2012. augusztus 26., vasárnap

puffogás és újabb képek


Sziasztok! Nem fogjátok elhinni, azt hittem felrobbanok! Egész héten arra vártam, hogy végre megyünk a piacra és szétnézek kicsit a sminktermékek között, mert láttam BB krémet egy csomó szemhéjpúdert, rúzst, kellékeket. Erre kimegyünk és.. NINCSENEK OTT! :@ Hihetetlen, akárhányszor voltunk, mindig mindig mindig kint voltak! 

Na de hagyjuk is, mert csak felidegesítem magam. Mint már a címből is kiderül újabb képeket hoztam nektek. Azért a piacról nem jöttünk haza üres kézzel, vettünk végre biciklit, mert a gyaloglástól már szó szerint lejártam a lábam >___> Délután kibicikliztünk a tengerpartra és lőttünk pár képet.
Jó szórakozást! :D




(medvémmel <3)


 (ééééss kezdődik Xd.)





(természetesen ment a facebookra is :D)

(a Kenpa crew Xd.)


(csodálatos idiótákkal vagyok körülvéve, de azért szeretem őket ^^)

(hopp, hopp a biciklis banda :D)



 (és végül kaptok pár képet a kikötőről is)







Puszi nektek!
Élvezzétek a nyár utolsó vasárnap estéjét :)

2 megjegyzés:

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥