2012. július 7., szombat

díjeső

Sziasztok! Nagyon sok díjat kaptam tőletek, nagyon nagyon szépen köszönöm! Mindig mikor valaki kapott, azt reméltem én is hamarosan fogok kapni, most pedig végre én is megkaptam őket! Nézzük is:


LIEBSTER AWARD


Szabályok:
  • mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • a jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam

  1. 8 éves korom óta szemüveges kell hordanom
  2. nagy idézet rajongó vagyok, jöhet bármilyen (szerelmes, szomorú, vidám, vicces, stb.)
  3. a felső fogsorom kb. 1 cm-rel kijebb van, mint az alsó, mert kiskoromban cumiztam az ujjam
  4. 8-os koromig rendszeresen jártam vermondó és mesemondó versenyekre, a "legjobb" amit valaha elértem az az orszáos 5. helyezés
  5. kb. 6 éves koromban ráestem egy vaskampóra és elrepedt a 4. bordám, ami a mai napig rosszul van összeforrva
  6. rengetegszer ültem repülőn, ha jól számolom 11-szer!
  7. nagy álmom, hogy eljussak Japánba a cseresznyevirágzásra
  8. másik nagy álmom, hogy láthassak élőben egy pandát
  9. rengeteg helyen jártam küldölfön, amiért áldom a szüleim (Anglia, Franciaország, Spanyolország, Belgium, Németország, Ausztria, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Szerbia, Svájc, Ciprus)
  10. szeretek fotózni, rajzolni, most arra is gyűjtök, hogy vehessek egy rendes fényképezőgépet (akinek van jó ötlete rá, szívesen várom a tippeket)
  11. a csillagjegyem Nyilas, de egyértelműen Ikrek az akcendensem, anyukámé pedig pont fordítva Ikrek, Nyilas akcendessel
11 kérdés Kingától

  1. Kedvenc ruha darabod? - Nadrág! Egyértelműen, nincs is annál kényelmesebb.
  2. Blézer vagy kabát? - Blézer. Sajnos otthon kellett hagynom azt a jó kis feketét, mivel Anyukám nem akarta nekem adni :(
  3. Álom azaz vágy, cél ami megvalosult? - Leérettségizni történelemből, ami olyan jól sikerült, hogy 5-ös lett :D
  4. Álom ami még nem valosult meg? - Lefogyni.
  5. Kedvenc cipőd? - Tavaly vettem egy Fila cipőt, annyira kényelmes volt és a színei! Álom, csak sajnos elkopott a talpa :(
  6. Miből szeretnél megélni? - Hát még nincs konkrét, csak elképzelés, de semmiképpen sem gyári vagy irodai munkából.
  7. Miért kezdtél blogolni? - Szerettem volna mással is megosztani, hogy hogyan próbál egy duci lány sokkal nőiesebb lenni.
  8. Mitől vagy igazán boldog? - Ha valakit szeretek, az viszont szeret és mindenben mellettem áll. Itt a szeretet nem kifejezetten csak a szerelmet jelenti.
  9. Mi a kedvenc édességed, süteményed? - Tirumisu torta. Number 1 :D 
  10. Kedvenc alapozó? - Jelenleg az Essence Pure Skin színezett hidratálót használom.
  11. Milyen táskát hordasz? - Vajszínű, bőr vállon átakasztós tatyót.

11 kérdés Isabellától
  1. Keresztneved? - Dorottya, nem szeretem ha így hívnak, mert apukám hívott így mikor mérges volt rám :D
  2. Kedvenc színed? - citromsárga, legszebb szín a világon
  3. Szeretsz főzni? Ha igen, miért? - szeretek, bár nem tudok olyan hú de sok mindent. és azért, mert jól esik :P
  4. Kedvenc hazai előadó/banda? - hazai? nem nagyon hallgatok, de.. mondjuk Tankcsapda
  5. Kedvenc szám tőlük? - Mennyország tourist
  6. Kedvenc külföldi előadó/banda? - Linkin Park! Alap :D
  7. Kedvenc szám tőlük? - hú sok van.. de mondjuk In between
  8. Kedvenc színész/színésznő/műsorvezető? - Johnny Depp / Jennifer Aniston / Tilla
  9. Kedvenc film/műsor? - uhh nem bírok ennyit felsorolni... Karib-tenger kalózai / jelenleg a Rejtély
  10. Kedvenc időtöltés? - rajzolás, barátokkál lógás, olvasás
  11. Melyik az az ország vagy város, ahova nagyon szeretnél eljutni/visszamenni? - Japán, Sakura no Sato


11 kérdés Hkorrinától

  1. Miért kezdtél el blogolni? - Szerettem volna mással is megosztani, hogy hogyan próbál egy duci lány sokkal nőiesebb lenni.
  2. Tanulsz vagy dolgozol? - Jelenleg dolgozok, halasztok az egyezetemen
  3. Mit tanulsz / mi a foglalkozásod? - Kémiát tanulok, most sütigyárba dolgozok
  4. Mi a legnagyobb álmod az életben? - Boldogan meghalni, úgy hogy teljes életet éltem
  5. Melyik a kedvenc sorozatod? - Rejtély
  6. Hova utaznál legszívesebben? - Japán, Sakura no Sato
  7. Van valami fóbiád, ha igen mi az? - igen, félek a liftekben, mert anyukám a terhessége alatt beragadt velem
  8. Mi a kedvenc ruhadarabod? - Nadrág.
  9. Mit vennél először, ha egy nagyobb pénzösszeghez jutnál? - fényképezőgépet
  10. Melyik a kedvenc ruha márkád? - C&A és a Next
  11. Melyik a kedvenc smink márkád? - még nincs ilyen, mert nincs annyi cuccom, hogy eltudjam dönteni

11 kérdés Csipkelánytól

  1. Mit és hol tanulsz/dolgozol? - Jelenleg Angliában dolgozok egy sütigyárban, egyébként az SZTE-n tanulok kémiát
  2. Mi a kedvenc virágod? - Cseresznyevirág, régen a sárga rózsa volt, am imegmaradt 2-nak
  3. Vezetsz naplót? - ohh, rengetegszer elkezdtem de pár hét után már nem volt hozzá kedvem
  4. Mi az, amit nagyon megbántál eddig? - nem hiszem, hogy volt ilyen
  5. Ha azt tehetnél, amit csak szeretnél, mit csinálnál? - fényképenék egész nap
  6. Mi a kedvenc kiegészítőd? - nyaklánc, mást nem nagyon viselek el magamon
  7. Mi a legjobb nyári hűsítő tipped? - limonádé
  8. Mikor szoktál lefeküdni aludni? - most, hogy reggel fél 5-kor kelek, 7-8 körül
  9. Mi a kedvenc magazinod? - Cosmopolitan, Glamour
  10. Magas vagy lapos sarkú cipőt hordasz többet? Melyiket milyen gyakran? - lapos és mindig :D magassarkút csak ha ki kell öltözni
  11. Mi az, amit megváltoztatnál magadon? - az alkatom.

11 kérdés Djkatytól

  1. Mi az az étel, amit mindig meg tudnál enni? - majonézes krumplisaláta 
  2. Kedvenc üdítőd? - cola zero
  3. Mi az a hétköznapi teendő, amit sokszor halogatsz? - takarítás! gyűlölöm...
  4. Mi az, amit már évek óta halogatsz? - fogorvoshoz elmenni :/
  5. Nagy álmod, amit mindenképpen szeretnél megvalósítani? - lefogyni 
  6. Álomnyaralásod helye? - Japán, Sakura no Sato
  7. Kedvenc plüssállatod története? - páromtól kaptam az első közös karácsonyra, azóta csak vele alszok :)
  8. Mi az, amit szenvedélyesen gyűjtesz? - hmm, szerintem a könyvek
  9. Kedvenc stresszűző tevékenység? - rock zenét hallgatni
  10. Kedvenc édesség? - tiramisu torta
  11. Hol laknál, ha bármilyen helyet választhatnál? - Japán ^^

11 kérdés Verustól

  1. Pirítós fokhagymával vagy anélkül? - anélkül, nem is szeretem a fokhagymát
  2. Milyen állat lennél, ha választhatnál? - panda ^^
  3. Álomállás? - nincs, csak ne gyári vagy irodai meló legyen
  4. Kedvenc női/férfi név? - Annabella / Ádám
  5. Tapéta vagy falfesték? - tapéta festve :D
  6. Jobbra vagy balra? - jobbra 
  7. Legboldogabb pillanat eddig? - nem tudom, sok volt
  8. Legrosszabb tulajdonságod? - hirtelen haragú, makacs, lusta 
  9. Fóbia? - félek a liftekben
  10. Ragasztottad már valaha is össze pillanatragasztóval az ujjad? - ki nem? :D a mai napig megesik
  11. Mennyi az idő? - 18.46 (angol idő szerint)

11 kérdés tőlem

  1. Van e legjobb barátnőd/ mi a neve?
  2. Van e háziállatod?
  3. Mit nézel meg először egy emberen?
  4. Voltál e már külföldön / merre?
  5. Megvan még a mandulád?
  6. Milyen színű a szemed?
  7. Laptop vagy asztali gép?
  8. Lakk vagy műköröm?
  9. Fülhallgató vagy fejhallgató?
  10. Hánykor kelsz reggelente?
  11. Szoktál naptejet használni?

11 ember akinek tovább adom

Nem tudom hányan kaptátok meg már, de remélem nem túl sokan. 
Próbáltam olyanoknak adni akik nem kaptak még.
Mindenkit követek és nagyon szeretem az írásukat, kit azért kit azért.
Remélem örültök neki! :)



Nagyon szépen köszönöm még egyszer a díjakat, nagyon jól estek és iszonyatosan örültem neki.
Remélem azok is örülnek neki, akiknek én adtam tovább.
Jók legyetek!

10 megjegyzés:

  1. De jó volt olvasni! :) Köszi, hogy kitöltötted! :)
    Én épp úgy vagyok az Izabellával, mint te a Dorottyával. :D Csak nekem anyukám szokta mondogatni. :D
    Takarítani én is nagyon utálok. :S De a kupi és a kosz még jobban irritál, így muszáj azt is elvégezni. :)
    Én is nagyon szeretnék lefogyni. :) Tavaly nyáron sikerült is 1,5 hónap alatt 8 kilótól megszabadulni, amit aztán 10 hónap alatt visszaszedtem...-.- De reménykedem benne, hogy egyszer majd sikerül végleg megszabadulni tőlük. :D Kitartást kívánok neked is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, és még annyit, hogy én is 8 éves korom óta hordok szemüveget. Akkor emlékszem, el kezdtem irgalmatlanul sírni, mikor a doki bácsi mondta, életem hátralévő részében szemüveget kell hordanom. Most meg annyira megszoktam, hogy meg nem válnék tőle semmi áron! :D Pedig az új dokim (régi nyugdíjba ment^^) mondta, hogy meg lehetne műttetni, határozott nem volt a válasz. :D Nem félek, csak egyszerűen nem zavar, hogy szemövegem van, sőt, irritál, ha nincs rajtam. :D Te hogy vagy vele?

      Törlés
  2. A blogom nem vág annyira a témába, ezért jó, ha itt válaszolok? :)
    1. persze, mindig szükség van egy legjobb barátra, a neve Panka, 2. nincs, 3. az arcát, a tekintetét, 4. Németország, Horvátország, Ausztria, Szlovákia; nagy álmom egy világkörüli út :), 5. igen :D, 6. barna, 7. mindegy, 8. lakk, púder színekkel!, 9. egyik sem. hangszóró! :), 10. 6:50, régen korábban, de jobban esne a 8:00 :), 11. igen!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a válaszaidat, jó volt elolvasni! :-)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm a díjat :) a blogommal mostanában nem nagyon foglalkozom,de ide szívesen válaszolok.
    1,Két legjobb barátnőm van Berni és Borcsi
    2,Sajnos nincs háziállatom,de ha lehetne egy lovat kérnék.
    3,Először az emberek arcát nézem és próbálom kitalálni,mit gondolhatnak rólam.
    4,Sok helyen jártam,a legemlékezetesebb egy Brüsszel-London-Párizs körutazás volt.
    5,Megvan a mandulám,szerencsére sosem voltam beteges.
    6,A szemem a barna és a zöld között ingadozik,a hangulatomtól függ melyik.
    7,Laptop,sokkal kényelmesebb.
    8,Lakk,mivel gitározok,nem lehet hosszú körmöm,de a lakkokról nem tudnék lemondani.
    9,Leginkább a hangos zene,de ha nem lehet,akkor fülhallgató.
    10,Általában 7-kor kelek,de néha 11-ig is alszom.
    11,Mindig használok naptejet,olyan extraérzékeny bőröm van,hogy néha még így is leégek,barna pedig még sosem voltam :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen énis, remélem nem haragszol, hogy nem töltöttem ki!

    VálaszTörlés
  6. Szeretem az ilyeneket olvasni :-)

    VálaszTörlés
  7. örömmel adtam mindenkinek és remélem örültetek neki :) én is szeretem az ilyeneket olvasni, és tetszettek a válaszaitok! :) köszi, hogy kitöltöttétek :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥