2012. június 3., vasárnap

a hetem instagram képekben

Ma csak egy ilyen kis Instagramos bejegyzést hoztam nektek, ugyanis kedden vizsgázom és ki sem látszom a tankönyvek és a jegyzetek alól.
Az Instagramon muccuus néven találtok meg.


HÉTFŐ
pin up look



KEDD
blogolás, tea és nekikezdés a tanulásnak


SZERDA
beszélgetős, iszogatós összejövetel a barátokkal


CSÜTÖRTÖK
1 óra sorban állás a párommal.. a nagy semmiért
neki akartunk személyit csináltatni Anglia miatt, 
de mivel nincs 60 napon belül a lejárati idő, ezért elküldték..


PÉNTEK
kis lazulás és új sorozat őrület.
A Rejtély


SZOMBAT
Vöröskeresztezés családi napon.
adtam vért is ^^


VASÁRNAP
nincs is jobb, mint arra ébredni, hogy a párod reggelit készített
és természetesen ágyba is hozta azt. ♥ 



Nektek, hogy telt a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. de édi a barátod:$ én már mióta nem is láttam... ( persze az enyémet :D ) rohadt vizsgák és tanulás:(

    VálaszTörlés
  2. hát igen :)) nálunk is az van, nekem vizsgák neki szakmunkás vizsga, de szerencsére 5 percre lakunk egymástól, szóval így könnyebb :) de necsüggedj nemsokára vége és akkor hawaii, dizsi, napfény :D

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥