2012. szeptember 19., szerda

DIY - wall decor

Sziasztok! Mivel eléggé kopár a szobánk amiben jelenleg lakunk, ezért mindenképp szeretném valamivel feldobni a falat. Pár inspiráló képet hoztam, amiket saját magunk is elkészíthetünk. Néhány képet a http://www.inspiraciok.hu oldalról és a http://psimadethis.com oldalról gyűjtöttem, az Inspiráció.hu-s képek alá belinkelem az egész bejegyzést is, ha valakit esetleg megérintene valamelyik, akkor el tudja készíteni. Jó szórakozást! :)




Tudjátok, hogy nagy cseresznyevirág fan vagyok és ez egy borzalmasan egyszerű ötlet amit semmi pénzért nem hagynék ki! Biztosan el fogom készíteni :)











(zsírkrétával)



(wc papír gurigából)

(fonalból)

(színes ceruza)








Nektek milyen ötleteitek vannak még, 
amivel feldobhatnám a falat?

18 megjegyzés:

  1. én két színűre festettem a falat. napsárgára 3at, és egyet pirosra. a sarokban,ahol összeér, az ellentétes színnel tenyérlenyomatolzuk, kvázi szignóztuk akkori párommal. mivel ott van az íróasztalom,tökre feldobja.:)
    a másik,ami szerintem pici pénz, mégha nem is filléres,meg nem is egyedi, hogy az ember képkereteket vesz, pár száz forintért. és random képeket nyomtat bele. totál rá lehet szokni.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a falad biztos nagyon jól nézhet :) kicsit kreatívabban gondoltam dekorálni, de persze azok is nagyon jók tudnak lenni ^^

      Törlés
  2. Az első képet én is pont a napokban nézegettem és gondoltam, hogy meg kéne csinálni, olyan egyszerű és mégis mutatós (én is oda vagyok a cseresznyevirágért :). Ötlettel így hirtelen nem tudok szolgálni, pedig általában nekem is sok van, de valahogy mindig elmarad az elkészítésük.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen nekem is az a kedvencem, mert annyira egyszerű, gyors és teljesen egyedi képeket lehet készíteni :)

      Törlés
  3. Szobaátrendezés előtt voltak pillangóim a falon, és most is azokat készítek. Már kivágtam a nagyját, csak fel kell tenni falra. De virágok formájában is jól mutatna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon tetszenek azon a pillangók, csak amilyen kapcsolatban állunk én meg az olló, nem tudom mi sülne ki belőle :D

      Törlés
  4. A palackos cseresznyevirág a kedvenc, de a többi is nagyon jópofa. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem de, de a színes zsírkrétás is nagyon tetszik :)

      Törlés
  5. Ezek nagyon jók, nekem is az első tetszik a legjobban :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy látom szinte mindenkinek :) de nem is csodálkozom rajta ^^

      Törlés
  6. nice!

    p.s. I'm having a giveaway from Sunglasses Shop if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. welcome here! thank you, i'll see ur website :)

      Törlés
  7. Eddig még nem próbáltam ki ezt a palackos cseresznyefa virágos megoldást, de régóta töröm rajta a fejem... Van egy falam, amit ki akarok dekorálni mert túl üres... e még nem döntöttem el mit hozok ki belőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is régóta kattog rajta az agyam, azt hiszem ideje megvalósítani :D

      Törlés
  8. élmény nézegetni ezt a sok képet. Olyan szépek és ötleteknek sem utolsók.
    engem a növényi lenyomatok fogott meg a legjobban,könnyen elkészíthető és mutatós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen azok is nagyon tetszenek, hiszen mi döntjük el milyen kompozíciót rakunk össze :)

      Törlés
  9. Nagyon cukik, van jópár ami tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is jók és némelyik annyira egyszerű! :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥