2012. június 21., csütörtök

NYC bronzosító púder

Csipkelány oldalán figyeltem föl rá először. Nekem is szükségem volt egy normális bronzosítóra, mert az Oriflame-s nincs a topon. Mikor elolvastam a véleményét egyből tudtam, hogy ez kell nekem.



A bronzosító már a boltban lefóliázva van kiállítva, így biztosak lehetünk benne, hogy senki nem mászott bele és bacizta össze nekünk. Szerintem ez egy óriási piros pont a NYC-nek!

A csomagolás nagyon egyszerű barna színű, kis csillámokkal. Nagyon jól záródik, olyannyira jól, hogy van mikor alig bírom összepattintani. Az elején megtaláljuk a márka nevet, a kiszerelést és, hogy mivel is állunk szemben. A hátulját beteríti egy másik leírás, ahol csak annyi kiegészítést találhatunk, hogy a bronzosító fantázia neve "Sunny", azaz napos, ami szerintem hűen tükrözi a terméket.

Sok embernél olvastam, hogy nincsenek megelégedve a csomagolással, mivel műanyag és könnyen eltört, vagy hátrahajlott a tükrös része. Nekem egyáltalán nem volt ilyen problémám (eddig), a tükrös részt alig bírom a helyén tartani, állandóan össze akar csukódni és szerintem ha nem vágjuk a földhöz, akkor a műanyag borításnak sem lesz baja.


Ha a hátulján lévő kis leírást kihajtjuk, akkor elolvashatjuk az összetevők listáját, amit most is a Krémmániáról másoltam be:


Igen, van benne paraben, de már sokszor említettem, hogy amíg nem kötözködik a bőrömmel, addig engem nem igazán érdekel, akit ez zavar, annak nem ajánlom.


A bronzosító belsejében találunk még egy kis tükröt, ami szerintem nagyon praktikus, főleg azoknak akik nem hordanak maguknál másikat. Kapunk hozzá egy védőfóliát és egy szivacsot. A szivacsot szerintem nem igazán lehet bronzosításra használni, mert én úgy éreztem túl sok színt vesz fel. 


A bronzosító kapott egy napocskás dombornyomatot is, ami nekem nagyon tetszik. A színe nagyon szép barna és szerintem világos bőrűek is nyugodtan használhatják, sőt lehet, hogy nekik könnyebb is a felvitele. Finom, kellemes árnyalatot ad a bőrnek és jól szabályozható a felvitele is. Személy szerint mattnak mondanám, de olvastam olyan véleményt, aki szerint kicsit fényes is. 



Szerintem nyáron egy szépen lebarnult bőrön akár pirosítóként is megállná a helyét. Nekem nagyon bevált és nem volt túl drága sem, bár épp le volt értékelve. Örülök, hogy megvettem, szinte mindennap használom és észre sem lehet rajta venni. Valószínű életem végéig elég lesz :)

ár: 899.-
kiszerelés: 9,4 g

Kipróbálnátok? 
Ti milyen bronzosítót használtok?

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Neked is bejött! Én nagyon megszerettem, a régi Essenceemnél sokkal jobb. Félek kicsit, hogy egyszer letörik a teteje, de eddig nincs baja. Néha én is alig tudom becsukni rendesen. Abszolút megéri az árát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon jó tippet adtál :) szerintem is abszolút megéri :)

      Törlés
  2. Ha nem lenne 2 bronzosítóm tuti megvenném :$

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥