2012. szeptember 8., szombat

színes haul

Sziasztok! Ahogy említettem a tegnapi outfites postnál, nem csak sétálni, de vásárolni is voltunk. Nem tudtam elfojtani a színes nadrágok utáni vágyamat, így visszamentünk a Primark-ba hátha találok magamra valamit. Sikerrel jártam! :)


1.
Denim Co zöld nadrág

ár: 11 £ (kb. 3960.-)


Ennek a nadrág kicsit türkizes beütése van, de alapjában véve zöld. Egyetlen egy darab volt a méretemben, szóval nagyon örültem neki.


2.
Denim Co kék nadrág

ár: 11 £ (kb. 3960.-)


A kék nadrág az őszi wishlistem-en is megtalálható, bár már nagyon régóta szeretnék egyet. Teljesen véletlen láttam meg, mert először nem arra mentünk a boltban, így majdnem egy barnát hoztam el helyette. Mikor megláttam a kéket, és hogy van a méretemben, egyből visszaraktam a barnát és elhoztam ezt a szépséget.


3.
Denim Co fekete nadrág

ár: 15 £ (kb. 5400.-)


Aki szemfüles az egyből észrevette, hogy ez a fekete nadrág pontosan ugyanolyan fazonú, mint a narancssárga amit a múlthéten vettem. Nem is volt kérdéses, hogy hazahozzam-e, hiszen mindenkinek kell, hogy legyen legalább 1 fekete nadrágja.


 4.
Denim Co virágos nadrág

ár: 15 £ (kb. 5400.-)


Igaz már inkább az őszi időket tapossuk, nem hagyhattam ott ezt a nagyon szép virágos nadrágot. Eredetileg ez egy bokalengetős nadrág, de mivel alacsony vagyok, ezért nekem egy rendes, hosszú nadrágnak is jó.


5.
Atmosphere garbó

ár: 5 £ (kb. 1800.-)


Ezt a garbót csak dolgozni vettem meg, mivel a mi szalagunk mellett iszonyat hideg van. A pulcsit, amibe szoktam menni reggelente, pedig nem szeretem felvenni, mert kapucnis és tudjátok milyen hülye érzés az, mikor nem rakhatod kívülre, hanem mondjuk a kabát alatt van. Nyomja a hátad és sehogy nem bírod rendesen eligazítani. Ez a garbó tökéletesen megfelel erre a célra, meleg és ráadásul még a nyakam sem fog megfázni a gyári köpeny alatt.


6.
Atmosphere sál

ár: 4 £ (kb. 1440.-)


Ezt a sálat is azért vettem, mert kezd nagyon nagyon hideg lenni reggelente. Azért praktikus, mert háromszor át bírom tekerni a nyakam körül, így rendesen melegít. De ha csak egy ruhához szeretném felvenni, akkor csak lazára hagyom és tökéletes kiegészítő. 


7.
Atmosphere kesztyű

ár: 1,50 £ (kb. 540.-)


Nagyon fázós vagyok a kezemen, ezért én már ősszel is felszoktam húzni a kesztyű. Olyan sok, aranyos kesztyű van a boltokban (láttam pandásat is), de mind egy ujjas, tudjátok amit a gyerekekre szoktak feladni. Ez volt az egyetlen normális 5 ujjas kesztyű, amit találtam, de nem bánkódom, mert legalább illik a pandás sapkámhoz. :)


8.
Neon-T karóra

ár: 5 £ (kb. 1800.-)


Régóta szerettem volna egy Ice Watch-ot, de nagyon sokba kerül (szerintem) az eredeti. Így mikor megláttam ezt az utánzatot 5 fontért, egyből tudtam, hogy velem fog jönni és persze kék színű (mi más?).


9.
Salzenger zoknik

ár: 8 £ (kb. 2880.-)


Ne ijedjetek meg, nem darabja került ennyibe! Egy csomagban 5 db zokni van, én pedig 4 csomagot vettem, így került összesen 8 fontba. Mivel én zokni evő vagyok, azaz kb. 3 hét alatt eltűnnek a zoknijaim, ezért mindig jó sokat szoktam belőlük venni. Most ezekre a szép színes zöld, kék, sárga (jobb szélső) zoknikra esett a választásom.


Nektek, hogy tetszenek a szerzemények?

18 megjegyzés:

  1. A virágos naci a kedvencem épp tegnap néztem , hogy kéne rendelnem Angliából. De túl drága a postaköltség. A többi ruci is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon örültem neki, ha bokalengetős lett volna nem biztos, hogy megveszem :)

      Törlés
    2. Én mostanában imádom a bokalengetőset :)

      Törlés
    3. itt csak délutánonként van olyan meleg, hogy felvehetnék olyat, szóval számomra nem lenne annyira praktikus

      Törlés
  2. A virágos naci annyira jó :$ persze a többi is tetszik *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most nekem is az a kedvencem, annak ellenére, hogy egy kéket már mióta szerettem volna ^^

      Törlés
  3. Első 2 naci színét imádom! Az óra is csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszenek, főleg a kék :) köszi szépen ^^

      Törlés
  4. Júúúj még több színes naci *.* Nekem van élénk zöldem, sötét zöldem, sárgám, kékem és van egy pirosam, de az már régi és a fazonja már nem igazán tetszik... A virágos nadrágok nekem annyira nem jönnek be :/ Az órádnak is nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon szeretem a színes nadrágokat :) a virágos nekem sem tetszett eddig, de felpróbáltam hátha és bejött ;)

      Törlés
  5. Óóóó, évek óta szeretnék egyujjas kesztyűt, de én itthon sehol sem láttam :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg? itt kint szinte csak olyat lehet kapni >___>

      Törlés
  6. A virágos nadrág tetszik a legjobban, tök jó, hogy ilyen sok nadrágot vettél, nekem most alig van pár és jó lenne venni még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most pont a virágosat hordom a legtöbbet. nekem se volt soha ennyi (hozzáteszem: hordható) nadrágom egyszerre. egy darabig biztos nem kell vásárolnom! :D

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥