2012. június 12., kedd

szemét Facebook!

Ez egy sürgősségi közlendő lesz! A cikket Verus oldaláról másolom át, aki megkért, hogy had mutathassa be a teendőket az én blogom alapján, természetesen örültem neki és mikor elolvastam a cikket, számomra is új dolgok derültek ki!



Talán már hallottátok, talán még nem, de a Facebook alátett az oldalaknak, így nem jut el minden hozzátok, amit kiírok vagy megosztok Veletek. Ennek kiküszöbölésére van egy egyszerű, 20 mp-et igénybevevő hadművelet, amit az alábbiakban leírok.
Egyik új kedvenc bloggerinám, Muccuus Facebook oldalán mutatom be az eljárást (remélem nem gond).


A követett oldalon a kis fogaskerék melletti lenyitható menüre kellene kattintani.


A legördült menüben válasszuk a “Hozzáadás az érdeklődési kör listához…”.


Ha van már listánk, mint nálam a beauty, akkor arra kattintsunk, ha nincs, akkor az “Új lista…”-ra.


Egy ilyen ablak jön fel. A “Következőre” kattintsunk.

A fenti ablakban tudjuk megadni a Lista nevét. Majd ha ez megvan, katt a “Kész”-re, és kész is. Későbbiekben ha további oldalt akarunk hozzáadni, akkor már ott lesz a legördülő menüben a listánk. :)


A Facebook oldalunkon így fogjuk, bal oldalt látni a listánkat. Rákattintva máris elérjük a listára vett oldalakat. :)


Remélem segített nektek Verus leírása és most már láttok mindent amit kiírok!

7 megjegyzés:

  1. Jelentem, én mindent látok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jeeejj ^.^ én is megcsináltam az összes blognál, persze nem egyesével mert az kicsit sokáig tartott volna :P

      Törlés
  2. Eddig sem jutott el minden bejegyzésed minden rajongódhoz. Ennek külön algoritmusa van, amit most nem írok le, mert túl hosszú, de hidd el, hogy akit valóban érdekel az FB oldalad, az látja a bejegyzéseidet is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért megnyugtató a tudat hogy így mégis csak többen látják :)

      Törlés
  3. A Facebook szemét, mert megunták, hogy ingyen hirdetőtáblának használják? Tipikus magyar felfogás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ne kezdjünk el elmélkedni a "tipikus magyar felfogásról".. eleve nem kellett volna akkor létrehozni ezt a funkciót, az már az ő bajuk, hogy mégis megtették :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥