2012. augusztus 25., szombat

képek angolhonból

Sziasztok! A szombati és a vasárnapi napot most megcserélem, ugyanis holnap megyek a piacra és remélhetőleg sok sok sok szépséges sminktermékkel térek vissza, amit egy haul postban szeretnék nektek megmutatni. A mai napon hoztam nektek rengeteg képet az ittlétünkről, azt hiszem az eddigi összeset, szóval jó sok képre számítsatok! Ezeket még nem az új kamerámmal készítettem, de remélem így is élvezhetőek. Van benne Instagramos és sima is.



(a megérkezésünk napján, szokásos Angliai idő)


(Z: "vágj normális fejet... mondom normálisat!" :D)


(ccccuuukííí *-*)





(alig esett...)

(csokis arcmaszk, lesz róla teszt)

(tipikus Xd.)



(kb. 1 óra alatt csak legyűrtük, olyan íze van mint a kávé és a sör keverékének)


(bátyj <3)

(a szegediek)

(nagy bevásárlás)

(készülünk a halloween-re Xd.)

(vasember, thor, amerika kapitány és pókember :D)

(verdákos bögre ^^)

(priinggeeeelllss <3)


(ASDA szülinapi leárazás, nem lehetett kihagyni)

(szerencsére itt is kapni chupa chups-ot)

(hmm? mondtál valamit?)


(na kinek kell egy ilyen? :D)

(ez pedig már az új fényképezőmmel készült a parkban)



Szép napot!
Puszi D.

23 megjegyzés:

  1. Klassz kis képek, jó látni, hogy még élsz, és nem egy robot írja a blogot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hát köszi Verus. szerencsére még élek és virulok :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. mindjárt gondoltam Dóra, amúgy láttam neked angliás ágyneműt ;)

      Törlés
    2. :D jajj ne fájdítsd a szívem :( *.*

      Törlés
    3. ha gondolod megbeszélhetjük a dolgot ;)

      Törlés
  3. úúú guinness imádom :$ ott amúgy szokás hogy még öntenek is bele kávét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh tényleg? :O ez mondjuk sörcsapból jött, nem tudom hogy mi volt benne. mindenesetre én beálmosodtam tőle, szóval.. :D

      Törlés
  4. Oh de jók ezek a képek :) Várom a haul posztot is *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem tudom mit találok, de reményeim szerint jó sok mindent :)

      Törlés
  5. Nagyon jók! Még-még-mééég :) Örülök, hogy írsz és egyre gyakrabban! Remélem minden oké Veletek odakinn! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most már remélem így is marad :) maximum csak a viharos szólhatnak közbe :S de igyekszem visszaállni :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. szerintem is *-* bár ezekben lehetetlenség járni :D

      Törlés
  7. Nagyon jó képek! Megkérdezhetem, hogy milyen gépet vettél, mert én is gondolkodom egy újon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze egy Fujifilm márkájút. belinkelem neked :) http://www.comet.co.uk/p/All-Digital-Cameras/buy-FUJIFILM-FINEPIX-S4500-All-Digital-Camera/640363
      nekem nagyon bejön, nagyon sok fajta mód van benne és természetesen sokkal profibb mint egy átlagos fényképező :) egyszerűen imádom!

      Törlés
    2. Köszi a linket! Nekem is FujiFilm van, csak egy jóval kevesebbet tudó! :)

      Törlés
    3. nincs mit! én nagyon megszerettem :)

      Törlés
  8. wow, egy guinesst azért megkóstolnék :D még nem ittam. jól szórakozhattatok, nagyon jó hangulatú képek lettek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nálunk ez körülbelül minden percben így van :D amúgy nekem elég volt egyszer is, brutál erős és szerintem egyáltalán nincs sör íze, inkább kávé :D otthon gondolom csilliárdokba kerül egy doboz :/

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥