2012. szeptember 7., péntek

OOTD - városi séta

Sziasztok! Ma nagyon szép napsütéses nap volt nálunk, 23°C volt délután, így egy nagyon nyárias öltözéket vettem magamra, a kis blézerem is csak azért vittem magammal, hogy ha fújna a szél akkor legyen mit felvennem. A hajamat egyébként ne tessék nézni, mert nagyon elaludtam reggel :) 
Nem csak sétálgattunk a városba, hanem benéztünk ám a Primark-ba is, szóval holnapra egy szép színes haul bejegyzés várható ;)








Póló: Primark (4 évvel ezelőtt vettem, úgy nézzétek)
Blézer: Atmosphere (Primark)
Nadrág: Atmosphere (Primark)
Cipő: Graceland (Deichmann)
Nyaklánc: E-bay
Óra: Ice watch utánzat
Táska: Atmosphere (Primark)


Nektek, hogy tetszik?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a nadrág és a blézer is nagyon szép :) jó látni őket'élesben' is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) ugye, hogy így mennyivel jobban néz ki, mint a vállfán!

      Törlés
  2. de jó ez a naci :) csini vagy :D

    VálaszTörlés
  3. Tetszik az összeállítás! :) Jól áll! :)

    VálaszTörlés
  4. Az a blézer kell! A sarut meg én is nézegettem régebben, a színei nagyon jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a sarut itt vettem kint tavaly és mikor visszamentem szeptemberben akkor láttam, hogy otthon is van, csak más színekben :)

      Törlés
  5. Csinos vagy! A nadrágod így felvéve még sokkal jobb, mint csak úgy lógva ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen szerintem is! köszönöm szépen :))

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥