2012. július 5., csütörtök

TBS vásárlás + teszt

Még vasárnap bent jártunk a városba, mert városnéző körutat tartottam a srácoknak és az egyik bevásárlóközpontban meglátta a The Body Shop üzletét. Azonnal tudtam, hogy be kell mennem hiszen még sosem voltam ilyen boltban. Ráadásul sikerült kifognom egy akciót is. Nézzük is mit rejt a zacskó.


A boltban 50 %-os akció volt bizonyos testvajakra. Az általános 12Ł (~4800.-) helyett, most csak 6Ł volt a nagy 200 ml-es. Az akcióhoz volt még egy ajánlat, mégpedig ha 3-at veszel akkor darabja csak 5Ł, mivel 3 lány jött ki és mindenkinek kellett valami testápoló kaptunk is az alkalmon.

Miután végig szagláztuk és kipróbáltuk az összes terméket ami az akcióban részt vett, a 
Rapsberry Body Butter-re esett a választásunk.



A csomagolás nekem nagyon tetszik. Megtudjuk, hogy mit is tartunk a kezünkbe, mi a márka neve, mire jó a termék és a hátulján is találunk egy kis cimkét (ami kihajthatós), amin az összetevőket és a használati utasítást olvashatjuk. A doboz maga elég nagy és kemény műanyagból készült. Könnyen nyitható, csavaros tetej van, simán bemerném rakni a táskámba.


Az összetevőket szokásosan a Krémmánia oldaláról másoltam be:




A krém színe halvány rózsaszín, így nem csak az illata, de a színe is tükrözi, hogy málnás testvajról beszélünk. A dobozban kicsit keménynek tűnhet, de a bőrre felkenve nagyon lágy, krémes és könnyen eloszlatható termék. Szerintem nem kell belőle sok, egy ujjvégnyi elég mindkét kezemre. Az illatával nekem incs problémám, finom málnás. Kicsit erős, de véleményen szerint inkább illatos legyen, mint büdös krém szagú.

ár: 5Ł (~2000.-)
kiszerelés: 200 ml

Szerintem nagyon megérte, ráadásul mindennap használom, igaz főleg a kezemre, mivel a gyárba mindig kezet kell mosni, így nagyon kiszárad (pedig nem vagyok ilyen típus).


Nem tudom otthon lehet e TBS-os törzsvásárlói kártyát kiváltani de szerencsére itt lehet. A termékekre eleve 10% kedvezményt kapok, valamint a 4. vásárlás után 5Ł értékű ajándékot, a 8. után pedig 10Ł értékű ajándékot kapok. A kártyának van még egy plusz akciója is, ami a szülinapra szól, vagyis a szülinapodon 5Ł értékű terméket választhatsz magadnak (véletlen rosszul mondtam, így 8-a helyett 18 lett ráírva, de kinem kaksizza le).


Mivel kiváltottam a kártyát, így választhattam mellé egy tusfürdőt. Egy barackosra esett a választásom, amiről majd teszt is lesz hamarosan.

Nektek, hogy tetszik ez a termék?





18 megjegyzés:

  1. Még nem is éreztem az illatát, de már meg akarom enni! Imádom az ilyen krémeket, testvajakat; testápolót általában az illata alapján választok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is az illata alapján választottam :D a többi elég büdös volt :/ a mandulás még elment, de nekem már nagyon erős volt, szóval maradtam ennél :)

      Törlés
  2. Húú, biztos nagyon finom illata lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm. ha t azt tudnád! kár, hogy nem lehet illatmintát küldeni a neten :/

      Törlés
  3. Nagyon remek akciót fogtál ki! Amcsiban és Angliában mindig olyan jó akciókat csinál a Body Shop! Ellenben itthon.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. otthon én mág nem is voltam TBS közelében, mivel nem nagyon járok BP felé, szóval majdnem szívrohamot kaptam mikor megláttam a boltot! mondtam is egyből, ide be KELL menni :D

      Törlés
  4. De jó, mindkét termék nagyon tetszik, a tusfürdő is nagyon jó, milyen kedvesek. :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is tökre meglepődtem, hogy még ajándékot is kapok mellé! :)

      Törlés
  5. De jó! Én is akarok venni vmit a TBS-ben, csak kéne akció... am hol laksz hogy áthúzott L betű van? Ez a lengyel zloty jele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, ez a font akar lenni, csak nem találtam más milyet a billentyűzeten, bocsi ha megkavartalak vele. :/

      Törlés
  6. Én a könyvüket olvastam, érdekes volt. Nagyon tetszenek azok a kataolgus fotók amin krém van ,legszivesebben megvenném az összeset a fotók láttán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúú én is kerestem olyat, még nem találtam. néztem a boltban is, de nem volt kirakva :/

      Törlés
  7. Juj, az a málnás krém nagyon tetszik! :)
    Kaptál egy díjat, kérlek nézz be hozzám:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/07/libster-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! ki fogom rakni :)

      Törlés
  8. Nagyon régóta tervezek bemenni a The Body Shop-ba! :-) Díjat kaptál tőlem: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. érdemes, szóval hajrá! :) köszönöm szépen, ki fogom rakni ^^

      Törlés
  9. ó, én is tervezem egy ideje, hogy bevásárolok a body shopban, kár, hogy csak pesten vannak, a webshopban nem lehet megszagolgatni a termékeket :) egyébként mo-n tényleg drágább, és nincs ennyi akció, én legalábbis nem tudok róla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem voltam magyarországon, mert tényleg csak pesten van oda meg évente egyszer járok akkor se megyek be a városba. örülök, hogy itt a közelben van, ráadásul 2 is :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥