2012. augusztus 11., szombat

júliusi kedvencek

Júniusban sajnos nem tudtam megírni a havi kedvenceket, de most elhoztam nektek a júliusit. Lesz benne olyan termek amiket még nem mutattam meg nektek, de lesz róluk részletes jellemzés is. :)


arcápolási termék

Pure Coconut Nourishing Moisture Créme
Mivel nem hoztam magammal az otthoni arcápolási termékeimet (sajnos nem fértek be a bőröndbe, rengeteget nyomtak), ezért egy új arckrém után kellett néznem. Nagyon finom kókuszos illata van és csodálatosan hidratál. Lesz róla még bejegyzés :)


testápolási termék

The Body Shop Raspberry Body Butter
Az indok amiért szükségem volt rá, szintén az, hogy nem fért be a bőröndbe a régi és igazából ki is akartam próbálni. Nagyon megszerettem, főleg a fincsi málnás illata miatt.


hajápolási termék

Tesco Anti-dandruff 2in1 Sampoo & Conditioner
Otthon is ezt a sampont használtam és szerencsére itt kint is megleltem, annyi a különbség, hogy a sampon és a kondicionáló egy termék. Még mindig nagyon szeretem, teljesen helyre hozta a fejbőrömet, szerencsére már egyáltalán nem korpásodik.


ékszer

Primark bracelet
Mindig is akartam egy ilyen karkötőt. Csak 1£ volt, és úgy rakod össze a függőket ahogy te szeretnéd. Még szeretnék rá venni, mert nekem az tetszik ha jó sok van rajta :)


szemhéjpúder

Lovely eyeshadow trio
A fehéret nagyon sokat használom a szemöldökcsontom alá és a belső szemzugba, valamint az arccsontomra is szoktam belőle tenni highlighter-ként.


bronzosító

NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder
Még mindig a Sunny a kedvenc bronzosítóm, amíg nem találok olyat ami jobban fog tetszeni addig ez is marad. Tökéletesen illik az arcszínemhez és könnyű a használata is.


szempillaspirál

Baolish Telescopic Mascara
Mióta elfogyott az Avon Supershock szempillaspirálom, csak ezt használom. Tökéletesen bevált, könnyű kezelni és nem ragad össze tőle a szempillám.


ecset

Essence Eyeshadow Brush
Mióta megvettem csak ezt használom, bár nekem vizesen sokkal jobban bevált, ha szárazon használom alig látszik valami a festékeimből, lehet ha rendes szemhéjalapom lenne akkor nem így vélekednék :)


rúzs

Rimmel Lasting Finish Lipstick - In Vogue
Nagyon szép színe van, sajnos nem tudtam lefotózni napfénynél, így nem adja vissza rendesen a fényképező. Lesz még róla bejegyzés :)


ruhadarab

Topshop vajszínű táska
Erről a táskáról már írtam nektek mikor megvettem, azóta is ez a kedvencem, mindenhova vele járok. Megéri az árát.


zene

Drifta - Bun Down Di System
Jelenleg ez a kedvencem. Aki szereti a drum 'n' bass-t annak biztosan tetszeni fog.


 film

Ace Ventura 1-2
Most, hogy nem volt netünk egy csomó filmet megnéztünk és az örök állati nyomózó se maradhatott ki a repertoárból. Ha nem láttam még 200x, akkor egyszer se, de még mindig úgy tudok röhögni rajta, mint első alkalommal. Imádom!


könyv

Jun Mi-Kjong - A vízisten menyasszonya
Mivel nem hoztam ki magammal könyvet, ezért online letöltöttem az egyik kedvenc mangámat és újraolvastam. Gyönyörű szép rajzokkal és egy romatikus, misztikus történettel. Szerencsére még nincs befejezve. :)



Nektek mik a havi kedvenceitek?
Csináljátok meg ti is ha van kedvetek, akár itt hozzászólásban, akár a blogotokon.

Havi kedvenc arcápolási termék:
Havi kedvenc testápolási termék:
Havi kedvenc hajápolási termék:
Havi kedvenc ékszer:
Havi kedvenc szemhéjpúder:
Havi kedvenc bronzosító: 
Havi kedvenc szempillaspirál: 
Havi kedvenc ecset: 
Havi kedvenc szájfény/rúzs:
Havi kedvenc ruhadarab:
Havi kedvenc zene: 
Havi kedvenc film: 
Havi kedvenc könyv:

2 megjegyzés:

  1. A karkötő nagyon cuki! :) És imádom a kókuszos dolgokat *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) én is nagyon nagyon imádom a kókuszt *-*

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥