2012. június 24., vasárnap

pop quiz tag

Ma is egy kis tag-et hoztam nektek, úgy láttam a múltkor tetszett, hogy pár dolgot megtudtatok rólam. Nézzük a következőt :)


van kedvenc sorozatod?


Hú hát van egy pár, mert szörnyen sorozat bolond vagyok. Nagyon szeretem a szituációs komédiákat, az orvosos, nyomozós, krimis, vámpíros, animációs sorozatokat.
Jóbarátok, Így jártam anyátokkal, Agymenők, Rejtély (új kedvenc♥), Dr. House, CSI Miami, Dr. Csont, Gyilkos számok, Született feleségek, True Blood, Vámpírnaplók, Amerikai fater, Simpsons


sorolj fel 3 olyan helyet, ahová el szeretnél jutni!


Jajj naaagyon könnyű kérdés. A legnagyobb vágyam, hogy eljussak Japánba, azon belül is Sakura no Sato városkájába, a cseresznyevirágzásra. Aztán szeretnék még eljutni Kínába egy panda rezervátumba, hogy szétölelgessek egy iiigaazi óriás pandát  . Végül pedig Las Vegas-ba egy jó kis kiadós roulette-zésre ;)

melyik a legtávolabbi hely ahol jártál?


Húha, ez nehéz kérdés. rengeteg országba jártam már, és ezért áldom a szüleimet! De ha a repülőút hosszát nézzük akkor azt hiszem Ciprus a legmesszebbi hely, ahol eddig jártam. Igazából az a hely ahol mi voltunk egy kihalt pusztaság, szinte csak a hotelek vannak ott, viszont a tengerpart ott volt a legjobb. Az a tipikus homokos, kék vizű hely, csodálatos, de egy kis életet is lehelhetnének a városkába.

sportolsz/sportoltál valamit?

(nem találtam normális képet, szóval hoztam nektek egy videót, így egyszerűbb annak aki nem ismeri.)

Már nem sportolok intenzíven, de kiskoromba rengeteg mindent csináltam. Sajnos tönkre is ment benne a térdem, a bokám, a gerincem, a csuklóm és nem túlzok ha azt mondom, hogy szinte minden ízületem. Szóval 10 évig Acrobatikus Rock 'n' Roll-oztam (ezt láthatjátok a videóban), ezen kívül 4 évig kosaraztam, 4 évig röplabdáztam és 4 évig társas táncoltam. Természetesen párhuzamosan, nem egymás után, akkor már elég öreg lennék :)


játszol/játszottál valamilyen hangszeren?


Ezt már leírtam az előző tag-ban, hogy sajnos nem játszok semmilyen hangszeren. Mindig is zongorázni akartam, de akárhányszor jelentkeztem, mindig azt mondták betelt a hely, szóval el is ment a kedvem az egésztől. Bátyám nagyon jól szintizik és az övén szoktam gyakorolni, de ennyi idősen már nem bírom megtanulni, hogy a bal és a jobb kezem külön mozogjanak. 

kedvenc virágod?

Cseresznyevirág. Eddig a sárga rózsa volt és ez meg is marad másodiknak, de mostanában nagyon ráfüggtem a cseresznyevirággal kapcsolatos dolgokra, szóval egyértelműsödött, hogy ez a kedvencem. Nem hiába szeretnék eljutni Japánba ;)

kedvenc szerencseszámod?


Először is a 8, mivel 8-án születtem. aztán a 3, mert sokszor bejött. végül pedig a 11, mert 8+3=11. 
hát kicsit fura vagyok, de hát na, így kell szeretni :)

szoknya vagy nadrág?


Ohh könnyű, nadrág. Ezen nincs is mit ecsetelni, mindig is nadrágos típus voltam, szoknyát csak akkor veszek fel, ha valahova ki kell öltözni, de akkor sem mindig. (lsd: ballagás, évnyitó, esküvő, mozi, összeröffenés)

kedvenc parfüm?


A parfümök közül egyértelműen a gyümölcsös, virágos, friss illatokat kedvelem. A jelenlegi kedvenc Celine Dion - Belong nevű parfümje.

van kedvenc márkád?


Nem vagyok egy nagy márkás típus és szerintem kedvencem sincs. Inkább olyan ahol sűrűbben vásárolok, ezek pedig a C&A és a Primark (Next). Egyébként a legtöbb ruhám turkálókból van, nem is tudom hogy fogom túlélni Angliát, hiszen ott nagyon nem divat a turkáló.

magassarkú vagy lapos?


Lapos! Egyértelműen, magassarkúban nem is tudok járni, pedig szeretem őket. De bokasüllyedéssel és lúdtalppal nem a legkellemesebb egész este vagy nap abban feszíteni. Nagyon ritkán veszek fel, de akkor is kínszenvedés az egész.

szoktál inni energiaitalt?


Nem. Nem is szeretem az ízüket és nem is pörgetnek fel túlságosan. Egyedül a Monster zöld-et iszom meg, de azt is kb. egy éve ihattam utoljára.

van tetoválásod?


Nincs, de ahogy írtam az előző tag-ben is, szeretnék és rövid időn belül meg is valósítom majd. Egy cseresznyevirágot szeretnék, ami köré a "Du wirst für mich immer heilig sein" (Mindörökké szent leszel számomra) felirat fonódik. Kivételesen nem a Japán jelentését értelmezné a tetoválás, azaz az elmúlást, hanem a Kínait ami a női szépséget, női erőt és a termékenységet jelképezik. A tetoválás virág része természetesen saját magamnak, míg a felirat része a szeretteimnek szólna.

kedvenc napod az évben?
Hmm, hát ezen még sosem gondolkoztam. Igazából most hirtelen 3 dátum jutott eszembe. December 8. (mikor megszülettem), Szeptember 24. (mikor járni kezdtem a párommal) és December 24. (azt hiszem ezt nem kell ecsetelni).

mi volt a jeled az oviban?

Napoocska ^^. Anyukám minden trikómba és bugyimba belevarrta, hogy ne vesszenek el a cuccaim. Pár héttel ezelőtt valahol még találtam is egyet.


kávézol?
Hát az kb. olyan ritka, mint a fehér holló. Nekem egyáltalán nem segít a kávé, csak fáradtabb leszek tőle, szóval inkább csak jeges kávét vagy Latte Macchiato-t szoktam inni.

tél vagy nyár?

Abszolút tél! Minden csodálatos dolog akkor történik. Ráadásul nyáron izzadok, melegem van, szomjas vagyok egyfolytában, már nincs hova vetkőzni. Télen viszont ott a gyönyörű hó, a szülinapom, a karácsony, az új év és bárkikor tudok még felvenni magamra valami ruhát.

volt már halálközeli élményed?


Volt. Kiskoromban elvágta a combomat egy üveg darab és a doki szerint, örüljünk, hogy még itt vagyok, ugyanis 10 mm-re az ütőerem felett megállt. Egyszer majdnem elütött egy autó, de még időben rám szóltak, szóval sikerült visszalépnem.

hány gyereket szeretnél?
(most úgy őszintén, ember az aki nem szereti ezeket a kis élőlényeket?)

4-et :) 2 fiút, akik ikrek és 2 lányt, akiknek már nem muszáj, de ha ők is azok lennének nagyon örülnék neki. Szeretném ha először a fiúk születnének, mert nekem is bátyáim vannak és számomra sok biztonságot jelentettek / jelentenek. 

gondolkoztál már rajta,hogy mi legyen a nevük?


Igen, persze. A kedvenc fiú nevem az Ádám, de tetszenek még az egzotikusabb nevek is. A lányok közül pedig a hosszú nevek tetszenek, főleg azok amiket könnyen lehet becézni. Azért ezek, mert bár nekem is hosszú a nevem, de sosem volt kafa becenevem, ezért szeretném, ha a gyerekemnek az lenne. A kedvenceim: Elizabeth, Annabella, Alexandra, Sophieanne


Töltsétek ki ti is és küldjétek el emailben, 
vagy rakjátok ki a blogotokra :)

10 megjegyzés:

  1. Óó, az én álmom is eljutni Japánba :( :) Menjünk együtt! :D:D

    VálaszTörlés
  2. A cseresznyevirágzást én is megnézném :)

    VálaszTörlés
  3. Egyik ismerősöm egy évig volt ösztöndíjjal Japánban, a földrengés idején is kint volt. Olyan élvezettel mesél mindig róla, hogy szinte azt érzem, ott vagyok én is.:)

    VálaszTörlés
  4. egyem az tetoválásos szövegedet... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ még tartom magam a tervhez, igaz kicsit átformálódott az évek során, de azért ez a szöveg örök kedvenc marad ;)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥