2012. szeptember 1., szombat

véggree haul!

Sziasztok! Végre hoztam nektek egy haul bejegyzést!! Whoohoo. Ma voltunk vásárolgatni a városba és vettem pár dolgot. Hát költöttem rendesen, de szerencsére értelmes dolgokat vettem ;) Nézzük is!



1.
Denim Co narancs nadrág

ár: 15 £ (kb. 5400.-)


Körülbelül 1000 éve kerestem egy tökéletes narancssárga nadrágot. Sajnos sehol nem találtam a méretemben, mivel az ilyen színesebb darabokat a vékonyabb lányokra tervezik. Teljesen el voltam ájulva mikor végre találtam egyet a méretemben a Primark-ban, már csak imádkoznom kellett, hogy jól álljon. ÉÉSSS igen igen igen! Tökéletes! Nagyon nagyon imádom és eszméletlenül örülök neki, hogy jó lett.


2.
Atmosphere blézer

ár: 19 £ (kb. 6840.-)


Amit már láttatok a blogon fekete blézer az sajnálatos módon nem az enyém volt, csak kölcsön kaptam anyukámtól és sehogy nem bírtam rábeszélni, hogy adja ide nekem. Tudom így a fogason nem mutat sehogy, de szerintem nekem nagyon jól áll. Mindenképp lesz vele outfit post. 


3. 
Atmosphere fürdőköpeny

ár: 10 £ (kb. 3600.-)


Itt kint Angliában kezd egyre hidegebb lenni, főleg a folyosón. Bár a mi szobánk a fürdőszoba mellett van, azon a pár lépésen is majd megfagyok, így kénytelen voltam beszerezni egy fürdőköpenyt. Hihetetlenül puha és meleg, egyszerűen imádom. Ráadásul a design-ja is nagyon aranyos. Legszívesebben éjjel-nappal ebben ülnék itthon.


4.
Atmosphere táska

ár: 9 £ (kb. 3240.-)


Nem hiszitek el, de körülbelül 2 hétig használtam a táskámat és az egyik nap szabályosan leszakadt rólam az utcán. Eltört a csatja, így nem tudtam vinni a vállamon. Már nagyon untam, hogy minden reggel és délután a vállamon kell viszegetni, ezért gondoltam beszerzek egy munkába járós táskát.


5.
Atmosphere neszesszer

ár: 4 £ (kb. 1440.-)


Mint tudjátok nagy panda mániában szenvedek, így mikor megláttam semmiképp sem hagyhattam ott ezt a gyönyörű szép, édi-bédi pandás neszesszert.


6.
Atmosphere sapka

ár: 6 £ (kb. 2160.-)


Feljebb említettem, hogy kezd egyre hidegebb lenni, így természetesen sapkára is szükségem van. Nem tudom elégszer hangsúlyozni a panda mániámat, így mikor megláttam egyből elkapott az 5 perc és azonnal meg akartam vásárolni. Igaz csak fél órával később sikerült, de végül csak az enyém lett ez az utlra aranyos pandás sapka. Nagyon jó puha, szőrös és mindezek mellett irtó meleg is. Imádom.


7.
Doubt cipő

ár: 39 £ (kb. 14040.-)


Ma szerettem volna egy olyan cipőt beszerezni ami telitalpú, jó lesz az őszre és a stílusomhoz is illik. Nem gondoltam volna, hogy egyből az első boltban megtalálom. Nagyon kényelmes, bár még szoknom kell a magassarkakat, főleg a bokasüllyedésemmel, de remélem hamar hozzászokom. Gyönyörű szép bézs színe van, bár esőben biztos nem fogom felvenni, mivel velúr az anyaga ami ugye 1 másodperc alatt beázik. Kicsit sokalltam érte ennyi pénzt, de végülis úgy voltam vele, hogy nekem megér ennyit, főleg hogy megdolgoztam érte.


8. 
Primark beauty szájfények

ár: 4 £ (kb. 1440.-)


Mikor megláttam, hogy az eleve 2 £-os szájfények egy része le van értékelve 1 £-ra, gondoltam veszek belőle. Aztán ahogy nézegettem, rájöttem, hogy egyikbe sincs ugyanolyan színű, így 2 legyet ütök 1 csapásra. Elhoztam az összes létező variációt, amikről természetesen lesz külön bejegyzés is. 4 £-ért vettem 12 szájfényt, még ha valamelyik nem is tetszik, vagy nem fog jól állni akkor sem vesztettem vele semmit.


9.
Coca-cola lip smacker

ár: 2,50 £ (kb. 900.-)


Nagyon sok blogon olvastam már a Lip Smacker-ekről, de nem volt még alkalmam kipróbálni egyet sem. Ma véletlen láttam meg ezt (a valószínűleg utolsó) Coca-colas darabot a kassza mellett. Nem haboztam egyből elhoztam, persze nem bírtam ki és megszagolgattam. Tényleg coke illata van, isteni. Ráadásul az ajakbalzsam mellé kaptam még egy színtelen szájfényt is, aminek valószínűleg ugyanolyan colás illata és íze van. Mindenképp lesz róla bejegyzés.



Ennyi lett volna a mai bevásárlás. Tudom sokan vannak akik bizonyos dolgokért nem adnának ki annyi pénzt amennyibe kerül, de én általában úgy vagyok vele, ha sokáig tudom használni és jó szolgálatot tesz, akkor inkább kiadok érte többet, mint, hogy vegyek valami bóvli dolgot és csak pár hétig-hónapig tudjam használni. Persze nem mindig választok bele a jó dolgokba (lásd: előző táska), de általában nem szoktam felesleges dolgokra pénzt kiadni. Remélem ezzel nem keltek senkiben ellenérzést, hiszen ezekért a dolgokért nap mint nap megdolgozok.


Nektek, hogy tetszenek a szerzemények?

34 megjegyzés:

  1. WÁÓ a cipellő!!! ;)Nagyon jól nézki,valami ilyesmit énis elfogadnék...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem csodálom! :) először nem is tetszett, de a párom rábeszélt, hogy próbáljam fel, aztán már le sem akartam venni ^^

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszi szépen ^^ nekem is nagyon nagyon tetszenek!

      Törlés
  3. Énis imádom a pandákat *-* :D Kell az a sapka !! :D
    Nagyon jó cuccokat vettél..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pandás cuccok jöhetnek dögivel *-* köszönöm :)

      Törlés
  4. Tök jó dolgokat vettél :$ hiányzik Angliaaaaa :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) hát igen, véleményem szerint fényévekkel jobb Magyarországnál...

      Törlés
  5. Nagyon jó dolgok, a szájfények engem nagyon megfogtak. A középső szett nagyon szép őszi színeket tartalmaz. :) A fürdőköpeny nagyon ari, már a képen is látszik, hogy milyen jó puha lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szájfényekről lesz külön bejegyzés is, még nem tudom, hogy külön-külön vagy egyszerre, de mindenképp lesz. :) a fürdőköpeny meg valami isteni, most is ebben ülök ^^

      Törlés
  6. Uhh minden annyira tetszik, egyszerűen nem tudok kedvencet kiemelni! Talán a táska és a cipő, ami nálam mindent viszn, de tényleg tök jó dolgokat sikerült beszerezned :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) én sem tudok kiemelni semmit, egyszerűen mindet imádom ^^

      Törlés
  7. Jaj nagyon tetszik minden! Az a neszesszer! :D

    VálaszTörlés
  8. A táska és cuki szájfények a kedvenceim, de amúgy minden nagyon jó :) Jól áll Neked az a sapi :)

    VálaszTörlés
  9. Jó dolgokat vettél! A cipő nagyon tetszik, én is szeretnék valami hasonlót beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen, Deichman-ban vagy H&M-ben biztos találsz hasonlót :)

      Törlés
  10. Húú, ez a poszt olyan, mintha én írtam volna. Teljes mértékben megértek mindent, hogy mit miért vettél meg:D Minden nagyon jól néz ki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor hasonló lehet az ízlésünk ^^ köszönöm szépen :)

      Törlés
  11. Nagyon jó cuccokat vettél,a neszeszer kifejezetten tündér, de a táska is tök jó, és egy igazi, dögös piros naci már nekem is elkelne. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nem piros :O narancssárga! de azért köszi szépen :)

      Törlés
  12. Tök jó dolgokat vettél! És ennyi szájfény, ennyi pénzért oO"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen! bizony, teljesen megérte :)

      Törlés
  13. Imádom, imádom, imádom! Mindent, egytől-egyig. Nem akarják behozni a kinti üzleteket Budapestre? :D A Doubt cipő, meg hát...szerelem. Egyik pont a wishlist-emen egy hasonló telitalpú, szóval nagyon irigykedek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd szólok az érdeketekben ;) Nekem is volt egy ilyen a wishlist-emen, szóval kifejezetten örülök neki :)

      Törlés
  14. Nagyon jó dolgokat vettél :) Az a cipő *.* IDE VELE :D Na meg a nadrág... Én is a tökéletes narancssárga nadrágot keresem, a színes nadrágok a gyengéim :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neeeekkkkem is *-* volt még kékbe, erre nem volt a méretemben, hát mondom ez nem lehet igaz! egyszer fogok ki valamit, akkor sincs belőle csak 1 :(

      Törlés
  15. Azta,de jó cuccokat vettél. Primark,de elmennék most....

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó dolgokat vettél, legjobban a naci, meg a cipő tetszik. Én is egyszer elnéznék a Primarkba :$$!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) nem csodálom, nagyon jó cuccok vannak ^^

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥