2012. június 7., csütörtök

essence pure skin színezett hidratáló

Nagyon megörültem mikor kiderült, hogy én nyertem meg az egyik tesztelni valót Kriszti oldalán. Amit én kaptam tőle az az Essence Pure Skin színezett hidratáló volt, közepes és sötét bőrszínre.
Szerencsére a csomag 2 nap alatt, épségben megérkezett és már alig vártam, hogy kibonthassam és elkezdhessem használni.


 

A csomagolása kicsit zsúfoltnak tűnik, de nekem tetszik. A doboz és a hidratáló is ugyanolyan külsőt kapott. A doboz elején megtaláljuk a termék nevét, gyártóját, márkáját, egy kis leírást, valamint a kiszerelését. A doboz hátulján pedig angolul és németül olvashatjuk el, hogy pontosan mire is használható, míg az oldalán az összetevők láthatóak. Nagyon alaposan kivesézik a terméket, de engem nagyon tud irritálni, hogy ha nincs rajta magyar leírás, legalább egy kis cetlit ráragaszthattak volna.


A termékleírás:

"Antibakteriális dearderm komplex. Mitesszerek és pattanások elleni hatás. Egyenletes arcszín. Mattít & olajmentes. A multifunkcionális, fedő hatású hidratálókrém mindent megad a bőrnek, amire csak szüksége van. A clearderm komplexet tartalmazó receptúra csökkenti a mitesszereket és a pattanásokat és megelőzi azok újraképződését. Szalicilsav hatóanyagot tartalmaz. Ezzel párhuzamosan intenzíven hidratálja a bőrt. A könnyű krém gyorsan felszívódik és mattítja a bőrt. A sötétebb bőrtípussal harmonizáló színárnyalat decensen elfedi az egyenetlenségeket és a bőrnek természetesen szép, egyenletes arcszínt kölcsönöz, a pórusok eltömítése nélkül. 3 in 1 hatás. Bőrgyógyászok által igazolt hatékonyság.
Alkalmazás: vigye fel az arcbőr megtisztítása után egyenletesen az arcra és a nyakra, és masszírozza be gyengéden. Felhasználható: felbontástól számított 12 hónapig."

Az összetétel megtalálható a Krémmánia honlapján:

Biztos van olyan akit zavar a benne lévő paraben, én nem vagyok ilyen válogatós, úgy vagyok vele, hogy amíg nem tapasztalok semmilyen mellékhatást, addig használom. Ezt és az illatanyagot (ami engem szintén nem zavar) leszámítva, eléggé természetes összetevőkből áll.


A hidratáló színe kicsit sötétnek tűnhet, de eloszlatva tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz. A száradási ideje kb. 1 perc lehet, az eddigi hidratálóimhoz képest olyan, mintha egy másodperc alatt felszívódna. Miután felkentem, az arcomon friss érzést kelt és nekem személy szerint az illata is tetszik, ami kicsit púderes-krémes. 

(előtte)

Bár sosem használtam még színezett hidratálót, úgy érzem ez az Essence nekem be fog válni. Mint láthatjátok kis pattanások vannak az szemem alatti területen, és eléggé piros is. Eddig egyetlen alapozó(!) sem tüntette el, mindig korrektort kellett utána használnom. Az Essence ahhoz képest, hogy „csak” egy színezett hidratáló csodát művelt. Nem kell feltennem utána alapozót, önmagában is elég, és az utána használt korrektor mennyiséget is jócskán lecsökkentette, van amikor nem is kell használnom. Ezen kívül a mattító hatás is érzékelhető, de mindig átmegyek felette púderrel.


(utána, korrektor nélkül)


Ami még pár embernek fontos lehet, az az, hogy nincs benne SPF, azaz fényvédő faktor. Mivel ez egy színezett hidratáló és szerencsére elég könnyű, így nyilván nyáron volna értelme használni, így nem is értem miért nem tettek bele. Engem ez szintén nem zavar, mivel nyáron Angliában leszek, ott pedig még nyáron is esik az eső és hideg van, szóval annyira nincs is rá szükségem.

ár: kb. 600.-
kiszerelés: 50 ml

Összegezve én nagyon megszerettem ezt a kis krémet és örülök, hogy kipróbálhattam. Nekem bevált és ha elfogy, mindenképp újra fogom vásárolni.


Mi a véleményetek róla?
Használja valamelyikőtök?

16 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nincs benne SPF, mert jónak tűnik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen van akit ez zavar, de szerintem ezt meglehet oldani, azzal, hogy vékony rétegben alá kensz egy kis hidratálót, amiben van SPF :)

      Törlés
  2. Nagyon jónak tűnik a fedése képről. rosszabbra számítottam. szerinted megbirkózna egy kicsit nagyobb bőrhibával is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát én mindennap használom, és úgy vettem észre, mintha kicsit kevesebb lenne a szemem alatt, a pirosságot nem enyhítette, mert az nálam valami genetikai selejt :D de a pattanások tényleg ritkábban jönnek elő. mikor több pattim volt akkor kellett a több korrektor is, de akkor is szépen megbirkózott vele. szerintem egy próbát megér :)

      Törlés
  3. Én nem értek az ilyesmihez, de tiszta BB krém. Hidratál, alapoz, mattít, stb... hol a különbség? Az árban! Ha elfogy a BB-m, ami lassan fog, mert ritkán használom, akkor kiprónálom ezt az essence terméket, elég barátinak tűnik. :)
    Egyébként egy icuri picuri megjegyzés. Hatásosabb, ha előtte-utána képeke egymás mellé teszel, jobban látszik a különbség, nem kell fel-le görgetni a lapot. Így sem rossz, így is látom milyen szépen fed, de úgy még jobb. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verus először is nem szeretem egymás mellé tenni a képeket, mert nem látszik belőlük semmi. :/ viszont ha rákattintasz valamelyikre, akkor egymás után is meg tudod nézni, és nem kell felgörgetned :)
      BB krémet én még nem próbáltam, mert zsíros / kombinált a bőröm és sokaknál olvastam, hogy nekik egyáltalán nem vált be, ha majd kijön nyáron a Garnier a zsíros bőrre valóval, akkor lehet megveszem majd :)

      Törlés
  4. Tényleg látványosan tüntetett el a kipirosodásból nálad. Jó kis krém ez.

    VálaszTörlés
  5. Húha, csak erősödött a "be kell szereznem" érzés :o Kár, hogy itt Szegeden se DM-ben, se Rossmann-ban nincs :( Na majd valahogy megoldom, mert tényleg kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is láttam nincs! :O teljesen ledöbbentem, pedig megakartam keresni, hogy mennyibe kerül, de nem találtam!.. hihetetlen :S

      Törlés
  6. Válaszok
    1. igen szerencsére, és így kevesebb korrektort is kell használnom, aminek örülök, mert valahogy mindig úgy érzem, mintha kihypozták volna a bőrömet :/

      Törlés
  7. Én tegnap elött gondolkodtam rajta,hogy ő,vagy a sima essence my skin színezett hidratálót vegyem meg,de végül a sima színezett hidratáló jött vele.Azóta már kicsit megbántam(nem azért,mert ez nem jó,mert igenis jó,csak ez még elvielg a pattansokat is csökkenti)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem alapjában véve nem sok különbség van a kettő között. Nekem jelenleg a csúnya korszakát éli a bőröm és most egyáltalán nem segít rajta a Pure skin sem, igaz, hogy mikor mérsékeltebb a pattanásaim száma, akkor tényleg csökkentette, de a csúnyább dolgokkal nem bánik el ő sem :S

      Törlés
  8. És ezt hol lehet kapni ? melyik boltban ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! ezt a Rossman-ban, DM-ben vagy a Müller-ben találod meg :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥