2012. június 11., hétfő

FOTD - purple grass

A mai FOTD szintén csak a szememről fog szólni, mivel az arcom megint a csúnya korszakát éli, tegnap leradíroztam meg maszkot is raktam rá, de nem sokat segített rajta. 
Na szóval a mai smink fantázia neve Purple Grass azaz lila fű. 
Sminkben inkább a zöld a dominánsabb, amit megfűszereztem egy kis lilával és egy kis fehérrel a szemzugomban. Maga a smink elég halvány, így hétköznap is szívesen viselném. Hoztam egy képet a szempillámról is, úgy láttam a múltkor nagyon tetszett nektek :)





(ezen a képen milyen gülü szemem van Xd.)






Felhasznált termékek
Szem: 
- MUA Pro Heaven and Earth paletta (fehér)
- Oriflame Vision Colour Mutiny Eyeshadow Duo Hacker (lila)
- Oriflame Mono Eyeshadow Essentials Velvet Green (zöld)
- Essence Gel Eyeliner black
- Avon SuperShock black szempillaspirál

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszi :) élőben sokkal szebbek a színek, de hát ez a kamera átka :(

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, bár a zöld nem az én színem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát elvileg a barna szeműeknek jól áll, de nekem sem annyira a színem. én inkább a fekete vagy narancs árnyalatokat kedvelem, de ha olyan ruha akkor megkívánja :)

      Törlés
  3. Már csak a neve miatt is muszáj volt megnéznem :D Nem gondoltam volna, hogy a lila ennyire passzol a zölddel.:) Tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én mindig félek párosítani ezt a két színt, de a lila szín eleve egy zölddel van duóban. de nem azt használtam, mert az még ennél is halványabb és olyan mintha nem lenne semmi a szememen >___> némelyik Oriflame termék olyan szép pigmentált, némelyik meg szóra sem érdemes. örülök, hogy tetszik :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥