2012. augusztus 22., szerda

pure coconut moisture arckrém

Sziasztok! A mai bejegyzésben az Angliában beszerzett arckrémemet mutatom meg nektek. 
Ez pedig nem más, mint az 
Inecto Pure Coconut Nourishing Moisture Créme


A külső borítás nem kapott semmi extrát vagy csilli-villit. Sima egyszerű fehér tégely, amelynek az elején megtaláljuk a gyártó cég nevét, a logót és a termék nevét.
A tégely egyik "oldalán" találhatunk egy kis leírást, ami szerint 100%-os kókuszolajat használtak a krémben, ami azonnal hidratálja és táplálja a száraz bőrt. Tele van nedvességben gazdag összetevőkkel amik selymessé  teszik a bőrt.


Az összetevőket a Krémmániáról szedegettem össze, ugyanis a terméket nem találtam meg. Mielőtt valaki elszörnyedne, igen van benne káros anyag és illatanyag is, de mint már sokszor hangoztattam engem nem különösebben zavar, addig amíg nem tapasztalok rosszat.



Az illata egyébként különösen tetszik, ugyanis odáig meg vissza vagyok a kókuszos dolgoktól. Ettől a cégtől még vettem egy tusfürdőt, egy arcradírt és egy kézkrémet és mindegyiknek fantasztikus kókusz illata van.
A krém fehér színű és nagyon könnyen eloszlatható az arcon. A kiszerelése hatalmas és mivel eléggé zsíros állagú ezért (főleg így nyáron) keveset használok belőle. Szerintem életem végéig ki fog tartani ez az egy darab is.

ár: 1,52 Ł (kb. 540 ft)
kiszerelés: 275 ml

Szerintem Magyarországon nem lehet ilyesmit kapni, de ha valakinek megtetszett akkor a netről is meg tudja rendelni a terméket.


hivatalos oldal: http://inecto.co.uk/



Ti mit használtok most az arcotokra?

12 megjegyzés:

  1. .regebben en is hasznaltam ezeket a kokuszos termekeket, nagyon szerettem oket. most probalok atterni a natur/bio kozmetikumokra, igy ezek elmaradnak mar.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínű ha több pénzem lesz rá én is áttérek rájuk de addig is ezekkel kényeztetem magam :)

      Törlés
  2. Az arcradírt szívesen kipróbálnám,régóta keresek jó radírt,majd írj arról is.Nekem a legtöbb nem adja meg azt az érzetet,hogy jól leradíroztam az arcomat.
    Én most Yves Roche mattító nappalit és éjszakára Hélia D tápláló krémet használok. A nappalival nem vagyok megelégedve,mert ugyan úgy a T vonalam zsírosodik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben írok részletesebben is az arcradírról és lesz majd arcápolás update is :) én estére és reggelre is ugyanezt használom.

      Törlés
  3. Én 100% Aloe gélt használok az arcomra, ami hidratálja, de mégse teszi zsíros érzetűvé a bőrömet! És nemrég kezdtem el a Biodermát használni, ami nagyon jól mattít! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát gondolom nem egy olcsó mulatság sem az aloe sem a bioderma :) nekem megteszi az olcsóbb is, csak jó legyen.

      Törlés
    2. Az Aloe gél olyan 4500 körül van, és több, mint fél évig is elég, pedig a párom is naponta használja borotválkozás után. És sajnos érzékeny a bőröm, akármit nem visel el. A Bioderma is hasonló árban van, csak akinek ennyire zsírosodik a bőre, mint nekem, bármit megér, hogy ne félóránként kelljen púdereznem! :)

      Törlés
    3. akkor végül is kifizetődő a dolog. nekem nem zsírosodik annyira, inkább kombinált bőröm van :S

      Törlés
  4. már megörültem, hogy ilyen olcsó és lehet nálunk is venni :( Kár. Nem hiszem, hogy csak ezért rendelni fogok. De valami kókuszos nekem is tetszene. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utána néztem, de sajnos nem lehet kapni otthon. hacsak nincs Pesten valamelyik üzlet amiben lehet (Superdrug, Semichem, Holland&Barett, Bodycare).

      Törlés
  5. Kár ,hogy itt nem lehet kapni, meg ha zsírosabb akkor nem nekem való :( , de az illata isteni lehet *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nem is kicsit zsíros, nagyon kevés kell belőle. elsőre nem tudtam ezt, úgyhogy vagy fél év volt mire felszívódott, azóta alig kenek rá :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥