2012. szeptember 4., kedd

autumn wishlist

Sziasztok! A mai napon nem egészséggel kapcsolatos dologgal jelentkezem. Úgy gondoltam nekem is ideje megírnom az őszi kívánságok listáját. Van pár dolog amit sikerült már megvennem, de több a még beszerzendő dolgok sora.




autumn wishlist




 Fekete bulizós telitalpú 
Nagyon régóta keresek egy tökéletes magassarkút, amitől nem annyira fáj a lábam. Mivel bokasüllyedésem van, elég rendesen megszenvedek egy-egy ilyen alkalommal. A telitalpú cipők általában könnyebbé teszik számomra a kiöltözős estéket, de még nem találtam meg azt, amiben akár hajnalig is el tudnék lenni.

Baglyos nyaklánc
Nagyon, nagyon kedvelem a hosszú nyakláncokat, ezekből több is van. Csak a két kedvencemet hoztam magammal Angliába, ezért kétségtelenül szeretnék beszerezni párat. (de ha hoztam volna a többit, akkor is szeretnék még ;). Régóta szemezek a baglyos dolgokkal, így úgy gondolom egy nyaklánc kezdésnek tökéletes lenne.

120-as szemhéjpúder paletta
Őszintén mondom, én nem rajongok annyira a mono, duo vagy trio szemhéjpúderekért. Úgy vagyok vele, inkább legyen 1 vagy 2 palettám amiben minden benne van és mindig tudom őket használni. A 120-as nagyon jó példa a "minden egybe" kívánságomnak.

Nars Orgasm
Viszont pirosítók terén kedvelem a kísérletezgetést, és mivel az Orgasm egy mindenhova hordható szín, ezért én is nyilvánvalóan szeretnék beruházni rá. Remélem minél hamarabb sikerül.

Kék kanapé
A párommal most épp azon gondolkozunk, hogyan alakíthatnánk át a szobánkat még lakhatóbbá. Egy kanapét mindenképp szeretnénk venni, és szerintem a kék tökéletes választás lenne, mivel mind a ketten imádjuk ezt a színt, ráadásul menne az ágyneműnkhöz is, ami szintén kééééék.

Bajuszos gyűrű
Kb. mióta bejöttek a divatba, azóta akarok egy bajuszos gyűrűt. De Ebay-ni nem tudok, akik pedig árultak Magyarországon vagy Vaterán többszörös árért akarták adni az amúgy pár fontos vagy dolláros gyűrűt. Most próbálkozom az Ebay-el, és a bajuszos gyűrűt sem fogom kihagyni a rendelésből. 

Fényképezőgép
Ez nem kifejezetten őszi kívánságom, mivel már pár éve eldöntöttem, hogy befektetek egy normálisabb, profi képeket készítő gépre. Ez a kívánságom augusztusban (kicsit hamarabb, mint terveztem) teljesült, úgyhogy ezt kipipálhatom a listán.

Őszi cipő
Szerettem volna az őszre egy olyan cipőt megkaparintani, ami nőies, kényelmes, illeszkedik a mostani divathoz és a saját stílusomhoz is. Múlt hét szombaton meg is találtam ezt a cipőt, tökéletes.
ITT egy kép róla :)

Szezonális kabát
Inkább a föld színeit kedvelem a táskák és a kabátok terén. Ebben az évben egy barna vagy szürke, gombos és megkötős darabot tervezek venni.

Blézerek
Mióta felfedeztem a blézerek világát, próbálom sokat hordani őket. Egy fekete blézert már sikerült felvásárolnom a hétvégén, amiről ITT láthattok képet. De még egy kék blézert biztosan be fogok szerezni, még a pénztárcám árán is :"D

Színes nadrágok
Kétségtelenül ez nagy mániám. Sajnos tapasztalataim szerint a jó kis színes farmereket inkább a vékony lányokra tervezik, és ha találok is magamnak a méretemben, akkor pedig a szabása nem jó. Szombaton a Primark-ban megtaláltam végre álmaim tökéletes narancssárga nadrágját (kép ITT), és mikor visszamentem egy másik vágyálmomért, a kékért, akkor szomorúan kellett tapasztalnom, hogy nincs a méretemben. De nem adom fel és visszamegyek most hétvégén is, hátha hoztak új adagot. Szurkoljatok! :)

Balerina cipő
Nagyon csípem a balett cipőket, de csak feketém van belőle. Feltétlenül venni fogok egy barnás árnyalatot és színesebbet, mondjuk narancsot vagy kéket (mily meglepő :P).

Sminkecsetek
Kétséget kizáróan szükségem van egy rendes ecset készletre, amit záros határidőn belül a magaménak szeretnék tudni. A Bobby Brown, a Sigma és a MAC között vacillálok, ti melyiket ajánlanátok?

Sminktárolók
Az Ebay-en nagyon jó átlátszó, műanyag tárolókat néztem ki magamnak. Említettem, hogy még nem nagyon volt merszem rendelni innen, de a közeljövőben egy kis segítséggel ezeket is magaménak tudhatom majd.



Összegezve:
  • fekete bulizós telitalpú
  • baglyos nyaklánc
  • 120-as szemhéjpúder paletta
  • nars orgasm pirosító
  • kék kanapé
  • bajuszos gyűrű
  • fényképezőgép 
  • őszi cipő 
  • szezonális kabát
  • fekete blézer 
  • kék blézer
  • narancs nadrág 
  • kék nadrág
  • balerina cipő (barnás, élénk)
  • sminkecsetek
  • sminktárolók



Nektek milyen kívánságaitok vannak?

12 megjegyzés:

  1. Nekem is szükségem van egy fekete bulizós telitalpúra, de inkább zártra, mert szandálom már van. Őszre kell! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is zártra lenne szükségem csak nem találtam semmi szép cipőt a Polyvore-on :D

      Törlés
  2. Én most tettem közé az őszi kívánságlistámat! Nálam is szerepel egy fekete blézer, farmer, szegecses kiegészítők! Meg persze egy új fényképezőgép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy látom a blézer mindenkinél befigyel :)

      Törlés
  3. Ajánlatom a Sleek Rose Gold - 1500 Ft környékén mozog, és tényleg nagyon közel áll az Orgasm-hoz. A makeuplaza.hu oldalon tudod megrendelni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, de nekem az nagyon sokba kerülne, ha Magyarországról rendelnék bármit is :)

      Törlés
    2. Ó, persze, nem kapcsoltam. :-)

      Törlés
    3. nem probléma, majd utána nézek külföldi oldalon mennyi a különbség, ha nagyon sok akkor lehet inkább a Sleek-et próbálom meg :)

      Törlés
    4. OK, mindenesetre mindenféle szerzeményekről tessék bejegyzést írni ;-)

      Törlés
    5. mindenképp fogom a szerzeményeimről írni :)

      Törlés
  4. Nekem egy farmer dzseki és egy piros nadrág van a lista elején, amik must have kategória.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a farmer dzsekiket én nem szeretem, de egy piros nadrág nem hangzana rosszul :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥