2012. június 24., vasárnap

nyereményjáték sorsolás

Sziasztok! A játékot ma este 7 órakor lezártam, mostanra pedig megvan a nyereményjáték nyertese, de ne szaladjunk ennyire előre. 


A nyereményjátékot akkor hirdettem meg, mikor elértem az 50 követő emberkét, akiknek nagyon köszönök mindent, hiszen ti voltatok azok akik miatt írtam a blogot.

Mikor elindítottam a játékot, azért tettem úgymond kötelezővé a blog követését, mert reméltem, hogy lesznek páran akik feliratkoznak, azt viszont nem sejtettem, hogy 5 nap alatt a követők száma a duplájára fog nőni. Azt viszont észrevettem, hogy sokan közületek nem jelentkeztek a játékra, így ha szabad ezt hinnem, akkor a blog többeteket érdekelt.

Sokat köszönhetek Timinek is. Én is jelentkeztem, mikor elindította a felhívást, hogy kezdő blogokat mutat be a saját oldalán. Hihetetlen mennyien néztetek meg aznap. Rekord számú látogatóm volt, majd az 1500-at is elértétek! Azóta is sokkal magasabb az átlag látogatottság, mint előtte volt. Szóval köszönöm neki még egyszer! :)

Nektek köszönhetően én is részt vehetek az Oasap programjában, aminek a feltétele a min. 100 követő volt, mikor ezt elértem azonnal írtam is az Oasap-nak, ők pedig elfogadták a jelentkezésem.

Röpke 19 nap alatt a közel triplájára nőtt a követőim száma, ennek ellenére még mindig nem voltatok sokan a játékban, így még mindig azt remélem, hogy a blog miatt jártok ide.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki feliratkozott a blogra, lényegtelen milyen okból. 
Remélem tényleg tetszik nektek és visszajöttök majd máskor is. 
Én várlak titeket! :)


NEM HÚZOM TOVÁBB AZ IDŐT

A nyereményjátékra összesen 49-en jelentkeztetek és 119 esélyt gyűjtöttetek össze.
A nyertest a random.org segítségével sorsoltam ki, mert szerintem így a leggyorsabb és a legigazságosabb is.

A nyertes pedig nem mááásss, miiinttt:


SMILEY RENCSI

Gratulálok neked!
Kérlek mihamarabb írj egy emailt a muccuus@gmail.com -ra!
Legyen benne a neved és a lakcímed.
Ha esetleg Szegedi vagy, akkor személyesen is át tudom adni a nyereményed.

Köszönöm, hogy játszottatok velem!
Senki ne csüggedjen, hiszen lesz még játék a blogon ;)

9 megjegyzés:

  1. Fasorban sem voltam. :((
    Azért gratula! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még lesz játék, szóval ne csüggedj :)

      Törlés
  2. Én imádom a blogodat, egyik kedvencem, úgyhogy csak így tovább! :9
    És nem mellesleg gratulálok a szerencsésnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és majd elfelejtettem, játék van nálam is, ha van kedved, nézz be hozzám. :)

      Törlés
    2. köszönöm, várlak vissza :) megnézem majd ^^

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, még soha nem nyertem eddig semmit! Annyira jól inditotta ez a nyeremény a hetemet, hogy el nem tudom mondani!

    Köszönöm még egyszer Dorka! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs mit :) gratulálok még egyszer ^^

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥