2012. június 2., szombat

májusi kedvencek

Áprilisban nem volt havi kedvencek bejegyzés, hiszen a hónap végén vettem meg és kezdtem el használni egy csomó terméket, így úgy gondoltam, ezeket a májushoz fogom sorolni.


arcápolási termék
Essence Pure Skin színezett hidratáló
Már egy ideje ezt használom hidratálás és alapozó gyanánt is. A jövőhéten lesz róla teszt, nagyon szeretem, hogy egységes felületet biztosít és könnyen fel tudom rá vinni a sminket.


testápolási termék

Házi készítésű bőrradírozós tusfürdő
Örülök, hogy megcsináltam ezt a kis tusfürdőt. Sajnos nemsokára elfogy, amit annak tudok be, hogy imádok vele fürödni. Felfrissít és puhává teszi a bőrömet.


hajápolási termék

Remington Ceramic 215 hajvasaló
A hajápolási rutinom mit sem változott mióta megírtam a postot, ezért úgy gondoltam a hajvasalóm mutatom meg nektek. Szeretem, hogy vékony, ezért a rövid hajamat is könnyen ki tudom vele vasalni és az egész procedúra maximum 5 percig tart.
 (ha szeretnétek róla tesztet, akkor írjátok meg)

körömlakk

Essence Studio Nails Ultra Strong körömerősítő
Nem használok körömlakkot, ugyanis borzasztó gyengék a körmeim, ezért előtte meg kell erősítenem őket. Az Essence körömerősítőjét használom, egyelőre csak fél hónapja, de majd lesz róla teszt is.


szemhéjpúder

Oriflame 11347-es paletta feketéje
Amióta levágattam a hajam eléggé erős sminkeket hordok, és a mélyítésre ezt a fekete színt használom. Tudom a képen inkább zöldnek látszik, de ez fekete, csak nem voltam képes normálisat csinálni. Erősen pigmentált, ezért mindig jól elsatírozom, hogy finomabb legyen az összhatás.


szájfény, rúzs

Balea Fresh Grapefruit ajakápoló
Én inkább egy ajakápolót választottam most, mivel nem nagyon használok rúzst. Tökéletesen hidratál, a cserepesedést 1 nap alatt rendbe hozta a számon, mindennap használom.


pirosító

Very Me Sweet Coral pirosító
Az Oriflame óriás rendelésem óta nincs más pirosító az életemben. Azt hittem nem lesz valami pigmentált, de tévedtem, sőt még építeni is jól lehet. Alig fogyott el belőle, pedig mindennap használom, így még ez a kis kiszerelés is egy évezredig elég lesz.


szempillaspirál

Avon SuperShock black szempillaspirál
Még mindig nem tudok megválni tőle, ő a kedvencem. Nagy és ívelt szempillákat csinál, egyszerűen tökéletes. 


ecset

Essence Gel Eyeliner Brush ecset
Mivel állandóan kihúzom a szememet tussal, ezért természetes, hogy ezt használtam a legtöbbet. Egyszerűen imádom és már megtanultam rendesen kezelni is. Puha, könnyű, pontos. Mi kell még?


ruhadarab

C&A bézs nadrág
Szerelem volt első látásra és az is marad. Le sem lehet rólam szaggatni mióta kaptam a páromtól. Ő és én egyek vagyunk. :)


zene

Pendulum & In Flames - Self vs. Self
Azzal, hogy nőiesebb akarok lenni semmiképp nem fogok lemondani a zenei stílusomról, és miért is kéne?
"Amíg a Föld kerek, mindig lesznek rockerek, de mivel a Föld ovális, marad a metál is!" :D


film

Éjsötét Árnyék
Hát mi más lenne kérem szépen. A Tim Burton filmeket nem mindenki szereti, de aki igen, az nagyon. Mellette pedig nem győzöm hangsúlyozni szűnhetetlen imádatomat drága Johnny Depp iránt. 
Tökéletes párosítás.

(a film forgatásán - balról Tim Burton, jobbról Johnny Depp)

könyv

Becca Fitzpatrick - Csitt, csitt!
Régóta elakartam olvasni és végre sikerült is. Nem csalódtam, imádtam és mindenképp megfogom venni, annak ellenére, hogy már olvastam. Misztikum, szerelem, veszély megkoronázva egy sötét, szexi bukott angyallal.


kaja

Dürüm, dürüm
Nem rég ettem először dürümöt, hát.. azt hiszem nem utoljára :"D


legnagyobb csalódás

Oriflame Eco Beauty Beige alapozó
Egyértelműen ez volt a legnagyobb csalódás, sokkal többet vártam tőle ha már bio termék és ráadásul eléggé drága is volt ahhoz, hogy ne váljon be. Nekem szinte semmit nem fedett el az arcomon, az Essence színezett hidratálója ehhez képest egy Isten! Megbántam, hogy megvettem.



Nektek mik a havi kedvenceitek?
Csináljátok meg ti is ha van kedvetek, akár itt hozzászólásban, akár a blogotokon.
Havi kedvenc arcápolási termék:
Havi kedvenc testápolási termék:
Havi kedvenc hajápolási termék:
Havi kedvenc körömlakk:
Havi kedvenc szemhéjpúder:
Havi kedvenc szájfény/rúzs:Havi kedvenc arcpirosító:
Havi kedvenc szempillaspirál:
Havi kedvenc ecset:
Havi kedvenc ruhadarab:
Havi kedvenc zene:
Havi kedvenc film:
Havi kedvenc könyv:
Havi kedvenc kaja:
Havi legnagyobb csalódás:

6 megjegyzés:

  1. Az essence színezet hidratálóról érdekel a teszt, nagyon. A körömerősítőről nekem jó tapasztalatom van, ha érdekel, olvasd el a blogomon az ezzel kapcsolatos bejegyzéseket (körömerősítő projekt).
    Ez a dürüm micsoda? :D Úgy értem, mi van benne?

    VálaszTörlés
  2. a tesztre jövőhétig még várnod kell :) a körömérősítőről egyelőre vegyes érzéseim vannak de nem használom olyan régóta szóval nem tudok még eredményt mondani. a dürüm pedig török speciálitás, olyan mint a gyros és a kebab keveréke (tortilla, bárány vagy csirkehús, zöldségek, joghurtos és csípős szósz ,fincsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, imádom a gyrost, szerintem ezt is szeretném :D

      Törlés
  3. ahhhh a könyv... imádtam :) már 2x is elolvastam, pedig nem szokásom többször olvasni egy könyvet. de ez... wáhhhh :)

    VálaszTörlés
  4. A házi készítésű tusfürdőt tuti ki fogom próbálni, nagyon tetszik az ötlet. Nekem a havi kedvenc arcápolási termék a 100%-os shea vaj, valami fantasztikus.

    VálaszTörlés
  5. ZSó igen igen, a vizsgák után olvasom a másodikat. nem győzöm kivárni :"D Slizu örülök, ha kipróbálod :) nekem még sosem volt shea vajas termékem, de annyi jót olvastam már róla, hogy egyszer mindenképp sort kerítek rá :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥