2012. július 4., szerda

mit hoztam magammal Hullba?

Sziasztok! Sikeresen átállítottam a billentyűzetet magyarra, így rendesen tudok nektek írni. Természetesen nem jött össze, hogy vasárnap megírjam a bejegyzéseket, mert tönkre ment a kártyaolvasóm és nem bírtam feltölteni a képeket, de ma végre itt vagyok. Lesz egy kis változás is. A szerdai nap nem mindig DIY bejegyzés lesz (sőt a legtöbb esetben nem), hanem amit épp sikerül megírnom, mivel itt kint nem nagyon van miből DIY-edni (egyelőre).

A mai bejegyzés arról fog szólni, hogy milyen smink termékeket hoztam el Angliába. Mivel közös bőrönddel jöttünk a párommal ezért csak a legfontosabb dolgok fértek be, majd pótolom. Király boltok vannak itt, azt se tudom hova kapjam a fejem ;) 



ECSETEK

Igazából csak a legfontosabb ecseteket hoztam ki. A pirosító ecsetet a bronzosítóhoz is tudom használni, szóval külön nem kellett még azt is bepakolnom.

Essence ferde végű pirosító ecset 
Essence zselés tusecset
Essence szemhéjpúder ecset
Oriflame pufi satírozó ecset


CERUZÁK

Ide beletartozik minden olyan smink termék ami ceruza alakú. Sajnos elfogyott az Avon SuperShock szempillaspirálom, így kénytelen voltam egy régebbit elhozni, ami meglepően jól szuperál, majd hozok róla bejegyzést is.

Baolish Telescopic szempillaspirál
Essence fekete szemöldökceruza
Oriflame barack színű szájkontúrceruza
Oriflame bordó színű szájkontúrceruza
MUA fekete szemceruza
Essence kétvégű szemceruza


SZÁJRA VALÓK

Mivel a gyárba nem lehet túlzásba vinni a festéket, mivel ételekkel dolgozunk, ezért csak 3 szájra való terméket hoztam magammal. Persze tervezem, hogy veszek majd másikat, de amíg nincs fizetés addig ezekkel kell beérni.

Balea grapefruitos ajakápoló
Oriflame Peach rúzs
Catrice Call the Ambulance rúzs


ARCRA ÉS SZEMRE VALÓK 

Mivel nem sok problémám van a bőrömmel így elég volt a színezett hidratálót és a korrektort magammal hozni. Az arcomra és a szememre is a kedvenc és legszükségesebb termékeim hoztam el.

MUA Heaven and Earth paletta
NYC bronzosító púder
Oriflame Very Me pirosító
Lovely szemhéjpúder trió
Essence fekete zseléstus
Catrice Allround korrektor paletta
Essence Pure Skin szinezett hidratáló



Ennyi fért bele a keretbe, mivel maximum 1 kg-ot szánhattam rájuk. Szerintem egész jól megoldottam a feladatot. Természetesen már alig várom, hogy bemehessek a sminkes boltokba és körbejárjam az egészet. Sajnos itt kint nincs se DM, se Rossman (angolok >___>), viszont van Superdrug ahol minden jó és nagyobb márka (kivéve az Essence) megtalálható.


Szerintetek jól pakoltam?

17 megjegyzés:

  1. Már hiányoltam az írásod :) Szerintem jól pakoltál, mindenből van egy pici, az alap dolgok mind megtalálhatók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) szerintem is egyelőre ennyi elég

      Törlés
  2. Ilyen pufi satírozó ecsetet még nem láttam, de már régóta keresek, azt hiszem beszerzek egy ilyet!
    Szuper a blogod és te is szimpi vagy! :)
    Már fel is iratkoztam hozzád, hogy mindig figyelemmel kísérhesselek, ha van kedved, kukkants be hozzám és tölts el néhány kellemes percet! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem volt drága, ráadásul ha tag vagy akkor + 30% kedvezményt is kapsz rá, szerintem megéri :)

      Törlés
  3. Szia! Díjat kaptál tőlem! :-)
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij-verustol.html

    VálaszTörlés
  4. A MUA palettát honnan szerezted be? Amúgy nagyon jó cuccokat szedtél össze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még mikor tavaly kint voltam a nyáron, akkor vettem potom 4Ł-ért. az a vicc, hogy akkor még nem is tudtam, hogy valami márkás dolgot vettem :D

      Törlés
  5. Szerintem nagyon jó cuccokat vittél magaddal, semmi felesleg! :)

    VálaszTörlés
  6. De jó a MUA paletta! Nagyon praktikus színek vannak benne, tiszta Naked. :)
    Ha van kedved, nézz be hozzám: http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha jól tudom akkor ez a paletta eleve a Naked dupe-ja :)

      Törlés
  7. Superdrug jóóó! ;) Még a Boots-ot is ajánlom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem láttam olyat, majd rákeresek :D meg most voltam a Pharmacy-ben, az is brutál jó kis bolt! jajj már alig várom, hogy legyen mit elkölteni ;)

      Törlés
  8. Bocsi, a link lemaradt : http://csipkelany.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm szépen, kifogom rakni ^^

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥