2012. június 27., szerda

DIY - masnis gyűrű

Sziasztok! Tegnap nem volt bejegyzés, mert délelőtt vizsgáztam, délután pedig beindult a pakolóüzem.

De most itt vagyok egy nagyon egyszerű, 3 perc alatt bárki által elkészíthető gyűrűvel. Nem vettem hozzá semmit, mindent a házból szedtem össze. 

HOZZÁVALÓK
rozsdás, nem használt gyűrű
szalag
festék
ragasztópisztoly
medál

Első lépésben a szalagot összehajtogattam masni alakúra, majd mivel nem volt kedvem varrogatni ragasztópisztollyal egymáshoz illesztettem őket.


Második lépésben egy régi nyakláncról leszedett díszt a masni közepére, szintén ragasztópisztollyal oda rögzítettem. Van egy gyanúm, hogy a szalag és a medál ugyanarról a nyakláncról származnak (mivel halál pontosan ugyanaz a szín), csak a szalag már régebben leesett.


 Harmadik lépésben befestettem a gyűrűt egy kék gyöngyházfényes (csak ilyen volt itthon) akril festékkel, hogy ne arra a rozsdás undormányra kerüljön föl a szép masni. Nem ügyeltem különösebben a szép festésre, hiszen nem nagyon fog látszani az ujjunkon, mivel a dísz majd eltakarja. A száradási folyamatot hajszárítóval gyorsítottam, így kb. 1 perc alatt megkötött a festék.


Negyedik lépésben újfent a ragasztópisztollyal hozzáerősítettem a masnit a gyűrűhöz és már készen is voltam. Mint már említettem a folyamat nem tartott tovább 3 percnél, mégis mutatós lett (szerintem).






 Nektek, hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. Jajj nagyon cuki lett :) Mikor indultok, hogy már a pakolási státuszban vagytok? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi ^^ holnap indulunk, szóval ideje volt bepakolni :)

      Törlés
  2. Én is dúitjórszelfkedem ma este, gombos fülbevaló lesz a menü. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tök jó! majd kérek róla képet ;)

      Törlés
    2. http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/diy-fulbevalo.html

      Törlés
  3. nagyyon jóó :) kis kreatív :))

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥