2012. június 28., csütörtök

essence ultra strong körömerősítő

Nos azt hiszem megérett végre ez a bejegyzés is. A körmöm előélete nem a legjobb, sőt ennél rosszabb talán nem is lehetne. Az iskolában problémáim voltak, sokat bántottak, csúfoltak így szerintem nem csoda, hogy idegességemben elkezdtem rágni a körmöm. Sokszor próbáltak leszoktatni (keserű körömlakk, fokhagyma, stb.), de természetesen nem sikerült. 2011. november 15-én, közel 11 év körömrágás után, teljesen magamtól sikerült leszoknom. Eldöntöttem, hogy abba hagyom és kész. 


 Azóta sokszor próbáltam megnöveszteni, de nyilván való, hogy 11 év nem fog eltűnni seperc alatt. Sajnos nagyon gyengék, hajlanak, lemezesednek, töredeznek, beszakadnak. Ezért elkezdtem keresgélni körömerősítő után. Sokaknál olvastam, hogy az Essence Ultra Strong körömerősítője nagyon sokat segített nekik a körmük megerősítésében, így gondoltam én is kipróbálom.

Amit ígérnek, az az, hogy 85%-kal erősebbek és keményebb körmeink lesznek. Mivel formaldehidet tartalmaz, ezért erősen száríthatja a körömágy bőrét. Maximum 3 hétig lehet egyhuzamban alkalmazni, 2 napig rajta hagyni, majd 1 nap pihenőt tartani.

Az összetevőket a Krémmániáról másoltam be:
TAPASZTALAT

Tudom, hogy 11 évig rágtam, de azért sokkal többet vártam ettől a körömlakktól. Az igaz, hogy hosszabbak lettem a körmeim és javított valamit a keménységén is, de ugyanúgy hajlanak lemezesednek a körmeim. Ezen semmit sem javított. Először rosszul használtam, mert nem tudtam, hogy a fent leírtak szerint kellene alkalmaznom. Reméltem ha újra elkezdem, rendesen, akkor sokkal többet használ majd. Hát nem így lett. Olyanok a körmeim, mintha fóliából lennének, simán átlátok rajtuk (még csak nem is fehérek) és még mindig hajlanak. Van amelyik nem olyan durván, de van amelyiket simán fel le bírom hajlítani.

Nekem egyértelműen nem vált be. Lehet, hogy túl nagyok voltak az elvárásaim és ezért csalódtam ekkorát. Kizártnak tartom, hogy 85%-ban erősítene, maximum 10-15%. Megnéztem Krémmánián mit írnak és nem is annyira meglepődve tapasztaltam, hogy mások szerint sem jó.

Pár pozitívum, hogy legalább a körmeim megnőttek, gyorsan szárad és szép fényt ad a körömnek. Biztos van akinek bevált. Akinek eleve erősebb körmei vannak, azt nagyon széppé varázsolhatja, de egy olyan szintű károsodással, mint az enyém, nem bír el.

Hoztam pár képet, hogy hogyan indult a mi kapcsolatunk, és hogyan ért véget:

(05.12 - műköröm után rövidre vágva, mert így elvileg eleve erősebbek lesznek)

(06.01 - fél hónap után, sokkal egészségesebbek de nem elég hosszúak, talán itt a legszebbek)

( 06.12 - egy hónap után, a fehér rész nem is látszik, fólia "vastagságúak", de már sokkal hosszabbak)

(06.23 - másfél hónap után, szép hosszúak, de nem fehérek, sőt inkább sárgák és még mindig gyengék)

Láthatjátok milyen a helyzet jelenleg. Sajnos nem jut eszembe semmi, amivel segíthetnék rajta. Sokaknál olvastam a Rimmel körömerősítőjét is, valószínű, hogy kifogom próbálni azt is. Kellene egy olyan is, ami kifehéríti a végeket és remélem hamarosan beindul a rózsaszín rész növekedése is. Engem nagyon zavar, hogy a fehér bizonyos körmeim kezd nagyobb lenni, mint a rózsaszín.

Mivel ételekkel dolgozok majd, ezért eleve kizárt, hogy bármi is legyen a kezemen (se gyűrű, se lakk, se karkötő, se műköröm), így sajnos kint nem fogom tudni lakkozni a körmeimet (legalábbis színessel nem), még eltüntetni sem bírom majd ezt a csúnyaságot. Lehet, hogy én rontok el valamit, nem tudom miért lettem ilyenek, pedig olyan szépen kezdtek nőni. Szóval mindenképp szükségem van valamire ami normalizálja ezt a borzalmas helyzetet. 

Nektek mi vált be?
Van valami ötletetek, hogyan tudnám helyrehozni?

23 megjegyzés:

  1. Nekem az, hogy lakkoztam. Sima lakkal, színessel. Nem tudom miért, de az én lehellet vékony körmöm most már szép és egészséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tök jó! ^^ örülnék ha nekem is végre olyan lenne :)

      Törlés
  2. A barátnőm is rágta, és még mindig ennyire vékonyak neki, ezért feladta, és zselé van az övén is, sima átlátszó, lakkozható. Úgy kenem fel, hogy szinte nem is látszik, ahogy nő le, és szépen megmarad neki rajta 3-4 hétig (amúgy nekem is). Viszont a rózsaszín rész szépen visszanőtt neki, teljesen csutka körömből (a tiednél jóval csutkábbakból) gyönyörű, hosszúkás körmei lettek, szinte hihetetlen. Szóval ha azt az állapotot eléred, akkor lehet, hogy nem is baj, ha nincs fehér rész, mert már eleve hosszúkás a benyomás, ha érted, mire gondolok. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó neki *-* lehet hogy keresek kint valakit, már más is ajánlotta ezt a megoldást. :) igazából engem nem zavarna ha nem lenne fehér, csak nőne már meg rendesen :)

      Törlés
  3. Én is rágtam nagyon sokáig, de nekem valahogy nem lettek rosszabbak a körmeim, valószínűleg genetika vagy ilyesmi miatt. Tény, hogy mindig is erősek voltak, de most, hogy abbahagytam egy éve kb (másfél) és visszanőttek, ugyanúgy baromi erősek. Szóval nekem szerencsém volt. Remélem a tieid is magukhoz térnek majd! Ja, és a gyűrűsujjaimon nekem is olyan, hogy a fehér része lesz csak egyre nagyobb. Biztos a rágás miatt:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ez tényleg genetika lehet, mert anyukám nem rágta soha mégis gyengék neki. szerencsés vagy :)

      Törlés
  4. Nekem is elég sz*r állapotban vannak a körmeim, nem a rágástól, mert nem rágom már vagy 10éve, szerintem valami vitamin-hiány lehet a baja! Most valami Kallos körömerősítőt használok, potom 200Ft-ért vettem, meg valami krémszerűséget, a neve pedig Dikla.
    Szóval majd meglátjuk egy idő mulva, hogy mit produkálnak!
    Ismerek én is ilyen lányt, mint te, ő is rágta meg minden és most gél van a körmein és csodaszépek, lehet ki kellenne próbálnod neked is, csak a hátránya, h nagyon nem pénztárcabarát ez a dolog! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva nem nagy ördöngösség, nekem volt négy körmösöm, és bármelyiknél jártam, másnapra totál levegős volt az egész, úgyhogy egyszer berágtam, beszereztem az alapkészletet összesen 15 ezer Ft-ért (2009 februárjában), azóta kétszer kellett zselé (egy darab 3-4 ezer forint), kétszer meg fixáló (1000 Ft). Ja, és ezt ketten használjuk a barátnőmmel, neki is én csinálom. Szóval a körmösök nagoyn lenyúlnak mindenkit, és ráadásul nem is dolgoznak jól, legalábbis én így látom. Most 2 hét után kezd levegősödni, és nem a fél körmöm lesz olyan, hanem kb. 1 mm...

      Törlés
    2. nekem elég jó műkörmösöm van. nem hiszem hogy kint találok olyat aki csak ráhúz egy réteget, lehet magamnak kell majd venni :/

      Törlés
    3. A lényeg, hogy ne fukarkodj a hozzávalókkal, és alapos legyél: érdesre szépen előkészíteni, aztán jöhet az előkészítő folyadék, a tapadássegítő, majd három réteg zselé, utána még megreszelgetem finom reszelővel, hogy biztosan szép legyen, és jöhet az UV-védelmes fedőzselé. Ezáltal olyan, hogy sokan észre sem veszik, hogy zselé, azt hiszik, hogy átlátszó körömlakk van rajta, és már mehet is a lakkozás. :-)

      Törlés
    4. Smiley Rencsi te hol vettél Dikla körömerősítőt? Már mindenhol kerestem, de egyszerűen nem találok. Pedig ez a legjobb szer. Svájcba gyártják és ott vettem belőle. nekem olyan szinten bevált, hogy este bekentem a körmeimet és reggelre láthatóan hosszabb és erősebb lett.
      Amúgy, ha nem lemezesen törik a körmöd, akkor a S-he műköröm hatású körömlakkját ajánlom. Nagyon jól erősíti a körmöket.

      Törlés
  5. 11 év nem múlik el nyomtalanul, szerintem az első és a második kép között hatalmas a változás. Ne akarj elsőre sokat, hosszú idő, míg észhez tér a körmöd. Ha kell, próbálj ki körömerősítő vitaminokat, gondolok itt pl. Revalidra és társai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, már írtad nekem :) majd nézek kint valami vitamint rá :)

      Törlés
  6. Sajnálom, hogy neked nem vált be :( Talán olvastad az én véleményemet is, nekem használt, persze csodát nem tett.
    Egyébként én is rágtam kiskoromban a körmöm, aztán átszoktam a körömágybőrre (jujj, visszagondolni is rossz), de szerencsére már évek óta leszoktam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen olvastam, hogy neked bevált. :) hát nem vagyunk egyformák, kutatok tovább :)

      Törlés
  7. Én is keresek egy normális körömerősítőt, mert hasonló gondokkal küzdök mint te. Ezen gondolkodtam, de akkor a Rimmeleset veszem meg valószinűleg. csak hát az egy kicsit drágább... :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát lehet, hogy minőségibb is. ki kell próbálni, én is kifogom :)

      Törlés
  8. esetleg a sárgaság miatt próbáld ki, hogy frissen facsart citromlébe áztatod a körmeidet. igazából nem tudom, hogy használ-e, de egy próbát megér. persze ez se azonnal hat, tehát pár alkalom biztosan kell majd, hogy láss valami változást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most ha majd kapok fizut akkor a Rimmel lakkot szeretném kipróbálni, de a citromos ötlet nem rossz! puszillak :*

      Törlés
  9. Díjat kaptál!
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/07/dijacska.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, ki fogom rakni! :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥