2012. július 6., péntek

outfit részlet - táska

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a sok díjat, ígérem ki fogom rakni az összeset. Az a gondom, hogy amíg nincs net a házban, addig csak Net kávézóból tudok írni nektek.

A mai bejegyzésben egy outfit részletet hoztam nektek, pontosabban csak a táskámat. Mivel csak egy kézipoggyásszal jöhettem ki, így nyilván a legnagyobb táskámat választottam, ami egy utazótáska volt, így a rendes mindennapos táskámak már nem jutott hely. Vasárnap körbe jártuk a várost, és most is kifogtam egy brutál jó akciót.


 


A táska maga vajszínű, pont ugyanolyan mint a C&A-s nadrágomé. Az anyaga bőr! Amint látjátok van neki vállon átrakós pántja és sima kázitáska pántja is. Direkt ilyet kerestem, hogy ha megyek dolgozni akkor ne kelljen kézbe vinni, de ha megyek valahova akkor nőiesen is tudjam viselni. Elől egy másneses csattal záródik, de a táskát külön ziprárral is be lehet zárni. Belül 3 fakkos, középen van még egy külön zipzározható rész (sehogy nem bírtam normális képet csinálni róla). A belsejében van még egy telefontartós és még egy külön zipzározható kis zseb, ahova kulcsot szoktam berakni. Hátul is található rajta még egy kis zseb.


És most kapjatok a szivetekhez!

A táska 70Ł-ról (~28000.-) volt leárazva 25Ł-ra (~10000.-).

Lehet, hogy sokan kihagytátok volna ezt az akciót, de nekem ez a táska egy álomtáska! 
Nagy, pakolós, sok zseb van rajta! 

IMÁDOM

Nektek, hogy tetszik?

8 megjegyzés:

  1. Egészséggel használd! :) Az akció tényleg jelentős, bár én még ígyis passzoltam volna. Nekem is kéne valami világosabb, nyárias tatyó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) igen gondoltam, hogy van akinek így se kecsegtető az ajánlat :)

      Törlés
  2. Szép. Viseld egészséggel! Kaptál egy dijat tölem. http://noitaska.blogspot.ro/2012/07/dijat-kaptam-koszonom.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik :$ imádom a táskákat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is *-* én is kicsit táska bolond vagyok :D

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥