szemhéjpúder tartalmazott egy keveset.
Szerintem nyárra tökéletes lesz.


Nektek, hogy tetszik? 

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Olyan szivecskés szemhéjpúder szerűségem nekem is volt, nem rég használtam el :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem valamelyik tini újsághoz járt pár éve :) amúgy köszönöm ^^

      Törlés
  2. jó lett, kicsit tényleg halvány az arcodon, de amúgy szép :)

    VálaszTörlés
  3. Tiszta guszta lett, kedvem lenne beledugni a nyelvem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem dugnám bele :'D viszont fincsi ajakápoló illatú :)

      Törlés
  4. Jó ötlet és nagyon aranyos lett :) Pont valami krémes pirosítóról álmodtam, hogy azt használok :D :D
    Az új kinézet is szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nah akkor hajrá :D kb. 10 perc alatt kész lettem vele :) ha esetleg megcsinálod, majd küldj róla képet :) és köszi szépen ^^

      Törlés
    2. Most van egy kompakt pirosítóm, azzal el vagyok egy ideig :)

      Törlés
    3. de majd ha egyszer lesz kedved és megcsinálod akkor mutasd meg mindenképp ^^

      Törlés
  5. nekem külön tetszik, hogy ilyen kis halvány. Épp csak egy leheletnyi, jól mutat a bőrödön :)Én szájfényt csináltam hasonló módon, annak körömvirágkrém (vazelines) az alapja, így nem csak eltakar, hanem ápol is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen végül is ez is egy előnye, hogy nem nézek ki úgy mint egy bohóc :) én is szeretnék majd egy ajakápolót vagy szájfényt, lehet az lesz a jövőheti DIY post, majd utána nézek :)

      Törlés
  6. ez nagyon tetszik ki is próbáltam és nagyon bejön meg jó lett :) köszi az ötletet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó! örülök, ha van kedved küldj egy képet, hogy milyen lett :)

      Törlés
  7. én megcsináltam :D mert láttam egy gyönyörű pirosító-rúzs kombót a neten csak az a szín ami a legjobban tetszett már nincs forgalomban, úgyhogy megpróbáltam reprodukálni. am ha erős színt szeretnél, nagyon sok pigment kell bele, az enyémben majdnem dupla mennyiség van, és mégis halvány...

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥