2012. június 23., szombat

oasap - nyaklánc

Hála nektek én is részt vehetek végre az Oasap bloggereket támogató programjában. Mivel elértem a 100 követőt, ezért 10 $-ból gazdálkodhattam. Sokáig nézegettem a választékot, mivel a 10$ nem túl sok ezért csak kiegészítőt tudtam belőle venni. Végül, hogy minden egyes fityinget kihasználjak egy nyakláncra esett a választásom. 
Sajnos a rendelésem után, pár nappal később érkeztek sokkal szebb nyakláncok és gyűrűk is. Remélem újra feltöltik a kis számlámat és azok közül is tudok majd rendelni.

Azt hittem sokkal nagyobb lesz, de simán belefért a postaládánkba, aki panellakó, mint én, az tudja, hogy nem valami nagy helyről beszélünk. A csomagot június 11-én rendeltem meg, 14-én ért Londonba és aznap már fel is adták a postán. Hozzám 21-én, azaz csütörtökön érkezett meg. Olvastam másoknál, hogy volt akinek 1 hónap alatt érkezett meg, volt akinek 1 hét alatt, szóval szerintem a 10 nap teljesen elfogadható. Már nagyon vártam, reméltem, hogy nem tévedt el út közben.


Mikor kézbe vettem már éreztem, hogy bubis borítékban érkezett a nyaklánc. Alig bírtam felbontani, a ragasztás olyan erős volt, hogy végül csak késsel bírtam kibontani. A borítékon belül még egy plusz fóliás csomagolóban volt a nyaklánc.


Elég hosszú amint ti is látjátok, simán a mellem alá ér felvéve. Nem állíthatós a kapcsa, bár ez engem nem annyira zavar, mivel szeretem a hosszú nyakláncokat.


A fóliából kiszabadítva egy aranyos Hamupipőke témájú medált kapunk. Az óarany színben pompázó hintó és a hozzá kapcsolódó cipellő is piros köves díszítést kapott. Szerintem igen elegáns. Nem találtam rajta kivetni valót sem a forrasztásoknál, sem a megmunkálásban. Látszik, hogy nem ér 10$-árt, maximum 1-et, de mivel borzasztóan örültem, hogy végre részt vehetek a programban ez engem nem is érdekel.

(hogy én mennyit sz*rakodtam mire megálltak)

Ha szeretnétek ilyet az Oasap oldaláról megrendelhetitek: ITT

Nektek, hogy tetszik?

18 megjegyzés:

  1. Úristen, ez nagyon édes. Bár megmutatom a kedvenc hamupipőkés nyakláncom.:D mármint nem vettem meg, mert nem a stílusom,de egyszerűen cuki,tündibündi,ésatöbbi!
    http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-DISNEY-QUEENS-PUMPKIN-CARRIAGE-LOCKET-NECKLACE-CAN-OPEN-CHRISTMAS-/280886088195?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item41661d9203

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon cuki, de én sem venném meg. nekem túl -hogy is mondjam- cukorka! :D amit én rendeltem az tökéletes számomra, és szerintem sok öltözékhez is fel lehet venni :)

      Törlés
  2. Dejó! :) Amikor én rendeltem nem is láttam ezt :O Vagy lehet átsuhantam felette :D
    De nagyon kis csinosan néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vagy lehet, hogy még nem volt. :/ ha pár nappal később rendeltem volna, nem ezt rendelem. de lényegében nekem tetszik :)

      Törlés
  3. ez nagyon széép :) remélem nekem megemelik a 10$ most :$ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi ^^ én is remélem. sokaknál olvastam ha tetszik nekik a bejegyzésed akkor megemelik 10$-ral. majd kiderül, a remény hal meg utoljára ;)

      Törlés
  4. nagyon cuki *-* jó választás :$

    VálaszTörlés
  5. Érdekes, és nem kaptam semmit, pedig jócskán meghaladtam a 100 követőt, mikor bepróbáltam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. erre nem tudok mit mondani. írnod kellene nekik egy emailt, hogy miért nem fogadták el. velem nagyon normálisak voltak és minden levelemre már másnap válaszoltak.

      Törlés
    2. Majd jelentkezem megint, annyira nem fontos. :)

      Törlés
    3. rendben, de ha akkor sem fogadják el, akkor írj nekik emailt! :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. egyetértek! :) és üdvözöllek a blogon :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥